Otteluseuranta SM-Liiga Playoffs 25.3.2011

  • 141 167
  • 438
Tila
Viestiketju on suljettu.

peruna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
huh, onpas peli! Hifk puskee ja puskee mutta tulokset puuttuvat. Jokereilta hyvä alku ja nitropari lahjoitti ekan maalin. Kanki omisti Lahden täydellisesti ja ollut sen jälkeen aika hiljaista. Sitten tää Lasak huhuh. Ekan jäähy voi just hyväksyä, mutta olen varma että Lasak avusti eli olisi voinut pysyä pystyssä jos olisi halunnut. Toinen jäähy oli kyllä vielä selkeämpi. Lasakin jalka oli mielestäni ulkona ja Kuhta vielä nostaa jalkaa ja silti kaatuu ja dumarit viheltää. Siis joku kunnioitus peliä kohtaan pitää olla ja kyllä Lasakin kunnioitus laski. Muuten toka erä oli ihan ok tuomareilta (kerrankin).

Päivän tagline it aint what you do, its how you do it
 

Timppa73

Jäsen
Tulihan se Kuhdan jäähy uusinnasta. Lasak keskellä maalia viivalla seisoi ja kääntyi sivuttain sopivasti Kuhdan eteen maalivahdin alueella. Vasen jalka maaliviivalla ja oikeaan jalkaan Kuhta osui.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
No höh, Yleinen provoilu tietysti. Sekä häviöllä olevan joukkueen kannattajien turhautumisen purkaminen.

Olet rehellinen mies. MIkset tunnusta väriä? En minä ainakaan tiennyt, että kalPalainen.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tälläisia postauksia on vaikea ymmärtää. sm-liiga.fi tarjoaa varsin toimivan tulospalvelun. Ok, joskus tökkii mutta tänään on toiminut OK.

Täh?

Otteluseurantaketjuun ei saisi kirjoittaa otteluiden tilanteista?

Mä en ainakaan seuraa sm-liiga.fi:n tulospalvelua enkä teksti-tv:tä jne vaan olen täysin tämän ketjun varassa, joten toivon juuri tuollaisiakin postauksia tänne.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Nyt taistelua Jokerit. Tätä matsia ei voi hävitä! Pitäs saada maali tehtyä ennen HIFK:n vikan minuutin maalia, niin säilyttäisiin silti johdossa :)
 

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Nyt taistelua Jokerit. Tätä matsia ei voi hävitä! Pitäs saada maali tehtyä ennen HIFK:n vikan minuutin maalia, niin säilyttäisiin silti johdossa :)

Ei tarvitse odottaa IFK:n tasoitusta vikalle minuutille tänään. Jatkoaika edessä (taas).
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Blues kyllä hallitsee nurkissa pyörimisen, mutta kukaan ei lauo kun pitäisi...

edit: kato, Jortikkakin huomasi saman.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Vielä sen verran tohon äskeiseen sanailuun, että SM-liigan sivut ovat aina vähintään minuutin myöhässä, usein parikin minuuttia, vaikka toimisivatkin. Minä olen sen verran hätäinen mies, että mielelläni luen maalit mistä tahansa pelistä täältä ensin.

Ja näyttää, että Lukko vaan jatkaa puolustamistaan ja kyttää neljättä maalia.
 

Mike Bossy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra & Massey Ferguson
Bluesilla painostusta ekat viisi minuttia kolmannesta erästä, mutta ei maalia. (tämänkin olisi varmaan nähnyt sm-liiga.fi :stä, mutta tulipahan nyt kirjoitettua :) )
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ässät-Blues

Olipa Saloselta itsekäs ja heikko ratkaisu. Ässät pääsi 3-1 vastaan hyökkäykseen ja kaveri vetää itse suoraan Tarkin suojiin....
 

amok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kummalista miten kovalla prosentilla Jokerit vie kaikki kamppailut lähellä laitaa omissa. Pitäisihän tuossa HIFK hyökkäyksessä löytyä pattia vääntää hyökkäyskulmissa.

Jalonen näyttää penkkikoutsausta. Oli näissä aika lahna aikanaan Kärpissä.
 

Raibe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jälkeen KHL:n
Haha!! Riksman pistää Lasakia rutkasti paremmaksi! Täydellinen repeäminen!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös