Otteluseurantaketju Liiga 26.3.2015 (4. puolivälierät)

  • 84 594
  • 762

Pluton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lukko
Lukko on aivan sysipaska...ei vittu voi yhden pelaajan menetys vaikuttaa noin paljon. Vahalahtiko sitä joukkuetta on johtanut ja RD vaan kiiltokuvapoika.
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja taas suora rannari Markkaselle sisään, ei vakuuta. Vittu! Aivan liian helpolla pääsi kärpät johtoon. Ei ehkä ansaitusti, mutta silti. Ja vittu 2-4. Saipan paletti sekosi täysin. Höh. Se oli sitten siinä, en ihan tollasta romahdusta odottanut hetkessä sen jälkeen, lun päästään kotikentällä johtoon. Kärpät 4 vetoa, 3 sisään....
Tältä tuntuu olla Kärppäfani Ilvespelissa
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Ketä Kankaanperä taklasi päähän?
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Te jotkut jaksatte jankuttaa sitä slewfootingia, katsokaa nyt vielä kerran se pätkä uudelleen. Ja please, ei mitään still-kuvaa Åstenin asennosta.
Mutta hienoa, että Åsten jatkaa erittän hienoa duuniaan. Tapparan fanit ja pelaajat ovat päästäneet Micken sinne kuuluisaan ihon alaiseen paikkaan.
Aivan selvä yritys se oli, tuli takaa ja työnsi jalkaansa eteenpäin. Ei se ainakaan taklausyritys ollut, kuten täällä on väitetty. Tai sitten on pojalla taklauksen ABC lukematta

EDIT: niin ja siis vituttaahan tappio. Vielä enemmän vituttaa nuo keitetyt spagetit, joilla on suosikkijoukkueeni paita päällä. Ei ratkennut tuomareihin, IFK oli selkeästi parempi, aktiivisempi silloin kun piti ja lopun säästelivät
 
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings
Loistavaa!! Nyt vaan kestetään loppuun asti ja voidaan tämä sarja aloittaa taas nollista. Huh huh miten erilaisia pelejä nämä kaikki ovat olleet.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vetää ihan sanattomaksi tämä paska. Tirkkonen vittu aikalisä!
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Tänään KalPa ollut hyvä ja Lukolla ei mahdollisuuksia. Hienosti kuopiolaiset koonneet rivinsä.
 

VVIT

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Paskan marjat. Kalpan onnistumisprosentti ei jatkossa tule olemaan 100%. Lukko on hallinnut tata pelia ekan eran jalkeen ja luonut paremmat paikat mutta aina ei vaan onnistu. Kalpa teki omista paikoistaan, joskus kay niin.

Katotko uusintana kahta ekaa peliä? Kyllä KalPa on tätä peliä vieny suurimman osan ajasta.
 

tulikaste

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tero Lehterä
Ja Neloselta katkeaa yhteys : D Lukon maali tyhjänä ja jotain 1:40 jäljellä.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lähes täydellinen ottelu IFK:lta. Totaallinen alistus. Samaa meininkiä kuin syksyllä. Viisikkopeli toimii rautaisesti.
 

JP900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Sen verran reiluja ollaan, että pistettiin peli siihen tilanteeseen mistä tähän erään olisi pitänyt lähteä.

Mut onhan toi Kärpät yhden ketjun joukkue. Mitä käy Kärpille, kun kolmonen lähtee maistelemaan maailman tuulia?
-H-

Me ostetaan SaiPasta yksi ketju.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Tästäkö maksan itseni kipeäksi. Nelonen Pro ja "hetkinen...". Haistakaa pitkä vittu.
 

3156155

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voi hemmetti miten itse tuhrittiin tämä peli. Ei voi minkään johtomaalia ei osattu käsitellä hemmetin tyhmä jäähy ja siihen vielä Vainosen epäonninen pyörivä kiekko pomppas katsomoon. On ainakin hyvää peliä kuitenkin tänään nähty mukavata poffikiekkoo.
 
Jahas. Peli oli siinä. Kivasti vihelsi tuomari pelin poikki, kun Birner loukkasi ja Lukko oli saamassa hyvän hyökkäyksen. Ja aloituksesta kalpa hyökkää ja iskee häkin.

Pakkohan se on viheltää kun äijä maassa ja verta kentällä. Ihan turha uikuttaa nyt mitään mistään. Tuo lammaslauma teki sen ihan itse. Ei voi yhden pelaajaan poissaolo sekoittaa pakkaa noin täydellisesti. KalPasta jotkut perkeleen Ruohomaat dominoi mutta tuosta meidänmiljoonaporukasta ei nouse KUKAAN esille kun Vahalahti loukkaantuu. Zapolskikin on ihan paska ja nyt pimeni Ruutukin. Kaikki vituttaa.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Toivottavasti ei joku Saipan puupää kuten Flinck sikaile lopussa.
 

paraspelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Lähentelee farssia tuollainen, että minuutti ennen tärkeän pelin loppua katkeaa yhteys.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
En kirjoittele Rauman suunnasta ja mukulaksi en itseäni laske. Idiotismia viestissäni oli sana tonokki, pahoittelut siitä. Mä olen vaan niin saatanan allerginen kaikelle kitinälle ja valittamiselle.

Joten teet sitä "kitinää ja vitinää" itse...Aikamoista.

Ja vaikka et itse laske niin äskeisen viestin taso vain osoitti jotain ihan muuta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös