Otteluseuranta (Mestis 2017–2018)

  • 133 315
  • 1 973

Dynamo_FIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä
Kyllä pelaa Ketterä löysää peliä! Ja tuskaa lisää tämä Tynkkysen selostus.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Ja seuraavassa pelissä jo hätyytelläänkin kymmenen rajaa. Salminen ainakin ansaitsisi tuosta törkyilystä pelikieltoa, eli ei kaukana olla jos sen suhteen oikeus toteutuu. Saatanan tyhmä ja ruma temppu.

Se on kolme ottelua pelikieltoa. Tämä tulee Järvisen linjalla huolimatta siitä onko tarkoitus vahingoittaa vai ei.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Taas järkevä kymppi levolta. Varsinkin kun tiedetään kuinka Vuohtoniemi ja Räsänen tykkää keskustella, niin voisiko vain mennä kiltisti jäähylle istumaan.
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Taas järkevä kymppi levolta. Varsinkin kun tiedetään kuinka Vuohtoniemi ja Räsänen tykkää keskustella, niin voisiko vain mennä kiltisti jäähylle istumaan.

Masi Lehtonen kävi kans aika kuumana Levolle. Puhisi vaihtoon tullessaan, että ”vittu tekis jotain mistä on jotain hyötyä”. Heh.
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Toi Pohjanoksa sais kans lopettaa ton filmaamisen samaa kyytiä ku nyt on sen aloittanutkin.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Voi vittu näitä sankareita, kun pitää hyvä kiekkopeli pilata.
 

LL90

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, KalPa
haha olipa hepponen jäähy kyllä Keinäselle. Ja nyt käy kaverien suut siihen malliin että kympit laulaa..
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
haha olipa hepponen jäähy kyllä Keinäselle. Ja nyt käy kaverien suut siihen malliin että kympit laulaa..

Räsäsellä on aina ollut henkilökohtaista Tutoa vastaan. En ymmärrä miten se saa Tuton pelejä tuomita, kun jokainen peli päättyy lukuisiin kymppeihin ja ulosajoihin.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
haha olipa hepponen jäähy kyllä Keinäselle. Ja nyt käy kaverien suut siihen malliin että kympit laulaa..

Yhtään ainoata kertaa ei mene tuollainen NHL tuomareillakaan läpi. Kun siinä ei edes tavoitella kiekkoa tai yritetä lyödä mailaankaan niin ei tossa muuta ollut kun puhaltaa jäähy.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Kyllä! Täysin linjan mukainen. Älä viitsi.

En minä mistään linjasta puhunut vaan siitä että jäähy oli aivan oikein puhallettu.

Minua vitutti pelin aikana tuomareiden huonouden lisäksi pelaajien sammakkoloikat ja kuumimiset kun ei paska tuomari menekään joka teatteriin. Kun katsoit ilmeisesi fanseatia niin huomasit varmasti että hetkeä aiemmin juuri Friman sortui siihen.
En varmasti väitä että pelkästään tutolaiset loikki, vaan molemmilla oli samaa kaatumistautia pitkin illan.
 

LL90

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, KalPa
En minä mistään linjasta puhunut vaan siitä että jäähy oli aivan oikein puhallettu.

Minua vitutti pelin aikana tuomareiden huonouden lisäksi pelaajien sammakkoloikat ja kuumimiset kun ei paska tuomari menekään joka teatteriin. Kun katsoit ilmeisesi fanseatia niin huomasit varmasti että hetkeä aiemmin juuri Friman sortui siihen.

Noh ehkä tuo peliajalla olisi ollut vihellettävä, mutta en nyt ihan allekirjoita, että jatkoajalla varsinkaan kun toi pikku hutaisu ei vaikuttanut maalintekotilanteeseen. Noh samapa tuo voittomaali sit syntyi YV:llä joten itse sen takia olen iloinen!
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
No johan nyt. Tuosta puhaltamatta jättöminen olisi ollut virhe. Virheitä ei pidä korjata uusilla virheillä, ja se missä kohtaa peliä vihelletään ei ole virhe vaan ennemmin hyvyys koska jääkiekossa pelataan jona hetki samalla sääntökirjalla.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
siitä että jäähy oli aivan oikein puhallettu.

Tässä nyt on se, että aiemmin pelissä samoja housunpunttiin huitaisuja meni läpi ja nyt kohtuu kovassa paikassa sellainen vihelletään. Minulle jääkiekossa tuomarilinja on käytännössä ihan sama, että vihelletäänkö kaikki vai vihelletäänkö vain ruumiit, kiekko katsomoon ja väärät vaihdot, kunhan se linja on molemmille joukkueille sama koko ottelun.

Vaikka SaPKo sen voittomaalin teki ylivoimalla, niin hieman valju kuva jäi loppujen lopulsi ratkaisusta. Tuo tilanne toisin päin finaalisarjan GAME 7 ja kaveri iskee mestaruusmaalin niin varmaan hankkisin Mestispeleihin jonkin mittaisen porttikiellon, kun oikeutta haluan huonoon tuomioon.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
No johan nyt. Tuosta puhaltamatta jättöminen olisi ollut virhe. Virheitä ei pidä korjata uusilla virheillä, ja se missä kohtaa peliä vihelletään ei ole virhe vaan ennemmin hyvyys koska jääkiekossa pelataan jona hetki samalla sääntökirjalla.

Kyllä virheen voi korjata uudella "pienemmällä" virheellä. Tuosta olisi kukaan tuskin purnannut, jos jäähy olisi jäänyt viheltämättä. Tällaiset ratkaisut tappa peliä. Lisäksi aiheuttaa turhia tunteenpurkauksia ja tekee itse pelistäkin vaarallisen. Paskasti tuomittu.

E: Hyvällä tuomariila tilannetajua ja tietävät, että jokaista tilannetta ei voi tarkalleen tulkita sääntökirjan mukaan.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Tuosta olisi kukaan tuskin purnannut, jos jäähy olisi jäänyt viheltämättä. .

Tästä olen samaa mieltä, mutta en silti saa siitä paskaa puhallusta koska se tehtiin ihan sääntöjen mukaisesti.

Jos kukaan katsoi eilen Jokereiden pelin niin siinä oli paskat tuomarit. @sorza varmaan katsoi, niin oliko mielestäsi tänään vai eilen huonompaa. Minä sanon eilen.

Muistaakseni se Pablo uhosi "että nyt loppuu se huitominen" ja kohdisti sen tähän samaan mieheen. Tuolla huitaisulla ei ollut mitään tarkoitusta pelata kiekkoa. En pitäisi edes ihmeenä jos Ville pisti tuohon Keinäslisän, jos ette ole huomannut niin Keinänen huitoo tuolla mailalla aika holtittomasti yleensäkin ja kaikkia joukkueita vastaan.
 
Viimeksi muokattu:

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Jos kukaan katsoi eilen Jokereiden pelin niin siinä oli paskat tuomarit.

En tiedä pitäisikö tässä ketjussa ottaa kantaa ettei pelikieltoa napsahda offtopicista

Sen kyllä katsoin ja vaikutti siltä, että tuomaripari mielellään haluaa kauttaan jatkaa playoffeissa ettei vahingossakaan länsivaltion joukkue tule jatkamaan pitkää kevättä. Toki Jokerit ei tappiossa voi mennä tuomareiden taakse sillä se peli oli sen luokan läpsyttelyä, että vain välteltiin loukkaantumisia. Jalosen kameraan tallentunut "lähdetään vittuun täältä" kuvasi hyvin paljon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös