Otteluseurantaketju 23.11.2009 HeKi-Sport

  • 9 311
  • 79

Shearer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Täytyy ymmärtää katkeruus, kun Sport on Tamin johdolla voittoputkessa.

Minähän en ole koskaan katkera jos Sport voittaa. Kaikki ei ole niin mustavalkoista vaikka sinun mielestäsi ehkä onkin. Kyllä minä löydän Tamista hyviäkin puolia ja annan kehuja kun on aihetta. Mutta kaadan kyllä paskaakin niskaan kun siihen on aihetta. Sinähän et sitä tee.

Oma kantasi Tamista on sementoitu yltiöpositiiviseksi, joten keskustelu on hankalaa ja turhauttavaa.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Minähän en ole koskaan katkera jos Sport voittaa. Kaikki ei ole niin mustavalkoista vaikka sinun mielestäsi ehkä onkin. Kyllä minä löydän Tamista hyviäkin puolia ja annan kehuja kun on aihetta. Mutta kaadan kyllä paskaakin niskaan kun siihen on aihetta. Sinähän et sitä tee.

Oma kantasi Tamista on sementoitu yltiöpositiiviseksi, joten keskustelu on hankalaa ja turhauttavaa.
Tuota olen itsekin yrittänyt herralle sanoa. Sinä sen osasit hyvin sanoiksi pukea. Meinaan kun alkaa ottaa oikeasti aivoon nuo "mukahauskat näsäfiisastelut" meidän jengin voiton jälkeen.

Uskon, että tuota viestiäsi saa vielä joskus jatkossakin lainata.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Tuota olen itsekin yrittänyt herralle sanoa. Sinä sen osasit hyvin sanoiksi pukea. Meinaan kun alkaa ottaa oikeasti aivoon nuo "mukahauskat näsäfiisastelut" meidän jengin voiton jälkeen.

Uskon, että tuota viestiäsi saa vielä joskus jatkossakin lainata.

Mieti sitä valtavaa ryöpytystä, minkä kohteena Tami ja Sport olisivat olleet, mikäli Heinolasta olisi tullut tappio. Nythän tämä on hiljaista ja, jos meitä Sportin ja Tamin kannattajia täällä pari kappaletta hieman fiilistelee, niin se on pientä siihen loanheittoon, mikä syntyy heti, kun Sport takeltelee.

Nyt on ilon aika Sportin kohdalla ja tuon sen julki riemumielin. Joukkueen kannattajuus merkitsee kohdaltani sitä, että tuki tulee erityisesti heikkoina aikoina, mutta myöskin silloin, kun tulee voittoja.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Mieti sitä valtavaa ryöpytystä, minkä kohteena Tami ja Sport olisivat olleet, mikäli Heinolasta olisi tullut tappio. Nythän tämä on hiljaista ja, jos meitä Sportin ja Tamin kannattajia täällä pari kappaletta hieman fiilistelee, niin se on pientä siihen loanheittoon, mikä syntyy heti, kun Sport takeltelee.

Nyt on ilon aika Sportin kohdalla ja tuon sen julki riemumielin. Joukkueen kannattajuus merkitsee kohdaltani sitä, että tuki tulee erityisesti heikkoina aikoina, mutta myöskin silloin, kun tulee voittoja.
Se on oikein se, että ottaa voitoista ilon irti. Mutta täytyykö lähes aina vetää jotain katkeruus-/tamikorttia esille "voitonjälkeisissä hehkutuksissa". Ikään kuin luulisit, että minä tai jotkut muut Sportin kannattajat olisivat toivoneet Sportin häviävän ottelun. Sen kuvan viesteistäsi välillä valitettavasti saa.

Niin ja en tiedä, mikä olisi ollut kirjoittelun määrä jos Sport olisi hävinnyt. Mielestäni kirjoittelun määrä on nyt ollut kenties jopa suurempi, kuin normaalisti esimerkiksi maanantaina pelatun ottelun jälkeen. Ihan hyvin tänne ja Sportin osioon on tuota tekstiä tullut.

Nojoo, mutta nyt taitaa olla aika lyödä viimeistään tämä ketju lukkoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös