Otteluseurantaketju Liiga 17.4.2015 (2. finaali + pronssiottelu)

  • 54 696
  • 654

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ilves foorumilla jotkut Ilves fanit toivovat, että Masi ei saa mestaruutta. Taitaa jäädä toteutumatta, kun Masi itse dominoi tuolla kentällä Tapparalle mestaruutta.

Sehän se olisikin Ilves faneille kauheaa jos Tappara voittaisi mestaruuden ja vielä Masi Marjamäki rarkaisisi sen.
Ainakaan mua ei haittaisi yhtään. Kyllä mä luulen että kaikki sisimmissään haluaa että mestaruus menee vihdoin Tampereelle eikä Ouluun ties kuinka monetta kertaa tällä vuosituhannella.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Voisko noi raumalaiset joskus pitää päänsä kiinni? Aina kun tulee yksikin kyseenalainen ratkaisu tuomareilta, niin siitä huudellaan seuraavat pari erää (en viittaa kehenkään tällä palstalla). Vielä kun kuuluu aika hyvin tv lähetyksiin, sen verran pieni halli kumminkin. Ei mulla muuta.
Se on se vakio "avohoitopotilas", joka huutelee. Vituttaa itseäkin.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Lukon maalin jälkeen JYP vähän heräsi.
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Miten voi olla taas GLENN joka istuu jäähyllä?
 

calvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maailman myrkyllisin jääkiekkojoukkue
Haiskahti vähän paikkaamiselta.
 

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei saatana. Eli Marjamäki yritti tappaa Laatikaisen. Hei älä vaan katso änärin pleijareita, sähän traumatisoidut niistä.
Jep, jääkiekko on toiseksi suurin aivovammoja aiheuttava urheilulaji nyrkkeilyn jne. jälkeen. Koskapa olen sellaisia nähnyt ihan tarpeeksi, en niitä kenellekään toivo. Kaikki muu niiden eteen on jo tehty paitsi pelaajien asenne. Myös NHL:ssä, siellähän niitä pelaajia on myös kuollut näihin.
 

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Glenn vilttiin ens peliin, Vallin tai Spang tilalle. Iso mies joka EI taklaa, sitoo ja on myöhässä koko ajan
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
On tuo Green kyllä aloituksissa jäätävä seppä.

Glenn on paska.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Heh, aika tiukka linja. Vähän yllätti, kun olin ehtinyt tottua siihen välierälinjaan.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voisko noi raumalaiset joskus pitää päänsä kiinni? Aina kun tulee yksikin kyseenalainen ratkaisu tuomareilta, niin siitä huudellaan seuraavat pari erää (en viittaa kehenkään tällä palstalla). Vielä kun kuuluu aika hyvin tv lähetyksiin, sen verran pieni halli kumminkin. Ei mulla muuta.

Itseäni kanssa huvitti, että huutaako ne aina noin selville jäähyille vai onko siellä vaan yksinkertaisesti niin totuttu tuohon kahvaamiseen ja mailahäirintään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Oliko Maxwell, jälleen?
 

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Haastan sinut ottamaan taklaus vastaan jokainen lihas löysänä. Jyrätyksi tulemisesta toipuminen vaatii henkistä kanttia, mutta itse taklauksen vastaanottaminen on fyysistä jos mikä.
No riippuu vähän taklauksen kovuudesta. Ei tuollaiset tavalliset "taklaukset" juuri missään oikeasti tunnu. Erikseen on sitten nämä Marjamäen jakelemat pommit, mutta niitä nyt ei ole kuitenkaan niin montaa ole tullut. Mainitaan nyt sen verran, että ihan omakohtaisia kokemuksia kyllä löytyy. Enemmän siinä energiaa menee, kun luistelet ajamaan sellaisen "turhan" taklauksen löysästi lopppuun kuin sen vastaanottamisessa. Olettaisin, että turvakaukalot vielä vaimentavat taklauksien voimaa.

Samaan aikaan Maxwell ohjaa omiin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Nyt on muuten linja pysynyt hyvin, oikeasti. Oman päät estäminen otetaan heti pois, muuten saa pelata. Ja on ollut johdonmukainen. Jos pysyy niin pojot dumareille
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Hohoo, Maxwell 2-0!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös