Otteluseuranta Pittsburgh - Detroit, Game 4

  • 15 572
  • 155

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Harvemmin tosiaan voittavan jengin fanilta näkee vastaavaa, mutta antaa palaa nyt kun kerran on hauskaa. Ehkä. Mistä sitä tietää.

Nuo tuomarit-ratkaisee ja lopettakaa-juhlimiset sun muut oli ihan totaalisia provokatiivisia läppiä jatkuvaa Detroit-junan ja anti-Crosbyjen itkemistä kohtaan, ei sen kummempaa. Ja kyllähän se ensimmäisen erän tuomaroinneista poraaminen oli heti kättelyssä jo vähän kuin olisi paskat housussa jo valmiiksi. Näistäkin asioista kommentoitaisiin asiallisten fanien kanssa kaljatuopin äärellä aivan eri sävyllä kuin mitä jossain keskustelupalstan otteluseurantatsätissä punalasisten fanipoikien seassa.

Saikka kirjoitti:
Matsista itsestään...ääh, paskat. En katsonut, mutta ilmeisesti...

Niin no, tässähän tuon seurantaketjuun osallistumisesi relevanttius seuraavana päivänä kävikin ilmi. Taisit vain haluta päästä väkisin näpäyttämään.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Niin no, tässähän tuon seurantaketjuun osallistumisesi relevanttius seuraavana päivänä kävikin ilmi. Taisit vain haluta päästä väkisin näpäyttämään.

Huvitti vain tuo sinun jatkuva "vittuilu" tai mitä vinkumista nyt olikin. Ja itseasiassa valehtelin hiukan aikaisemmin, sillä ensimmäisen erän katsoin mutta sitten päätin ettei noin helvetin tylsiä joukkueita jaksa katsella. Taas. Tai oikeastaan se taitaa olla Pens mikä on se tylsempi joukkue, koska Detroitin matseihin muuten yleensä jaksaa edes sen 60 minuuttia keskittyä.

Ja ei, ei ollut provo. Pidän vain Pittsburghia helvetin tylsänä joukkueena.
 

TML

Jäsen
Ja ei, ei ollut provo. Pidän vain Pittsburghia helvetin tylsänä joukkueena.

Eilinen 28.00-40.00 oli kyllä aivan mielettömän tylsää katsottavaa Pensiltä. YÖK!

edit. Ei siinä mitään, makuja on monenlaisia. Ja kun sinun suosikkijoukkuetta katsoo, ei tarvitse ihmetellä että taitureiden hienot kynäilyt ja kovat taklaukset eivät varmaankaan kiinnosta. Jotkut tykkää puolustusvoittoisesta pelistä, jotkut eivät.
 
Viimeksi muokattu:

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Ei siinä mitään, makuja on monenlaisia. Ja kun sinun suosikkijoukkuetta katsoo, ei tarvitse ihmetellä että taitureiden hienot kynäilyt ja kovat taklaukset eivät varmaankaan kiinnosta. Jotkut tykkää puolustusvoittoisesta pelistä, jotkut eivät.

[OT]Paitsi että suosikkijoukkueessani pelaa NHL:n taklaustilaston ykkösnimi. Että kuka tykkää ja kuka ei. Pittsburgh nyt vaan sattuu olemaan kohtalaisen HMV-jengi, vaikka Geno ja se kakkosnelosta lapanaan käyttävä kaveri siellä pelaavatkin.

Ja puolustusvoittoiseen peliin sen verran, että voit käydä vaikka lukemassa Wildin tulevan kauden kausiketjusta että mitä mieltä olen Fletcherin mainostamasta nopeatempoisesta, hyökkäävästä, agress...ja housut vaihtoon.[/OT]
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Ja ei, ei ollut provo. Pidän vain Pittsburghia helvetin tylsänä joukkueena.

Senkus pidät. Minä olen kuitenkin kannattanut kyseistä joukkuetta puolet elämästäni ja syy tähän istuu nykyisinkin useimmissa Penguinsien matseissa omassa aitiossaan. En näe syytä vaihtoon.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Senkus pidät. Minä olen kuitenkin kannattanut kyseistä joukkuetta puolet elämästäni ja syy tähän istuu nykyisinkin useimmissa Penguinsien matseissa omassa aitiossaan. En näe syytä vaihtoon.

Kiitos että jaoit tämän asian meidän kanssamme. Sitten vielä kun näytät minulle sen kohdan missä yhtään kukaan on kehoittanut sinua vaihtamaan suosikkijoukkuettasi...
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös