Otteluseuranta (Mestis 2017–2018)

  • 134 003
  • 1 973

saiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes, Ilves
Kolmas kerta toden sanoo, kaikkea ei Pohjanoksakaan saa kiinni. KeuPa kyllä koko ajan paremmalla ja paremmalla jalalla liikkeellä, välillä TUTO pääsee vastahyökkäyksiin mut ei kyllä mitään isompaa pyöritystä saa aikaan. Pohjanoksa kyllä pitää elossa parilla aika moisella ryöstöllä.
 

NatKingCole

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avoin kilpailu
Itä-Savon jutun perusteella joku turkulainen katsoja oli Talvisalossa valittanu päätypleksin takana olevista katsojista ja katsojat sitten poistettiin loppupelin ajaksi sieltä. Pitäskös tuolla Keuruulla tehdä sama homma?
 

tosiasia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Valtola on nyt viimeiset kolme Tuton maalia tehnyt. Ei haittaisi vaikka joku muukin välillä onnistuisi.

Ei niin. Olisiko Juuselan, Keinäsen tai Näpin vuoro lyödä se viimeinen sinetti? KeuPa varmaan toista mieltä. TuTo kuitenkin on loistavati tällä hetkellä pelissä mukana. Sunnuntain pelistä kupittaalla tulee hieno jo tältä pohjalta.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Kyllä minä vaan suuresti ihmettelen miksi ihmeessä Toivonen ei pelannut TUTOa vastaan. Se vähintäön näyttää oikealle maalivahdille.
 

NatKingCole

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avoin kilpailu
Kyllä minä vaan suuresti ihmettelen miksi ihmeessä Toivonen ei pelannut TUTOa vastaan. Se vähintäön näyttää oikealle maalivahdille.

Niinpä. Toisaalta painekaan ei ole nyt sama, mutta oishan tuota voinu kokeilla TUTOa vastaan, kun ei voittavaa peliä Roope esittäny. Tiedä sitten, että vaikuttiko sekin että, Urpolahteen halutaan uskoa, kun on ensi kaudeksikin jo pässisopimus taskussa.

Ja samassa 2-0!
 

Eesau_65

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Nyt KeuPa kyllä tulee kovaa. TUTO ei saisi liikaa lähteä varmistamaan vaikka se aiemmin olisi onnistunut. Liikaa taitavia ja nälkäisiä pelaajia vastustajalla
 

tosiasia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Kyllä minä vaan suuresti ihmettelen miksi ihmeessä Toivonen ei pelannut TUTOa vastaan. Se vähintäön näyttää oikealle maalivahdille.

Minä ihmettelen miksei Niilo Halonen pelannut TuToa vastaan? Aivan turhaa jossittelua. SaPKon pelurit sitävastoin esittävät ammattilaisten otteita ja vetävät vahvasti ronssipeliä kottiinsa päin.

TuTo ja Juusela iskee. Juusela on jäätävä maalihai!!!
 

saiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes, Ilves
KeuPa tulee kovaa päälle ja pyörittää, TUTO tekee maalit. Pohjanoksa pelaa hyvin ja TUTO taistelee. Nyt kyllä näyttää siltä että TUTO sai virtaa maalista!
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Minä ihmettelen miksei Niilo Halonen pelannut TuToa vastaan? Aivan turhaa jossittelua. SaPKon pelurit sitävastoin esittävät ammattilaisten otteita ja vetävät vahvasti ronssipeliä kottiinsa päin.

TuTo ja Juusela iskee. Juusela on jäätävä maalihai!!!

Olisi Halonen varmaan ollut seiskapelissä käytettävissä. Eiköhän Halosen sunnuntai mennyt krapulassa ja edellinen ilta juhlien mitalia.
 

Eesau_65

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Jaa, mitä sitä nyt sanoisi. Ei mitään suurta hätää, mutta purku vastustajaan. No tiukka peli tulossa sitten. Meneekö jatkoerään? Toivottavasti ei.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Jollain KeuPan kannattajalla paljon tuttuja katsomossa. Koko pelin tervehtinyt katsomossa HEI huudoilla. Raaka arvio noin 140 kertaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös