Otteluseurantaketju Liiga 20.3.2015 (1. puolivälierät)

  • 43 680
  • 445

RL1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raumam Boja
Toinen erä meni ja tällä hetkellä peli on täysin Lukon hallinnassa. Kalpa ei hallitse enää edes näennäisesti vaan hyökkäykset on todella sekavia ja ajautuu aina kulmaan tai päättyy vetoon b-pisteen laitimmaisesta kulmasta. Tässä tapahtui vähän se mitä ennakoin ennen sarjaa, että Lukko lyö painetta Kalpan puolustukseen ja avauspeli kärsi siitä. Siitä aiheutuu se, että tuo hyökkäyspeli ei toimi enää yhtään.

Hyvältä näyttää. Kolmannessa erässä säästellään sitten voimia ja jäädytetään Kalpa kotonaan. Sitten koneeseen ja Kuopioon. Huomenna koko homma alkaa alusta.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Ei ole kylla tassa pelissa ainakaan mitaan aseita kalpalla haastaa lukkoa. Taysin kotijoukkueen hallinnassa peli. Kalpan taman paivan esitys on ollut heikompi mita mina itse odotin. Tammela on ainoa joka uskaltaa ajaa sektoriin, ja se sai heti kaksi rottaa kimppuunsa (Nemo, Riska).

Aika vakuuttava esitys lukolta tahan mennessa. Olisko yhden kerran paastetty kakkoskiekkoon kalpan pelaaja.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
SaiPalla meni puolitoista erää tajuta että pitää pelata, ei tarvitsisi kärppien tasoista jengiä vastaan antaa noin paljon tasoitusta.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
KalPan selkeä ensimmäisen erän hallinta kääntyi totaalisesti Lukolle toisessa erässä. Ei mitään hyvää KalPan pelaamisessa. Nyt kolmannessa erässä kaikki peliin. Huomenna revanssin paikka Kuopiossa, jossa KalPan on helpompi toteuttaa omaa peliään.
 

Nick Neim

Jäsen
Mäenpää ollut aika heikko tänään. Muutenkin kuin tuossa viimeisimmässä menetyksessä.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Toivottavasti toi kähisevä muumio ei ole jokaisessa HIFK:n ja Tapparan välisen ottelusarjan matsissa kommentaattorina

Mä en tajuu miks tollaisia kommentaattoreita edes pitää olla. Viime aikoina ollu kauheita esimerkkejä, Niinimaa, Suikkanen ja nyt tämä Vellu. Myös A-J Niemi oli narrimatseissa loppua kohti todella ärsyttävä.

IFK on pelissä mukana. Pelin taso aaltoilee (heh) molemmilla, ja yksi pieni notkahdus riittää siihen, että lötö pistetään kuppiin.

Hyvä fiilis! IFK taistelee ja jos kaatuu, niin kaatuu saappaat jalassa.
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Aivan odotetunlaista peliä, Kalpaa pyörii siellä ulkokehällä ja Lukko sitten siellä siellä ytimessä- Ja tilanne sen mukainen.
 

Nick Neim

Jäsen
"Kantolaaa, varo ettei mene hermo"

Vai mitä vittua toi ämmä huutaa. Mulla menee hermo, ihme jos Kantolalla ei mene.
 
Sanokaas tilanteen paremmin nähneet oliko Laatikaisen jäähy ok? Olen ihan vieressä itse mutta tästä näki todella huonosti tuon tilanteen. Tuomarit tänään kyllä ok. Manninen ja joku saipalainen tuossa kalasteli, mutta kumpikaan ei tarttunut.
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Voisko joku vaimentaa ton kirkuvan ämmän tuolla Jyväskylässä? Sattuu syvälle. Itse ajaisin kirveellä hankeen. Jos siis olisi kirves ja hanki.

Tuo on varmaan se sama ämmä millä on se aina se sama virttynyt JYP - lippis päässä?! Helvetin ärsyttäviä huutoja jatkuvalla syötöllä...
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Voisko joku vaimentaa ton kirkuvan ämmän tuolla Jyväskylässä? Sattuu syvälle. Itse ajaisin kirveellä hankeen. Jos siis olisi kirves ja hanki.

TÄMÄ! Tekis mieli tunkee halko ko. tyypin suuhun. Iso halko.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No niin Timo, vihellähän sitten koko loppupeli samalla huitomislinjalla niin loppuu pelaajat kesken.

Olin jo kehumassa tuomarilinjaa mutta vähän vihkoonhan se sitten meni. Täysin linjaton vihellys, eikä sopinut aiempiin tapahtumiin yhtään. Ja sieltähän se tasoitus sitten tuli.

Mäenpää ollut aika heikko tänään. Muutenkin kuin tuossa viimeisimmässä menetyksessä.

Mäenpää pelkää mennä hakemaan kiekkoa päädystä. Aivan kananmunat kainalossa joka kerta. Väistelee. Hiihtelee. Vilttiin ja äkkiä.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Turpaan tulee ovista ja ikkunoista kalapalaiset itkee jo kesken pelin ja selityksiä keksitään. Rauhoittukaa vähän.
 

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sanokaas tilanteen paremmin nähneet oliko Laatikaisen jäähy ok? Olen ihan vieressä itse mutta tästä näki todella huonosti tuon tilanteen. Tuomarit tänään kyllä ok. Manninen ja joku saipalainen tuossa kalasteli, mutta kumpikaan ei tarttunut.
Kyllähän tuo oikein meni. SaiPalainen oli menossa kiekkoon ja Laatikainen työntää selästä pää edellä laitaan. Tärkeää kitkeä nuo pois, koska vaarallisia tilanteita.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo on varmaan se sama ämmä millä on se virttynyt JYP - lippis. Helvetin ärsyttäviä huutoja jatkuvalla syötöllä...

Kuulostaa siltä alivoimaali naiselta. "Vitun pelle" lienee yleisin kannustushuuto.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Jypin ja Bluesin kamppailua koitin myös katsoa kun Kärpät-SaiPa meni erätauolle aikaisemmin, mutta eihän tuota tosiaan voi kuunnella. Ei helvetti kuinka ärsyttävä ämmä, voisivat siirtää sen pois selostamon läheltä.
 

Cornelius

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sanokaas tilanteen paremmin nähneet oliko Laatikaisen jäähy ok? Olen ihan vieressä itse mutta tästä näki todella huonosti tuon tilanteen. Tuomarit tänään kyllä ok. Manninen ja joku saipalainen tuossa kalasteli, mutta kumpikaan ei tarttunut.

Ruudun kautta näytti todella selvältä tapaukselta. Virkkunen(?) oli kokoajan kentä selälle päin kun Laatikainen taklasi suoraan numeroista laitaan. Oletti varmaan että Virkkunen jatkaa matkaa siitä ränniä pitkin maalin taakse, itse vähän kummastelin kun pysähtyi siihen.
 

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Sanokaas tilanteen paremmin nähneet oliko Laatikaisen jäähy ok? Olen ihan vieressä itse mutta tästä näki todella huonosti tuon tilanteen. Tuomarit tänään kyllä ok. Manninen ja joku saipalainen tuossa kalasteli, mutta kumpikaan ei tarttunut.
Käsin työnsi juurin ennen laitaa Virkkusen pää edeltä laitaan. Olisi voinut ajaa kropallakin, mutta päätyi tuohon ratkaisuun. Todella ruman näköinen, mutta onneksi Virkkunen ei loukkaantunut.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Twitteristä bongattu että Bluesfaneja olisi heitetty ulos hallista provosoinnin takia? Onko makkarapalkkalaisia alkanut vituttamaan kun oma joukkue ei pärjää?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös