Otteluseuranta U20 MM-kisat - Puolivälierät ja putoamiskarsinta 2.1.

  • 112 067
  • 1 072

Juuriskapää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo, Leeds Rhinos, Lukko, TPS, TUTO, RNK
On tää sairasta :) Suomi itse asiassa on parempi joukkue, nyt ei vaan jäähyjä enää YHTÄÄN! KIITOS KAPANEN!!!
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Tuo Ruotsin Aho on ollut kyllä heikko tässä pelissä, varsinkin kun monien lähteiden mukaan on ollut kisoissa Ruotsin ykköspakki.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten se menikään, sanoiko se selkäranka NAPS joidenkin mielestä 10 minuuttia sitten?
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Kohta selviää, että Jortikka potkittiin pihalle Ruotsin kolmannen maalin jälkeen ja koutsaamaan tuotiin itse Juhani Tamminen. Silloin ymmärtäisin miksi näin tapahtui. Mutta hieno nousu Suomi! Jes!
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
KAPANEN 3-3 JA VIHDOIN!!!
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Heti kun Ruotsi pääsee parin maalin johtoon niin luulevat vissiin olevansa jotenkin kuskin paikalla. Suomi näyttää vähän talenttia ja pam...3-3!
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Huh huh! Jos Kassullakin helpottaisi? Ei tainnut apina riittää niskassa - oli vähintään joku norsu siellä...
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mitä vittua täällä tapahtuu? Olin ihan varma että Ruotsi marssii suurinumeroiseen voittoon rutiinisuorituksella. Eihän sitä tiedä että jos kaadetaan Ruotsi ja meillä on hyvä flow päällä jonka voimin voitetaan kisatkin.

Okei, ehkä ei vielä kannata ajatella näin pitkälle mutta kyllä tässä alkaa herätä toiveet vaikka mistä.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Ruotsalaiset antaa siimaa. Me on hävitty tää peli.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Voidaankos alkaa haukkua sitä Mustosta nyt niin sekin voi läväyttää.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Suomi jos menisi välieriin, niin edelleen 0% ylivoimalla?

Aika harvinaista kyllä arvoturnauksissa...
 

Etana#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomalaiset maailmalla
Kohta selviää, että Jortikka potkittiin pihalle Ruotsin kolmannen maalin jälkeen ja koutsaamaan tuotiin itse Juhani Tamminen. Silloin ymmärtäisin miksi näin tapahtui. Mutta hieno nousu Suomi! Jes!

Kyl noi alkusarjan veltot kaverit saa hereille vaan Kuningas Kale!
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hitto mitä kiekkoviihdettä ollut tämä toinen erä. Lyö laudalta kaikki mm-höntsät sun muut EHT:t.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Hyvinhän tää menee ilman Jortikkaakin.

Erätauolla tarvitaan koutsia ihan helvetisti, tämä menee henkien taistoksi. Ruotsalaiset ilmeisesti luulivat 3-1 tilanteessa, että homma on jo paketissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös