Otteluseuranta U20-puolivälierät 3.1.2012

  • 195 668
  • 704

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Veljespari rankoo! Helpottaa! Komea veto suoraan syötöstä nuoremmalta G:ltä.
 

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Heti tulosta kun alkoivat taas tekemään duunia.
 

fabula

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ykköskenttä rupes pelaamaan, tämä tietää hyvää!
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Ja siellä on! Ei maha mittään! Nyt alkaa peli näyttää siltä miltä sen pitäisikin. Kiekko ja äijät liikkuu hyvin. Mickekin vain enemmän itse käyttäisi tuota maagista rannettaan.
 

CuChulainn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, FC Honka, Flyers, DFB-Elf
Komea poikittaissyöttö maaliin, mutta slovakkiveskan olisi pitänyt poimia vaikka oli sivuttaisliikkeessä.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Kuusilehdon veljekset ratkaisemassa. Hienosti kyllä Mikke nyt nousee kapteenina esille tiukassa paikassa, kun selvästi vähän sellaista pakkovoittofiilistä joukkueessa eikä meinaa peli aueta.
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Todella rasittavaa tuo Donskoin mailalla naputtaminen kun ei sitten saa sillä kiekolla mitään aikaiseksi sen jälkeen.

Jokuhan kerto jossain ketjussa, että kertoo sillä muille, missä on. Miksi siis ei kaikki naputtaisi ja kertoi sijaintinsa?

Niin ja Suomi vie tän pelin helposti.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No niin.

Nyt vaan lisää pökköä pesää, Slovakia käytti aika paljon energiaa jo siinä, kun ei päässyt av:lla kunnolla vaihtamaan. Peli Slovakian päätyyn edelleen ja pitkiä hyökkäyksiä, jotta itse päästään vaihtamaan ja kaveri ei.
 

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
Veljekset näyttää! Kuuliko kukaan muu sitä hiljaista naksausta Slovakki-veljen selästä, jonka olin kuulevinani?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Paskalehdistöä varten jo kaksi maalia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös