Otteluseurantaketju la 19.9

  • 121 550
  • 459

IJR79

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
KalPa - SaiPa 4-1 Kapanen (Jussi Timonen)

Edit: mutta missä nyt on Kisun tehopisteet, kun otin mukaan liigapörssiin :)
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Cook boksiin pelin viivyttämisestä. IFK ottaa aikalisän ja vielä tarjotaan mahdollisuutta nousta.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Johan näitä perinteisiä Lukko-jäähyjä taas alkaa tulemaan. Minä olenkin jo ihmetelly kun näitä "kiekko katsomoon" -jäähyjä ei ole tullut alkukaudella mutta tänään on tullut jo kaksi! Cook siis jäähylle ja nyt on HIFK:lla paikka tulla peliin mukaan vielä.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sinulta tuskin kukaan odottaakaan asiallista keskustelua, kun on puhe HIFK:sta tai Hirsosta.

No ei. Wilson- tainnut tippua aikanaan jostain IFK:n junnujoukkueesta tai sitten joku ifklainen vienyt hänen muijansa. Sen verran katkeraa tilitystä nähty kyseiseltä nimimerkiltä IFK:ta koskien.

4-2 peli, mutta vielä on aikaa. Tiukaksi menee, mutta niin meni eilenkin.
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rokin unelmat pisteistä tuhoutuivat.
Mestiksen alemman keskikastin Jukurit niisti Lapinpojilla jäätä 7-0. Hyvä Jukurit!
 

El Guaje

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, Spurs
Tää on mun JYP!
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Nyt jätkät naula arkkuun tän ottelun osalta!

Joonas Donskoi jäähylle kampituksesta!
 

Wilson-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
No ei. Wilson- tainnut tippua aikanaan jostain IFK:n junnujoukkueesta tai sitten joku ifklainen vienyt hänen muijansa. Sen verran katkeraa tilitystä nähty kyseiseltä nimimerkiltä IFK:ta koskien.

4-2 peli, mutta vielä on aikaa. Tiukaksi menee, mutta niin meni eilenkin.

Hahhah :D Minä en ole kuule ikikuunapäivänä harkinnutkaan Hifkissä pelaamista! Ja kun niitä Hifkin kundeja on nähnyt niin muijan viemisestä ei pelkoa ole :D
 
Ipa osu aika hyvällä prosentilla. SW:llä 14 torjuntaa.
Puhtaalla pelillä on hyvä jatkaa. Kiitos Ilves!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Dahlman jäähylle ja Lukko yv:lle. 4 minuuttia vielä jäljellä peliä.
 

roctum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
5-3 nyt ratkaskaas.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Wilson- kirjoitti:
Hahhah :D Minä en ole kuule ikikuunapäivänä harkinnutkaan Hifkissä pelaamista! Ja kun niitä Hifkin kundeja on nähnyt niin muijan viemisestä ei pelkoa ole :D

Aikamoinen junnutähti se on tää meidän wilsoni ollu, kun voinut oikein valita missä joukkueessa pelaa. No, mitä voi odottaa mieheltä joka valitsee nimimerkkinsä yhden kauden tehottoman surffaajan mukaan? Juuri niin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös