Otteluseurantaketju la-su yö 8.6.2014 – Rangers @ Kings – Game 2

  • 8 931
  • 65

Palsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, STL Blues, Jymy
Kyllä! Kohta läiskitään! Toivottavasti tulee yhtä vauhdikas matsi kuin ensimmäisestä. Veikkaan, että vieras johtaa ekan erän jälkeen 0-1. Toki olen kingsin bandwagonissa.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Girardi pukukoppiin. Toivottavasti ei pahempaa. Onpa fyysistä kiekkoa nyt puolin ja toisin!

E: Girardi on takaisin.
 

Kyle

Jäsen
Tota Selännettä tulee kyllä ikävä. Nää kaks ekaa ottelua on kyllä ollut suomalaisille, kun kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Saa katsella SC-finaaleita ja kuunnella Selänteen tarinoita, joka on kommentaattori valehtelematta paras mitä olen koskaan kuunnellut lajista riippumatta.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Zuccarello 2-0
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Kings on kyllä silmiinpistävän voimakas taklauksissa ja vauhdissa, eivät kyllä vahingossa lännen puolelta finaaleissa. Ja paljolla heitä pitää johtaa, etteivät tule takaa ohi??
Lisäksi itse odottaisin rauhallisempaa peruspeliä nyt ykköspakkiparilta(mme).
 

Kyle

Jäsen
Vähän jopa hämmentävä ensimmäinen erä, jollain tapaa Game 1:n toisinto. Rangers teki tosin kaiken paremmin, ennenkaikkea ajoi suoraviivaisemmin maalille. Kings puolestaan ei tuntunut reagoineen mitenkään ensimmäisen pelin huonoon erään, vaan pelasi sitä samaa peliä mitä Rangers varmasti halusikin.

2-0 tappio asema on ollut Kingsille "hyvä", siitä on neljä kertaa noustu tänä keväänä voittoon, mutta se on varmasti kerta toisensa jälkeen vaikeampaa ja joko se on liikaa? Kings on muuten johtanut viimmeksi ottelua Chicago-sarjan kutosen alussa kolmannen erän alussa. Sen ottelun hävisivät, mutta sen jälkeen on tullut kaksi voittoa.

E: Ja heti kuitti 2-1!
 

Räpylätassu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Avalanche
2-1 Stoll
 
Viimeksi muokattu:

Flusher

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Panthers
Heti kun Lunkka alkoi sännättä ulos maaliltaan, tapahtui pahoja asioita. Lähellä maalia ollessaan on suvereeni.
 

Termiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Athletico Madrid
Ottamatta kantaa itse otteluun. Täytyy todeta että arvostus Teemu Selännettä kohtaan on vaan noussut nyt kun kaveri on viasatilla kommentaattorina. Jopa Mäkinen on siedettävä nyt kun vierellä on kaveri joka hillitsee pahimmat aivopierot.
 

Outzala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL
Nyt mennään lujaa. Ensiksi Mitchell 3-2, ja heti perään Zuccarello kuittaa hyökkäyspään jäähynsä karvaamalla kiekon maalintakana ja pelaamalla Brassardille. 4-2.

Ärsyttävästi on Viasatin selostuskaksikon ääni edellä kuvaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös