Otteluseuranta: välierät 16.5

  • 64 701
  • 654
Tila
Viestiketju on suljettu.

Nick Neim

Jäsen
Sanoit aikaisemmin:

A) Ennen turnausta on kerrottu noihin puututtavan.

Missä näin on kerrottu?

Myönnän olevani samantien väärässä kun annat minulle linkin.

Ja minä kerroin minkä säännön mukaan maali hylättiin. Niin muuten kertoi kaksi muutakin nimimerkkiä.

Ainakin Jatkoajassa tuo on kerrottu, yhdessä otteluseurantaketjussa. Sillähän ei varsinaisesti ole mitään merkitystä maalin hylkäämiseen, josta puusilmäisesti aloit vänkäämään. Eli en tarvitse mitään sinun sanoja huomatakseni olleesi väärässä, kun tajuan sen ihan itse.

Ensimmäinen peli sinullekin tässä turnauksessa?
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
En lukenut tätä sivua enempää tästä ketjusta, mutta eiväthän ne kontiolakeissin vinkujat kummittele tässäkin ketjussa? Ei puuttuisi kun tuon hylätyn maalin giffit täältä.

Sen sijaan mukava semihöntsä ja Smithin sulamisesta jatketaan keskustelua vielä. Kanada teki sen mitä piti ja veti tyylikkäästi finaaliin. Ei paljon muuan 68 hillunut kentällä. Terveisiä vain suomipojuille. Odotellaan fistusta anaaliin. Isolla VEELLÄ.
 

sinikettu

Jäsen
Ja minä kerroin minkä säännön mukaan maali hylättiin. Niin muuten kertoi kaksi muutakin nimimerkkiä.

Ainakin Jatkoajassa tuo on kerrottu, yhdessä otteluseurantaketjussa. Sillähän ei varsinaisesti ole mitään merkitystä maalin hylkäämiseen, josta puusilmäisesti aloit vänkäämään. Eli en tarvitse mitään sinun sanoja huomatakseni olleesi väärässä, kun tajuan sen ihan itse.

Ensimmäinen peli sinullekin tässä turnauksessa?
En ole toveri Sergei, enkä inttelynhaluinen, eikä minua kiinnosta maalien hylkäykset, mutta kiinnostaisi tietää, miten tuo tuomaritoiminnan ohjeistus virallisesti on mennyt. Jos oikeasti olet sellaista lukenut jostain, ei luulisi olevan monenkaan minuutin homma etsiä se ja tuoda muunkin kansan nähtäville.

Ellet sitten lauo omasta mielikuvituksestasi virallisia lausuntoja, miltä alkaa pikkuhiljaa vaikuttamaan.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
En lukenut tätä sivua enempää tästä ketjusta, mutta eiväthän ne kontiolakeissin vinkujat kummittele tässäkin ketjussa? Ei puuttuisi kun tuon hylätyn maalin giffit täältä.
Odotan kyllä helvetin suurella innolla tulevaa liigakautta ja sitä kun muutamat kovanaamat täällä alkavat valittaa tuomarilinjasta. Siitähän tässä on ollut koko ajan kyse, toki pienellä Suomi-twistillä, että jo useamman turnauksen ajan on tullut noita kyseenalaisia tuomioita, tai tuomioita, joista tuntuu riittävän parranpärinää.

Mutta olkoot. :)
 
Viimeksi muokattu:

Nick Neim

Jäsen
Ellet sitten lauo omasta mielikuvituksestasi virallisia lausuntoja, miltä alkaa pikkuhiljaa vaikuttamaan.

Ihan vilpittömästi ja ilman vittuilua, mä muistan lukeneeni tosta kisojen alta Facebookin kautta. Mä kokeilin googlata sitä tällä puhelimella, mutta en löytänyt.

Saattaa toki olla, että mulla ja sillä toisella käyttäjällä kuka tuosta huuteli, on samankaltainen mielikuvitus. Olen silti aika varma, että tuosta on ollut puhetta.

Toisaalta eipä mulla sitä tähän hätään ole antaakkaan, joten siinä mielessä epäilyt ob aiheellisia. Joku kykenevä sen voi esiin kaivaa jos löytää.
 

sinikettu

Jäsen
Ihan vilpittömästi ja ilman vittuilua, mä muistan lukeneeni tosta kisojen alta Facebookin kautta. Mä kokeilin googlata sitä tällä puhelimella, mutta en löytänyt.

Saattaa toki olla, että mulla ja sillä toisella käyttäjällä kuka tuosta huuteli, on samankaltainen mielikuvitus. Olen silti aika varma, että tuosta on ollut puhetta.

Toisaalta eipä mulla sitä tähän hätään ole antaakkaan, joten siinä mielessä epäilyt ob aiheellisia. Joku kykenevä sen voi esiin kaivaa jos löytää.
Joo, en nyt sinänsä väitäkään, etteikö voisi olla totta, mutta tässäpä onkin se internetin perustavanlaatuinen ongelma, Joku on sanonut joskus jotain jossain tilanteessa, ja viikon päästä se pyöriikin joka toisen huulilla virallisena totuutena.
 

RL1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raumam Boja
Enää reilu puoli tuntia revanssiin. Alex mukana, joten eiköhän USA saa ihan kunnolla köniin. Alkusarjassa kävi pieni vahinko ja USA:n teinit pääsi yllättämään. Nyt ei.

Selvä voitto ja huomenna kaatamaan ylimieliset kanukit finaaliin.
 
Ovechkin-Tikhonov-Plotnikov
Mozyakin-Malkin-Kulemin
Panarin-Shipachev-Tarasenko
Kovalchuk-Anisimov-Dadonov

Siinä Venäjän hyökkäyskolmikot tänään. SKA:n hyökkäyskolmikko on hajoitettu jostain syystä.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Eikä ole. Tuossa ei ole mitään tulkinnanvaraa

Tarkastin ja IIHF:n voimassaoleva sääntökirja (2014-18) sanoo seuraavaa:

RULE 185 – GOALTENDER AND GOAL CREASE/GOAL ALLOWED i. If an attacking skater is in the goal crease at the moment the puck crosses the plane of the goal line and in no way affects the goaltender’s ability to make a save or play his position properly, the goal will be allowed.

http://www.iihf.com/fileadmin/user_upload/PDF/Sport/IIHF_Official_Rule_Book_2014-18_Web_Edition2.pdf


Oikeusmurha. Tämä ei ole säännön liian tiukkaa tulkintaa, vaan väärää tulkintaa. Jos linjaksi ollaan valittu tämä niin se on vastoin jääkiekon sääntöjä.

Ja kyllä. Karma is a bitch.

No ei kyllä ole mikään oikeusmurha, mutta en jaksa vääntää tästä asiasta koska siellä on myös kohta jonka mukaan tuo maali voidaan hylätä.
Joka tapauksessa oikea joukkue voitti ja meni finaaleihin, joten eipä tämä tilanne olisi muuttanut lopputulosta.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Alkais jo!
Mielenkiintoista nähdä, että hajoaako Venäjän paketti supertähtien myötä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tamminen otti hieman lämpöä äsken tuolla kun oli puhetta tuomaritoiminnasta. Ihan asiaa kyllä tällä kertaa.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Aijai tästä se lähtee. Jännitys on kova, mutta samoin on luotto USA:n että tämä viedään. Game on!
 

Juuriskapää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo, Leeds Rhinos, Lukko, TPS, TUTO, RNK
Suomennetusta olen jo kerran postannut, mutta laitetaan nyt uudestaan:
184 kohta 4:
Jos hyökkäävä kenttäpelaaja on maalialueella ja häiritsee maalivahdin näkökenttää
täten häiriten maalivahdin kykyä suoriutua torjunnasta, kun kiekko menee maaliin,
maalia ei hyväksytä eikä tilanteesta tuomita rangaistusta.

186 kohta 4
Jos hyökkäävä kenttäpelaaja asettuu maalialueelle estäen maalivahdin näkökenttää,
mutta hyökkäävä kenttäpelaaja ei ota fyysistä kontaktia maalivahtiin ja tilanteessa
tehdään maali, sitä ei hyväksytä.

Ei pitäis nyt ihan kauheesti olla epäselvää tässä asiassa.
Ja edelleen se maalialue on kolmiulotteinen tila joka jatkuu ylöspäin maalin yläriman tasalle. Se ei ole pelkästään alue jäässä.

Vine

Onko maalialueella jos toinen luistin käy siellä?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Voisitko kertoa vähän enemmän?
Haukkui koko systeemin pystyyn ja vittuili Rene Faselista yms.

Mertsillä ei ihan tilastot osuneet taas, sanoi että viimeisen reilun 50 vuoden aikana USA on voittanut kolme arvokisamitalia. Ei vissiin laske olympialaisia arvokisoiksi.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jahas, siellä on meidän Jyri raitapaita päällään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös