Otteluseuranta Wings-Hawks GAME 5

  • 6 331
  • 53

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Fraser ja Brouwer hukkasivat sitten paikan mieheen tähän kolmennen erän alkuun. Yllättävää? Ei.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Siistiä peliä on ollut. Soittiko se Eager taas suutaan tuomarille, kun istui 10 min?

Meni nuijimaan Abdelkaderia jostain käsittämättömästä syystä kaukana tilanteesta siinä samalla kun Homer paini Fraserin kanssa maalin takana.
 

brendadervin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas, Ilves, hcbat
Filppulan kenttä pääsi pyörittämään ja taisi lopulta Cleary ohjata vedon sisään. Nyt Chicagon kanttia mitataan todella.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Meneehän se. Lebdan ropeli viivasta ja Matt Walker ohjaa luistimellaan sisään.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Bolland ajoi sitten Hossaa polveen ja mies meni irvistellen vaihtoon. Leino seuraavassa vaihdossa Hossan paikalla kakkosessa. Ei silti poistunut pukukoppiin.

Joku ruumiiden ennätys tässä taidetaan yrittää tehdä. Darren McCarty lienee oikeasti seuraava, joka nostettaisiin hyökkääjistä kokoonpanoon!
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Kane tasottaa! Aika täydellinen rysty etuyläkulmaan.
 

brendadervin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas, Ilves, hcbat
Kanelta hieno rystyveto tasoittaa pelin. Osgood meni aika aikaisin maihin ja ylhäälle jäi tilaa. Meneekö sitten täysin molarin piikkiin onkin hankalampi juttu.
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
KANEEEEEE!!!

Helvetin streami rupesi juuri nyt takkuilemaan, jäi maali näkemättä. Perkule!

Edit. no nyt näin, jäätävä maali Kanerilta!
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Hossa takaisin jäällä ja samassa vaihdossa Filppula täräyttää polvet yhteen Hawks-miehen kanssa.

On kyllä ollut surkea tuo Zetterbergin ketju tänään. Eivät ole saaneet yhtään mitään aikaan. Hudler takaisin kolmoseen kiitos.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Oli jenkkijuniorilta huima suoritus. Miten muut maat ovat pystyneet tuottamaan näitä Kanen tasoisia huippujunioreita, mutta Suomi ei?

Chicagolta on ollut hyvä peli tänään. Minun puolesta menkööt 6. otteluun.
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
HUET piti meidät elossa! Khabibulin ei olisi tähän pystynyt. Jäätävä gamesaver 20 sekuntia ennen erän loppua.
 
Herranjumala, vuoden torjunta Huetilta...

HUET piti meidät elossa! Khabibulin ei olisi tähän pystynyt. Jäätävä gamesaver 20 sekuntia ennen erän loppua.

höpöhöpö spekulointia, Huet on pelannut loistavasti mutta mun mielestä on älytöntä ajatella tai vertailla kavereita tälläisessä tilanteessa.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Ristus mikä seivi by Huet! Jatkoille mentiin. Chelios ratkaisee.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Huh, olipa huima torjunta aivan lopussa. Franzén oli taas katkaisemassa sarjaa, mutta Huetin oikea jalka päätti toisin.
 

Kiprusoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Toronto Maple Leafs
Maalivahdit olleet kyllä ilmiliekeissä! Matsin paras ketju ollut ehdottomasti Filppulan kenttä ja veikkaankin, että se myös ratkaisee pelin. Marian uittaa haukea inkkarien sinisellä, pari potkua, karkuun, kääntö backhandille ja yläpeltiin.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko vielä näin jälkijunassa tulla hehkuttamaan Helmin supervaihtoa. Oli hienoimpia vaihtoja mitä olen keneltäkään nähnyt vuosiin. Pärssinen veti aikanaan vastaavia IFK:ssa kun oli tikissä(tietenkin eri tasolla pelataan, ei tartte tulla näsäviisastelemaan). Harvassa on äijät jotka tuovat kiekon omalta alueelta, pystyvät täysin omalla panoksella tappamaan 30 sekuntia alivoimaa, karvata kahdesti kiekko takaisin itselle(meni kyllä hieman Sharpin? piikkiin molemmat kerrat) ja luomaan vielä maalipaikan. Ja kaikki tämä NHL:n pudotuspeleissä.
 
Koska mä olen haukkunut kaverin täällä about 1000 kertaa maalintekotaidottomuudesta niin Troy Brouwer ratkaisee.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Koska mä olen haukkunut kaverin täällä about 1000 kertaa maalintekotaidottomuudesta niin Troy Brouwer ratkaisee.

Ihan samaa miestä veikkaan, oli jo varsinaisen lopulla Kanen syöttämä one-timer lähellä.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Oli sittenkin illan hahmo DARREN HELM!

Tällainen normaali sankari, joita Wings varaa 5. kierrokselta.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Mahtava kruunu Helmin Loistavalle illalle!!
 
Nähdään ensikaudella.

4-1 sarjavoitoin vei Detroit.
Silti kolmessa pelissä mentiin jatkoajalle.

Viimevuoden finaalien uusinta.
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Voi, voi, voi. Nyt on harvinaisen tyhjä fiilis. Ei pysty sanomaan mitään, no kaaduttiin sentään saappaat jalassa.

Käsittämättömän vapaasti saivat Holmström ja Helm häärätä maalin edessä. Mitä lie Barker-Walker -pakkipari tuossa tilanteessa sähelsi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös