Otteluseuranta 8.–9.4.2023

  • 12 273
  • 358

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Keskikaupunki meinaa vielä laittaa Soldersit johtoon erän loppuun.
 

Alejandro

Jäsen
Itselläni on tullut Youtubeen ehdotuksia monesta 2000-luvun turnauksien maalikoosteista. Jos vaikka miettii 2004 vuoden world cupia ja Ruotsi-ottelua, niin on rikos kaikkia kohtaan, että emme pääse todistamaan samanlaista turnausta ykkösmiehistöillä moneen vuoteen. Olisi hienoa nähdä miten Aho ja muut laittaisivat vastustajia solmuun. Tuohon aikaan vielä kamppailtiin vimmatusti ja meno oli roisimpaa. Maalibiisinäkin oli Deep Purplen Smoke on the water eikä mitään bileräppiä. Kunnon menoa ja meininkiä.

Sebastian Aho on kyllä ehdoton lempipelaajani. Ei hemmetti, että se on hyvä. Joskus vuosia sitten paasasin eräissä tupareissa kaverin silloiselle kanadalaiselle tyttöystävälle (hänen nykyiselle vaimolle) kuinka hyvä ja aliarvostettu Sebastian Aho on. Yritin selittää tälle kohteliaalle naiselle miten kanadalaiset eivät ymmärrä kuinka hyvä Aho on. Pitää varmaan käydä ostamassa pelipaita Töölön lätkäkaupasta.

Hitto toi Dahlin teki kyllä nätit veivin tämän kirjoitteluni aikana.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Itselläni on tullut Youtubeen ehdotuksia monesta 2000-luvun turnauksien maalikoosteista. Jos vaikka miettii 2004 vuoden world cupia ja Ruotsi-ottelua, niin on rikos kaikkia kohtaan, että emme pääse todistamaan samanlaista turnausta ykkösmiehistöillä moneen vuoteen. Olisi hienoa nähdä miten Aho ja muut laittaisivat vastustajia solmuun. Tuohon aikaan vielä kamppailtiin vimmatusti ja meno oli roisimpaa. Maalibiisinäkin oli Deep Purplen Smoke on the water eikä mitään bileräppiä. Kunnon menoa ja meininkiä.
Tuomo Ruutu nevöfoget.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Siis nyt on pakko kysyä että mikä toi Dahlinin tarjoilu Mittelstadtille oikein oli? Herranjessus, jumankauta ja jumalation mikä jätkä.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuohon ylempänä mainittuun liittyen, olin onnekseni paikalla World Cup 2004 Ruotsi-ottelussa, oli sinä lauantai-iltana vähän Hartwallilla meteliä ja tunnelmaa, ja ihan muutama pelimieskin saapunut jäälle.

Hyvä että Pulju pääsi pisteen makuun tuossa suomalaisten vörkkäämässä maalissa, kyllähän tuosta vaan se luistelun kulmikkuus paistaa ja se että kuti on valitettavan heikko ja lähtee hitaasti, mutta duunia painaa kyllä ihailtavasti ja taklailee mukavan ahkerasti mieheen kiinni, kuten ison pelaajan pitääkin!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se tasoitusmaali Kanadaa vastaan oli kyllä henkeäsalpaavaa katsottavaa. En kehdannut silloin yöllä huutaa, vaikka mieli teki. Myös USA-pelissä se Jokisen maaliin johtanut sääntöjen vastainen karvaaminen ja ilman kypärää maskiin meneminen oli kunnon leijonameininkiä.
Minä huusin, kaverini kanssa keskellä yötä Malmilla sen maalin synnyttyä alkoi sellainen meteli kun karjuttiin vaan "TUOMO!!! TUOMO!!! TUOMO!!!"

Onneksi se oli tosiaan opiskelijakämppä Malmilla, siellä oli huudettu joskus ennenkin.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Herran pieksut miten nätti maali Red Wingsiltä äsken. Huhhuh sentään.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Alejandro

Jäsen
Minä huusin, kaverini kanssa keskellä yötä Malmilla sen maalin synnyttyä alkoi sellainen meteli kun karjuttiin vaan "TUOMO!!! TUOMO!!! TUOMO!!!"

Onneksi se oli tosiaan opiskelijakämppä Malmilla, siellä oli huudettu joskus ennenkin.
Ymmärrän. Itse olin 13-vuotias juuri yläasteelle siirtynyt pikkupoika, joka ei uskaltanut herättää vanhempiaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
”Vuoden Kipper” mitä vittua se on Niittymäki Torino 2006!
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Minä huusin, kaverini kanssa keskellä yötä Malmilla sen maalin synnyttyä alkoi sellainen meteli kun karjuttiin vaan "TUOMO!!! TUOMO!!! TUOMO!!!"

Onneksi se oli tosiaan opiskelijakämppä Malmilla, siellä oli huudettu joskus ennenkin.
Me katottiin se peli opinahjon auditoriossa ja "salaa" juotiin kaliaa. Meteli oli kyllä melkoinen.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Crosby yhden bongon päässä 1500 pisteen rajasta. Aikamoinen jätkä, edelleen. Sai juuri 90 pistettä kasaan tällä kaudella!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Puljun ketju on tulessa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös