Otteluseuranta SM-liigan Playoffs ja karsinta 19.3.2011

  • 151 156
  • 532
Tila
Viestiketju on suljettu.

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerit vei erän maalien muodossa ja hallitsi muutenkin aika suvereenisti, mutta tärkeä tuo myöhäinen kavennus HIFK:n ja myös ottelun viihdearvon kannalta. Jännä kolmas erä tulossa ja ihme on, jos jullit ei tule lujaa tuohon. Toivottavasti Jokerien peli ei mene täysin pakitteluksi, vaan uskalletaan myös hyökätä.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Tästä kun käännetään vielä voitto kotiin, niin naks naks vaan jaffalassa;)
Veikkaan HIFK:n vievän kolmannessa peliä mielin määrin, ja jokerit seisoo kusi sukassa.

Tähän tarvitaan kyllä apuja sekä PW:n että Ramun ketjulta. Itseasiassa, Ramu ja Kuhta olleet aivan yössä, eivätkä päässeet edes kentälle tuossa viimeisten 5min. aikana. HIFK taistelee ja usko voittoon on kova. Enemmän pitäisi saada toimitettua kiekkoa maalille, Lasak imuroi.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Viimeistelyn ja maalivahtipelin osaatte paremmin, kaikessa muussa olette enemmän tai vähemmän jäljessä. Toki juuri noilla osa-alueilla kiekkopelit ratkaistaan, muttei tähän asti vielä mitään KalPan näytöstä olla nähty kummassakaan pelissä.

So not, jos pelit voitetaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jaahas, tästähän on taas tulossa ihan perinteinen Lukko-fanin kevät. Ihan sama pelataanko sääleissä vai varsinaisissa playoffeissa niin laulukuoroon lennetään heti kättelyssä ja sitten päästäänkin jännäämään että ketä Lukossa on ensi kaudella epäonnistumassa.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Kahden erän jälkeen peli 3-2 Jokereille. IFK on ollut heikko, mutta ei Jokeritkaan ole nyt varsinaisesti loistanut. IFK:n ykkönen ja kolmonen ovat olleet aivan yössä, toivottavasti sama meno jatkuu viimeisessä erässä.

Just ne kentät, joista puuttuu 3 tärkeää ukkoa. Ei yllätä yhtään. Ensi viikolla kaikki on toisin. Kannattaa voittaa tänään, jos meinaatte jatkoille ehtiä.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
2-0 Kuopiossa.

Ahonen 12+13=25
Noronen 4+5=9

KalPa vei toista erää, vaikka laukaukset valehtelee. Lukolta toisessa erässä 0 laukausta maalintekosektorilta, laukaukset järjestäen siniviivan tuntumasta.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Kapasen muija bongattu, onnea Kuopiolle!
 

Ekonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo, Blues, Honka
Blues-Ässät

Kuparisella oli tyhjä maali mutta hän jäätyi juuri ratkaisevalla hetkellä!! 2-0 tilanteesta erätauolle ja vielä on 20min aikaa pistää peli tasoihin.

Tosi pelimies ei tee maalia tyhjään maaliin! Pitää tehdä nätti maali tai räkämaali.

Tilastojen mukaan Ässät on matsia vienyt. Ässät on hyvissä kyttäysasemissa ja toivotaaan, että siellä pysyykin. Mutta voidaan hyvinkin nähdä taas jatkoaika. Se kahden maalin johto, nääs.
 

-PMAM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Sawolaiset
kalikat-lugu

Jaahas, tästähän on taas tulossa ihan perinteinen Lukko-fanin kevät. Ihan sama pelataanko sääleissä vai varsinaisissa playoffeissa niin laulukuoroon lennetään heti kättelyssä ja sitten päästäänkin jännäämään että ketä Lukossa on ensi kaudella epäonnistumassa.

Näähän vois sit ratkasta fanien äänestys tuloksilla?
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
So not, jos pelit voitetaan.

No eipä se mitään. Kunhan vain taas kerran yritetään palautella suurimpia leijoja maanpinnalle. Ei se peli oikeasti niin hyvää ole. Jos vastustajalla olisi hiukankin parempi viimeistely ja edes ripaus onnea, KalPalla ei näillä otteilla juuri jakoa olisi.

En vielä tässä vaiheessa lähtisi onnittelemaan KalPaa sarjan, enkä edes tämän illan ottelun voitosta. Pakkohan tuollaisista paikoista joskus on osua, jos tuo Ahonen nyt yleensäkin on ihminen.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Katseet Pitsiturnaukseen, ehkä sitten päästään jotain pokaalia täälläkin nostelemaan.

Onhan Lukolla ehkä muutama paikka ollut enemmän mitä KalPalla, mutta pelaajat puristavat mailaa siinä määrin, että jotenkin näkee ettei mitään toivoa maalista. Pertun poissaolo taisi henkisellä puolella kääntää pelin täysin KalPalle.

Maalivahtien kamppailussa Ahonen persraiskasi eilen Raannan ja nyt Noronen saa yhtä tylyä kyytiä. Gamesavers missä pelaa? Ei ainakaan Raumalla.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
En vielä tässä vaiheessa lähtisi onnittelemaan KalPaa sarjan, enkä edes tämän illan ottelun voitosta. Pakkohan tuollaisista paikoista joskus on osua, jos tuo Ahonen nyt yleensäkin on ihminen.

No, ei kannata kuvitella, että minä ainakaan olen onnittelemassa. Suurimmat onnittelijat näyttää löytyvän sieltä Lukko-leiristä.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
No, ei kannata kuvitella, että minä ainakaan olen onnittelemassa. Suurimmat onnittelijat näyttää löytyvän sieltä Lukko-leiristä.

Näemmä olet täysin oikeassa. Alan tuntea jo pientä myötähäpeää, vaikka tokihan tuo tehottomuus vituttaa itseäkin uskomattoman paljon. Ulkomaalaisilta odotellaan edelleen heräämistä. Nyt ollaan kohta pelattu jo kuusi pudotuspeliottelua todella heikolla tasolla näiden kavereiden toimesta.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nämäp poikki o vast! Lukon ämmälauma ottaa vuodesta toiseen nenuun keväällä, mutta kaikki on tyytyväisiä.
Kyllä tämä taas vaikeaksi menee, juu. Enkä minä ainakaan ole tyytyväinen, mutta sen minä tässä vuosien saatossa olen oppinut että turhan uhoamisen ja provoilun Lukon erinomaisuudesta olen jättänyt pois kun siihen ei juuri syytä ole.
 

tallaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaikka ne Urholla jatkuvasti pyörittävätkin tuota Perrinin haastattelua, niin tuntuuhan se JYP-kannattajasta valtavan hienolta! Upeaa työtä on Jyväskylässä tehty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös