Otteluseuranta 7.–8.1.2017

  • 37 823
  • 397

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mikä helvetin järki oli muuten ottaa McCabe vielä loppusekunneiksi jäälle?
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Buffer pieksee maalivahdin. Maali oli ainut asia kentällä joka pystyi estämään ihan kunnolla iholle pääsemisen.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Heh. Buffy vs Lehner.

Olisi nyt perhana tullut bench clearing brawl. Kaipaan old time hockeyta.
 

Aatelinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Glen Metropolit, New England Patriots
Buffin fyysisyys on kyllä huikeaa. Siitä kolmen pelaajan otteesta kairaa itsensä Lehnerin kimppuun.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Big Buff ajatteli että koko rahan edestä vaikka turpaan tuli. Lehner on tarvittaessa kova poika myllyttämään. Nykypäivän Steve Shields.
Harrastaako Lehner useinkin jotain vastaavaa? Tarttee aloittaa katsomaan Sabresin pelejä, jos näin on.
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
Olihan siinä vähäsen mylläkkää kuitenki! Nyt vaan toivotaan että Laine ois kunnossa.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
On tuo kyllä melkoinen härkä. Too little too late. Ei varmaan voisi enempää Winnipegin jätkiä vituttaa. Pirteästä pelistä käteen jää tyhjä arpa ja joukkueen kovin maalintekijä saikulle.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mun mielestä noi ruhjeet ei tuu pienestä hieronnasta. Päät osuneet siis kunnolla yhteen.
Missasin itse ruhjeet, katsoin peliä vasta kun Twitteristä huomasin että Lainetta taklattu. Mutta kelailin äsken lähetystä, niin tuo näytti olevan kuten sanoit.
 

HokiHero

Jäsen
Vauhdikas peli tämä jets - sabres siihen nähden mitä olen yleensä näin ihmisten aikoihin olen katsellut.
Tottakai Laineen tilanne harmittaa, koska päävammat ovat aina vaarallisia ja toivon Laineen viihdyttävän suomalaisia mahdollisimman paljon ja pitkään. Aika hämmentävää empatiakyvyttömyyttä täälläkin joiltain luettavissa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Missasin itse ruhjeet, katsoin peliä vasta kun Twitteristä huomasin että Lainetta taklattu. Mutta kelailin äsken lähetystä, niin tuo näytti olevan kuten sanoit.
No minäkin näin ne vasta, kun kurvaili vikalla minuutilla takaisin jäälle.
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
Tämän ketjun perusteella voinee sanoa että Ilveksen alamäki on todella osunut tunteisiin jollain faneilla. Tämä on tottakai hyvä asia. Dustin Byfuglien on kyllä aikamoinen kaveri. Pakko arvostaa! Harmi ettei pistänyt hösseliksi heti kun taklaus tuli kun kentällä kuitenkin oli.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Jake McCaben naama oli ihan asiallisessa kunnossa. Scheifele sai kyllä hyvin vastinetta 2 minsan jäähylleen.
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
Jake McCaben naama oli ihan asiallisessa kunnossa. Scheifele sai kyllä hyvin vastinetta 2 minsan jäähylleen.

Olisiko voinut tulla omasta visiiristä kun nopeasti ainakin näytti että päät kolahtivat? Vähän näytti sen oloiselta ja muotoiselta haavalta ja juuri silmän alapuolella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös