Otteluseurantaketju la 24.3.2012 (2. Puolivälierät)

  • 278 939
  • 787
Tila
Viestiketju on suljettu.

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä luulen, että hifkin kannattais pyytää oikeiden aloitusten ohjeet SM-liigalta, kun jokaista hifkin pelaajaa vaihdetaan aloituksista pois.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Livevetoon uusi kohde: Vaihdetaanko seuraavassa aloituksessa aloittaja? 1 Kyllä, molemmat; X Kyllä, toinen; 2 Ei.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä luulen, että hifkin kannattais pyytää oikeiden aloitusten ohjeet SM-liigalta, kun jokaista hifkin pelaajaa vaihdetaan aloituksista pois.

Tämä on ihan totta. Granlund, Wirtanen ja Redenbach vaihdetaan 2/3 alotuksesta pois. Jotain erikoista kavereiden aloitustyyleissä on, koska sama juttu matsista toiseen.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
jumankauta, tää nousu on kyllä koko kauden hienoin jos tästä vielä voitto raavitaan.

veikkaus: jatkoerää pelataan 5:16 kun luttinen täräyttää vastapalloon pystykiekosta kärppäpakin mailan kautta yläputkeen josta kiekko pomppaa backlundin patjan kautta maaliin, tolpan kautta sekin tietysti.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Olihan tuo Kärppien peli ensimmäisen erän jälkeen käsittämätöntä paskaa, joten eipä yllätys siinä mielessä.

Ara voisi kirjoittaa oppikirjan, miten säilytetään johtoasema jääkiekossa.
 

Raibe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jälkeen KHL:n
IFK:lta mahtavan paska yvee! Hienoa! =)
 

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
jokereilla ei mitään hätää, onnea jo voitosta
 

totonboset

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Canes
Olis kyllä hyvä mieli ilman sitä helvetin paitsiomaalia. Nyt jumalauta voitatte tämän pelin tai aletaan vaatia Aralle potkuja. Eikö mies osaa yhtään tsempata joukkuetta, ei aletaan puolustamaan johtoasemassa. Vaikuttaa jotenkin niin helvetin tutulta, kivoja Suomi - Ruotsi muistoja tulvii mieleen.
 

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
Livevetoon uusi kohde: Vaihdetaanko seuraavassa aloituksessa aloittaja? 1 Kyllä, molemmat; X Kyllä, toinen; 2 Ei.

Tää olis pitänyt olla jo viime kaudella.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IFK pelaa todella huonolla asenteella, löysiä ja heikkoja ratkaisuja ja syöttöjä yv-tilanteessa, jossa oli mahdollisuus ehkäpä ratkaista ottelu.

Ei ole Playoff-Petu ainakaan vielä pystynyt psyykkaamaan joukkuetta oikeanlaiseen kiimaan.
 

DreamHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IFK pelaa todella huonolla asenteella, löysiä ja heikkoja ratkaisuja ja syöttöjä yv-tilanteessa, jossa oli mahdollisuus ehkäpä ratkaista ottelu.

Ei ole Playoff-Petu ainakaan vielä pystynyt psyykkaamaan joukkuetta oikeanlaiseen kiimaan.

Oisko se niin ,että se voitto pitää ansaita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös