Otteluseurantaketju Liiga 25.4.2015 (7. finaali)

  • 117 626
  • 750
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Kloppi? No nyt on kovat piipussa...
Sinä aikuinen ihminen ihmettelet miksi Tapparan pelaajat riisuvat hopeamitalit kaulasta. Voisiko se saatana johtua siitä, että tämä oli kolmas hopea kolmeen vuoteen? Voi ehkä osaa jengistä vituttaa hopea, eikö? Kloppi? Toimii aina...

Jos nyt vetäisit välillä henkeä? Kysyin, että onko tämä joku yleinen tapa. Onko Tappara aiemmin toiminut näin? Missään en osoittanut mitään halveksuntaa tekoa kohtaan joten on helvetin vaikea ymmärtää mistä sinä kiukuttelet minulle. Kloppi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Osoittaa kypsää kannattamista tai sitten olet vielä lamaantunut. Rehellisesti jos sanotaan niin, tuohon en tällä hetkellä pystyisi samoissa saappaissa, ottamaan siis tyynesti tuon kolmannenkin häviön finaaleissa varsinkin kun se oli taas noin lähellä. Mutta ehkä minulla onkin sen takia kohtuullisen korkeat vakuutusmaksut.

Juu ei tuossa jossain vaiheessa talvea kukaan olisi uskonut Tapolaan ja joukkueeseen, siihen nähden huikea on tuo kakkossijakin. Jep, ei epäilystäkään etteikö joskus taas käänny. Ilmeisesti runko kuitenkin hajoaa aika lailla ensi kaudeksi.

Siksi ainakin itselleni ottaa ja lujaa. Ydin hajoaa tämän kauden jälkeen, olisin sen heille suonut, värilaseilla tietysti. Uusi projekti alkaa taas mutta näille huippu jäi saavuttamatta. Ja tämä ei ole Kärpiltä pois, parempi voittaa näissä sarjoissa
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nautin monialaisen urheiluseuran, Ilveksen, kaikista lajeista . Mm. futsalin mestaruuksista ja futiksen sarjanousuista ja nyt Veikkausliigapeleistä. Kiitos vaan!
Kiva juttu, että löytyy menestystä.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Ettekö te raumalaiset osaa mitään muuta kuin päätä aukoa? Kaikki viestit mitä olen teiltä tässä otteluseurantaketjussa nähnyt, ovat olleet väsyneitä provoja.

En ole raumalainen. Sori, jos osuin hermoon. Tarkoitukseni ei ollut provota, kunhan kirjoitin, mitä mieleen tuli.

Onnea Oulu, Juhat Sipilä ja Junno ja Suomen paras jääkiekkoseura.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Pojat pojat. Otetaan iisisti. Tää on vain hokia. Ei oteta penalttia tämän takia. Peace!
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Routasydän oli joskus kielletty vai muistanko ihan väärin...
Oli.

Jos jotain ihailen Kärpissä niin minusta on helvetin suoraselkäistä että jengi uskaltaa pitää kannatusbiiseinään pedofiilien ja natsien kappaleita. Siinä on sellainen keskisormi sovinnaisuutta vastaan josta kaltaiseni South Park fani voi vaan kadehtia.

Jos biisit resonoi niin vittuako väliä jos niiden säveltäjä tai esittäjä raiskaa lapsia tai on natsi.
 

Linden #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onnittelut Ouluun. Parempi aina voittaa. Riipasee syvältä, mutta itsellä arvostus nousi Oululaisia kohtaan, kun yleisö oli viimesen päälle fiksua samoin sarja oli reilu.
Ei muuta kun ensi kaudella uudestaan. Ydin hajoaa, mutta kolme hopeaa, niin on syytäkin rakentaa uutta.
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Siksi ainakin itselleni ottaa ja lujaa. Ydin hajoaa tämän kauden jälkeen, olisin sen heille suonut, värilaseilla tietysti. Uusi projekti alkaa taas mutta näille huippu jäi saavuttamatta. Ja tämä ei ole Kärpiltä pois, parempi voittaa näissä sarjoissa
Hajoaa Kärpilläkin runko tämän kauden jälkeen aika lahjakkaasti. Jos näin ulkomuistista jotain 10-15 lähtijää ja lähtijät nimenomaan sieltä ratkaisuosastolta pääosin.

Jännä nähdä miten tämän kauden finalistit selviytyy ensi kaudella. Kärpillä ainakin onneksi tulossa näitä korvaajia: Nutivaara, Aho jne..
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos nyt vetäisit välillä henkeä? Kysyin, että onko tämä joku yleinen tapa. Onko Tappara aiemmin toiminut näin? Missään en osoittanut mitään halveksuntaa tekoa kohtaan joten on helvetin vaikea ymmärtää mistä sinä kiukuttelet minulle. Kloppi.
Edelleen olen siis kloppi? Se olisikin kivaa. Pitäisikö minun nyt sitten tähän kloppi juttuun vastata, että pelle. Vai onko se narri? En minä sinulle kiukuttele, vituttaa vain. Melko kovasti. Et varmaan osaa tuntea tällaista?
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Tsemppiä Tapparalle ja voimia. Ja ei, tämä ei ole provo vaikka Kärppien voittoa toivoinkin. Jännä seurata minkälainen joukkue Tapparalla on ensi kaudella kasassa
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Ei viitsi lähteä lyötyä lyömään joten pidetään lyhyenä, uskon että olet haavoittuvainen tällä hetkellä ja tippuisit nopeasti. Mutta se oli siis vain toteamus, tuo putki nimittäin hakee jo ihan näissä ammattilaissarjoissa kansainvälisestikin vertaistaan varsinkin kun siinä on kaksi jatkoaikatappiota game sevenissä putkeen. Kuten sanoin, harmi siis. Olin Tapparan puolella tässä.

Voimia Tampereelle ja ehkä se neljäs kerta sitten.. Tuskaan voi märkä maistua jos toinenkin.
Buffalo Bills hävisi neljäkertaa putkeen Super Bowlin 1990-93.
No ensivuonna tasoihin.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Onnittelut Ouluun. Parempi aina voittaa. Riipasee syvältä, mutta itsellä arvostus nousi Oululaisia kohtaan, kun yleisö oli viimesen päälle fiksua samoin sarja oli reilu.
Ei muuta kun ensi kaudella uudestaan. Ydin hajoaa, mutta kolme hopeaa, niin on syytäkin rakentaa uutta.
Kiitos samoin!
Kyllä se "meilläkin" menee nippu uusiksi, joten voi olla että samoissa merkeissä ei ensi kaudella nähdä.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
12 vuotta ja 6 mestaruutta, onko hopiaki ja pronssi kans. Siinä mallia.
3 vuotta ja kolme hopeaa, siitä ei kannata mallia ottaa. Tai ehkä vähän.

Niin ja Ouluun ihan helvesti onnitteluita täältä. Aidosti.
 

Tempestas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siis mitä helvettiä? Jätkät on just voittaneet Suomen mestaruuden, mutta kopissa melko laimeata siihen nähden. Onko tuo jo niin tuttua vai mikä mättää Oulussa? Muutama skumppa ja musiikki ei pauha..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös