Otteluseuranta Mestis (kausi 2023–2024)

  • 278 300
  • 7 959

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Utriainen oli ekassa erässä kaksi kertaa jäällä.
Ihme kyllä ettei Ruotsia näkynyt
Eiköhän Ruotsikin löydy kentälle. Olihan taas toi Kallionkielen haastattelu sellainen suoritus. Erätauko haastatteluissa kysymyksiä Puolan liigasta ja Pohjois-Amerikasta. Liitty niin paljon tähän peliin.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Parempi tuo Airik on kuin Kokkolan itselle naureskelija ja kesken matsin jotain hemmetin twitter-viestejä selaileva Niko-Joonas. Airik sentään selostaa itse peliä virheistä huolimatta eikä keskity kaikkeen muuhun epäolennaiseen.
 

Jiippari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Parempi tuo Airik on kuin Kokkolan itselle naureskelija ja kesken matsin jotain hemmetin twitter-viestejä selaileva Niko-Joonas. Airik sentään selostaa itse peliä virheistä huolimatta eikä keskity kaikkeen muuhun epäolennaiseen.
Hitto tämä Niko-Joonas on raskasta kuunneltavaa
 

Kebis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, LeKi
Kyllä oli unista tuo Pyry-Hokki jatkoerä. Kaippa sitä vastustaja laantuu toisen vauhtiin herkästi.
Oli kyllä mielestäni kontakti maalivahtiin tuossa ratkaisussa, mutta alueen ulkopuolella joten pulinat pois
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Ketterä vie peliä nyt ihan täysin. Väsyikö Espoo ensinmäiseen erään?
Tuskin, mutta Ketterä tais parantaa aika reilusti. Kova jengi kertakaikkiaan.
 

Dynamo_FIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Mä kyllä sanon, että kyllä aika väsyneeltä meidän jengi näyttää. Ketterä toki myös paransi.
Joo. Ehkä se pointti oli enemmän, että pelin nopeus näyttää riippuvan Ketterän temposta, ei meidän.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Sarja katkolla, kolmas erä ja Ketterän veskarilla ei yhtään torjuntaa. Really?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös