Otteluseuranta Suomi - Ruotsi MM-U20, 27.12.2008

  • 27 454
  • 128
Kannattaa nyt seurata niitä muitakin pakkeja.

Niin, Jyrkkiöltä 1. erään kolme isoa virhettä, Melartilta yksi vastaava ja Gröndahl-Kivistö -pari pari kertaa pahasti myöhässä. On siellä silti vähemmän virhealttiita kuin tuo yksi Jesse. Eikä minulla ole mitään syytä dissata Jyrkkiötä, kunhan kerroin mitä näin. Katsotko itse jonkinlaisen suodattimen läpi jos et näitä Jyrkkiön virheitä näe?
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Ensimmäinen erä takana. Pelillisesti ihan ookoo erä hyökkäykseltä, toki tuo Nättisen ketju ollut aika yksin. Puolustus onkin sitten ihan hirveä, nuo avaukset aiheuttavat valtavasti maalipaikkoja omiin. Toivottavasti noista vihreistä päästään eroon ja saadaan nopeasti apina pois selästä hyökkäyspäässä, niin tästä voi tulla ihan tiukkakin matsi vielä.

Ilvesfanin näkökulmasta kelpo erä. Rask ja Roppo eivät odotetusti juuri erottuneet oikein mihinkään suuntaan, mutta Rajalalta hyvä erä. Nyt vaan nopeasti taululle niin tulee hienot kisat Tonille. Kyllä Rajala selkeästi on yksi ratkaisuvoimaisimmista pelaajistamme jo nyt.

Hieman ihmetyttää kyllä se, että vielä reenimatseissa Granlund pelasi ykkösen keskellä ja Rajala nelosessa, ja nyt toisinpäin.
 

bombay

Jäsen
kattooko kukaan tota peliä mtv3 netti tv:stä? itse maksoin juuri 5e ja yritän katsoa mutta herjaa että virheellinen kaistan leveys. Kuitenkin testasivat koneeni ennen maksua ja siinä luki että näkyy kohtalaisesti. Toiseaalta on paffin pokeri sivut auki niin voiko tuo vaikuttaa siihen kaistan leveyteen?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin, Jyrkkiöltä 1. erään kolme isoa virhettä, Melartilta yksi vastaava ja Gröndahl-Kivistö -pari pari kertaa pahasti myöhässä. On siellä silti vähemmän virhealttiita kuin tuo yksi Jesse. Eikä minulla ole mitään syytä dissata Jyrkkiötä, kunhan kerroin mitä näin. Katsotko itse jonkinlaisen suodattimen läpi jos et näitä Jyrkkiön virheitä näe?

Jyrkkiön virheet tulivat alkuerässä, pääsi mukaan peliin myöhemmin. Muuten ehti hyvin mukaan tilanteisiin. Fyysinen heikkous tosin näkyy. Mainitsemasi pari, Gröndahl-Kivistö, oli myöhässä jatkuvasti. Suomen puolustukselta puuttui nöyryys, näkyy taululla.
 

Jagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens
I just called SVT and asked, they said that the stream probably wont work tonight. They were working on it but they didnt think it would be fixed so we could see the game... sorry.

tommosta toiselta foorumilta
 

kaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
kattooko kukaan tota peliä mtv3 netti tv:stä? itse maksoin juuri 5e ja yritän katsoa mutta herjaa että virheellinen kaistan leveys. Kuitenkin testasivat koneeni ennen maksua ja siinä luki että näkyy kohtalaisesti. Toiseaalta on paffin pokeri sivut auki niin voiko tuo vaikuttaa siihen kaistan leveyteen?

Katson tuolta netti tv:stä ja ainakin mulla näkyy hyvin. Oikeastaan yllättävän hyvälaatuista kuvaa tuolta netti tv:stä.
 

trap

Jäsen
Jyrkkiö oli tosiaan joukkueen selvästi heikoin lenkki, no toivotaan parannusta - niin kuin kaikilta muiltakin.

Hankalalta näyttää, 3-0-johtoon ei saa päästää.
 

anzie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
On nyt kuitenkin ollut parhaita puolustajia tässä erässä. Kertooko se Suomen puolustuksesta vai Jyrkkiön hyvyydestä...

Katsellaan ilmeisesti eri peliä, Jesse on ollut huonoin Suomen pakki mielestäni. Puolustajat muutenkin olleet ihan paskoja.

Hyökkäyksessä kiitettävän fyysistä peliä, Hartikainen ajeli ainakin kerran hienosti.

Ihmettelen miksei Granlundia päästetty kentälle, sillä kiekollisuudessa Suomi jäi mielestäni eniten jälkeen, ja sehän on Granlundin suurin vahvuus.
 

Keba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, KalPa
Että semmonen ensimmäinen erä. Olishan tuota voinut nukkumaankin jo käydä, mutta kattellaan nyt loppuun asti kun kerta hereillä ollaan. Jyrkkiö ollu ihan kuutamolla. Ja vaikka petrasikin erän loppua kohden niin kolme isoa virhettä yhteen otteluunkin on jo liikaa. Eikun varusteet pois ja tämä matsi katsomosta loppuun hodari vasemmassa poskessa pullistellen.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
mutta Rajalalta hyvä erä. Nyt vaan nopeasti taululle niin tulee hienot kisat Tonille. Kyllä Rajala selkeästi on yksi ratkaisuvoimaisimmista pelaajistamme jo nyt.
Hyvin kaveri ajoi paikoille, mutta hyvän erän arvosanaan olisi kyllä pitänyt maalikin sisältyä. Tuollaisista paikoista pitää onnistua, toivottavasti natsaa vielä tänään.

Muuten kyllä melkoinen taitoero näiden joukkueiden välillä. Suomen puolustus täynnä puukäsiä ja hyökkääjät eivät laita paikoista sisään. Vastaavasti tuo ruotsalaisten viimeistely oli kyllä todella sujuvaa, eipä siinä Säterille mahdollisuuksia jätetty.

Fyysisyyttä vaan lisää peliin, kun ei taito riitä, pari mukavaa niittiä sieltä yhteen vaihtoon taisi Pöysti antaa, jos oikein näin.

Edit. Sieltähän se tuli :)
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Kyllä!!! Rajala teki ja kerrankin Suomalainen onnistuu. Selkeästi Rajala ollut parhaimmistoa Suomelta. Ehkä se apina nyt lähti niskasta! On myöskin uskomattoman nopea luistelija!
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
AAA JEEE!!! Mahtava maali!!

EDIT: Tärkeään paikkaan tuli tietysti kun erän alkuun osuin. Nyt vaan nousuun tästä ja virheet pois!
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Rajalan kaltaisten kavereiden onnistumisia tarvitaan, kun tuo varsinainen ikäluokka ei taida oikein tarjota ratkaisupelaajia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös