Otteluseurantaketju 01.12.2009 SM-liiga

  • 67 609
  • 309

viikst

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Washington Capitals
Joulukuu pyörähtää käyntiin kolmen ottelun voimin:

Blues-JYP
HIFK-Ässät (URHOtv)
Lukko-Jokerit
 

koohela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja kirjotetaan tähän nyt vielä pientä mainostusta, eli URHOtv tarjoaa taas ekalla 2000'lle ilmaisen pelin tänään netissä.

Itse tossa äsken koitin ja heti pääsin, ei taida ruuhkaa olla.
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Petruzalek oli jo läpiajossa, ja Morrison hetkeä aikaisemmin maalipaikassa. Ei ole soinut vielä Final Countdown.

Edit. Kiitos koohela. Itsekin pääsin vielä läpi ja peli pyörii.
Edit2. On muuten tosi mukava peli vielä seuraamisen kannaltakin. Kävi pelissä miten tahansa, niin ei voi pahemmin pettyä.
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Ja kirjotetaan tähän nyt vielä pientä mainostusta, eli URHOtv tarjoaa taas ekalla 2000'lle ilmaisen pelin tänään netissä.

Itse tossa äsken koitin ja heti pääsin, ei taida ruuhkaa olla.

Kiitos erittäin paljon vinkistä! Hyvin pelittää ainakin minulla.
 

Ukkomauseri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ja kirjotetaan tähän nyt vielä pientä mainostusta, eli URHOtv tarjoaa taas ekalla 2000'lle ilmaisen pelin tänään netissä.

Itse tossa äsken koitin ja heti pääsin, ei taida ruuhkaa olla.

Kiitti tipsistä!
 

Jookoskookos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Colorado Avalanche, Joe Sakic #19
Kiitoksia vinkistä! Minkäköhän takia viime peli ei näkynyt netistä, mutta tämä ja sitten tuo viime peliä edellinen näkyi.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukolta ilmeisesti kehno ensimmäinen yv-peli tähän otteluun. Tai vastaavasti Jokerien av oli hyvässä kunnossa, mikäli Ripaa on uskominen.
 

Mace1970

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kiekko-Vantaa (Sympatiat Pelsuille)
Ei kyllä tapahdu tässä tv-pelissä yhtään mitään.....ainakaan vielä.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Lukolta ilmeisesti kehno ensimmäinen yv-peli tähän otteluun. Tai vastaavasti Jokerien av oli hyvässä kunnossa, mikäli Ripaa on uskominen.

Jokerien av:han toimi loistavasti jo viime perjantain blues ottelussa. Jtoe nsikäli ei ihmekkään jos ei lukko yv:llä onnistunut.

Tosiaan tv-peissä ei ole mitään tapahtunut. Ja kun ei edes oma suosikki pelaa, niin ei sitä meinaa jaksaa katsoa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Helvata, miten väsynyttä peliä. Onko nyt varma, ettei siellä Urholla ole juuttunut joku hidastusnamikka pohjaan? Vasta nyt tuli Hifkin ensimmäinen edes hieman maalipaikalta haiskahtava tilanne.
 

Mace1970

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kiekko-Vantaa (Sympatiat Pelsuille)
Ei muuten missään pelissä ole vielä maaleja tehty....hiljaista on maalien merkeissä.
 

Jämerä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, Oranje
Koohelalle kiitos vinkistä. Tosin on sen verran väsynyttä peliä ollut ensimmäinen erä, että ehkä pitäis vaan keskittyä johonkin olennaisempaan asiaan. Eipä niitä maaleja ole kyllä muuallakaan vielä nähty. Vois melkein sanoa, että onneksi. Sen verran kovaa Lukko on yleensä aloittanut.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Draamaa ja rytinää.

IFK:lla on ilmeisen oikein hinnoitellut nuo alarivit. Siihenhän vois laittaa vaikka mainoksia pari kerrosta vielä...
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Jaa. Eipä ollut tuossa ifk pelissä tapahtumia paljon ollenkaan. Katsotaan jos toisessa erässä alkaisi tapahtumaan.

Raumalla sen sijaan mentiin myös 0-0 tilanteessa erätauolle ja se ainakin pelaa Jokerien pussiin. Vielä on toivoa!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tällä menolla maalivahdit juhlii liigapörssissä. Toivottavasti tuo tv-peli piristyy edes vähän toisessa erässä.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tätä IFK:n peli on usein viime aikoina ollut. Harmittavan usein lähdetään ihan liian löysällä asenteella. On pelissä vaikea vaihe muutenkin, mutta sitä voisi asenteella paikata. Kertoo paljon, että Liivik-Töykkälä-Järvinen oli 1. erän paras IFK-ketju. Ei se niin voi olla.
 

alias

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Heh heh, Tami jaksaa jauhaa edelleen viime keväästä urho tv.llä...ottaa se koville katkeroituneella aurinkokunikaalla
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Petrell on varmaan ainoa, joka Nordiksella heräsi tuohon niittiin. Väsynyttä peliä.

Aika kevyesti kommentoitu...Peli on aivan helvetin kauheeta kuraa, missä Ässät on ollut kahdesta aivan saatanan paskasti pelaavasta jengistä parempi.

edit. Järventie on ollut pelissä pihalla kuin lintulauta, mutta ei ole kyllä ainut HIFKin pelaajista ketä siellä laudalla on...Töykkälän ketjua lukuunottamatta, kaikki pelaajat voivat mennä itseensä.

ps. Luttinen on paska.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Heh heh, Tami jaksaa jauhaa edelleen viime keväästä urho tv.llä...ottaa se koville katkeroituneella aurinkokunikaalla

Joo, oon pistänyt jo merkille että kaksi kertaa tähän mennessä joko puhunut tai viitannut viime kevään karsintaan. En ole ihan varma sanoko Tami tuossa äsken että mun sensaatio vai meijän sensaatio, kun puhui siitä viime kevään tolppalaukauksesta. Jotenkin voisin uskoa että sanoi mun sensaatio...
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Näyttää olevan tiistai-iltana muodissa tuo kiikarit taululla.

Olen enemmän kuin onnellinen, etten raahautunut tänään hallille, todennäköisesti olisin tullut jo halilta himaan ekan erän tasokkuuden johdosta...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös