Otteluseurantaketju la-su 10.01.-11.01.2015 yö

  • 16 230
  • 195
Suosikkijoukkue
HIFK
Forsberg kolaa Bäckströmin yli ja yksi Wildin pelaaja kävi näennäisesti vähän "tökkimässä".
Kertoo aika paljon meiningistä jengissä. Ei taida Yeo nähdä helmikuuta.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Bäckström ulkona alueelta ja Forsberg kolaa päin.
 

Ralph

Jäsen
Erik Johnson taitaa johtaa tätänykyä puolustajien maalipörssiä.
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Itse kans olin tulossa ihmettelemään, että sekottaako porukka oikeasti Falk ja Faulkin (joka muistaakseni pelaa Carolinassa?) vai onko kyseessä joku sisäpiirin vitsi?

Ja en ymmärrä, että mitä Falk vieläkin tekee tuosa puolustuksessa? Kaveri on huonompi kiekollisena kuin ja suoraan sanottuna en edes keksi tarpeeksi huonoa tähän vertaukseen
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Kotijoukkueen maalivahti ajellaan kylmäksi ja kukaan ei tee mitään. Olen tainnut nähdä muutaman kerran vastaavan tilanteen Nordiksella tällä kaudella.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Itse kans olin tulossa ihmettelemään, että sekottaako porukka oikeasti Falk ja Faulkin (joka muistaakseni pelaa Carolinassa?) vai onko kyseessä joku sisäpiirin vitsi?

Nopeasti paidasta luin, että olisi ollut Faulk. En sen paremmin Wildin ukkoja tunne. Tuo Minnesotan ylivoima...
 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Kauheaa paskaa kyllä Wildilta... Tosin vastassa on sarjakärki, mutta ei helvetti sentään. Todelliset maalipaikat voi laskea yhden käden sormilla. Ja Rinne alistaa jatkuvasti.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Rinne ryöstää Koivun. Vezinalla on vain yksi osoite tänä vuonna.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Cooke hommaa Predsin parhaan pakin boksiin, ei huono suoritus. Tosin ei kovin arvostettavalla tavalla.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
vittu mikä idiootti tämä Cooke :D

ensin poikkari naamaan ja sitten kilpikonnat...
 

JP900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Cooke ansaitsisi joka pelissä kunnon turpaanvedon. Toki nöyrästi jäähän menee kun oikeasti pitäisi tapella. Luuseri.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Cooke veteli sitten maailmanluokan kilpikonnat. Miten muuten voi saada vitosen tappelemisesta jos ei tiputa hanskojaan, vaan vetää jarkkoruudut? Ymmärrän jäähyn tuosta poikkarista naamaan, tosin olisin ymmärtänyt poikkarijäähyn Weberillekin, mutta tuota vitosta en ymmärrä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös