Otteluseuranta 6.-7.4. la-ilta/su-yö

  • 17 875
  • 185

Caney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Näinkö oikein, että Bryz ei edes yrittänyt mitään torjuntaa tuossa 4-1 maalissa? Rahaa se silti tuosta saa, yhtä hyvin mulle vois antaa sen oranssin puvun ja veskan kamat päälle. Kiitti, kiitti.

Bryz voi tosin jatkaa kolmannessakin, ja Masonia sitten seuraavaan matsiin.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Ei vitun vittu, miten kelkka ehtikin kääntyä jo yhdessä erässä taas alamäkeen. Täähän muistuttaa jo vähän alkukautta.

Kolmanteen Phillyn tultava lujaa, muuten ei tehdä edes yhtä maalia.

EDIT: Masonia maaliin - huonommin ei voi, ei voi vittu mennä, edes herätteeksi.

Näinpä. Ensimäisessä erässä näytti helkkarin hyvältä. Nyt juostaan taas omissa ja homma tosiaan muistuttaa alkukautta. Johan tässä neljä peliä pelattiin hyvin. On muuten aika saatanan isot pisteet tänään jaossa.

Ja Mason ehdottomasti maaliin, ei tässä enää mitään menetettävää ole.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
HAH, ekan erän jälkeen ajattelin ja kuvittelin/ unelmoin, että tästä voisi tulla Bryzin eka nollapeli pitkään aikaan.

Sen verran vituttaa, että lähden saman tien nukkumaan. Aikeissa oli katsoa vielä Montreal-Boston mutta katsokoot vaikka Bryz sen puolestani...
 

Ralph

Jäsen
Kanantti näemmä lopettaa katselu ensimmäisen erän jälkeen. Littlelle 1+1 ja Wheeler 0+2 myös. Alkavat näemmä vähitellen taas heräämään, hyvä.
 

Barter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Liverpool FC, SJK
Pitäiskö Timen taas pistää 1+3 vai löytyisikö Girouxlta vaihteeksi turboa kolmanteen erään...
 

Skeleton Crew

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PHI, BMG
Täällä on tänään ihan liikaa Flyersin miehiä kirjottelemassa. Viime pelit hoitui hienosti parilla, kolmella kirjottelijalla. No, vielä on mahdollista nousta, tuolla puolustuksella ei vaan saa päästää Jetsiä noin helposti pyörittämään. Peli on pidettävä hyökkäyspäädyssä. Toiveissa Montreal-pelin kaltainen kolmas erä
 

Nicotsein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Pittsburgh Penguins (Geno <3)
Täällä on tänään ihan liikaa Flyersin miehiä kirjottelemassa. Viime pelit hoitui hienosti parilla, kolmella kirjottelijalla

Otteluseurantaketju on oranssi, liian oranssi.

Itsellä kävi niin että pääsin kotiin, ja heti kun pistin telkkarin päälle teki Jets ekan maalin, toisen maalin ja loppu onkin jo historiaa. Jos tulee parempi mieli niin muakin saa tästä tämän hetkisestä tilanteesta syyttää. :)

ja Samaan aikaan Rosehill ja Thorburn vähän raapii toisiaan.
 

Ooben

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, NHL
Vittu miten läppäjäähy Jetsille, vei vain taklauksen loppuun o.O

Girouxilla jo kolmas avopaikka tässä erässä, mutta ei maistu.
 

Palsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, STL Blues, Jymy
Flyers yv.

Mitähän vittua tuo kitinä tuosta oranssista nyt oikein on? Eikö tänne saa ihmiset kirjoittaa? Tämän takiahan nämä otteluseuranta-ketjut on, että peleistä tsätätään?!
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Preds ottaa maalivahdin pois, kun peliä on jäljellä vähän yli puolitoista minuuttia. Hawks onnistuu riistämään pomppivan kiekon oman siniviivansa tuntumasta ja Frolik pääsee Shawin kanssa puolittain läpi. Hörnqvist kuitenkin puolusti erinomaisesti ja sai estettyä lähes varman maalin. Minuutti vielä jäljellä, tilanne edelleen 1-0.
 

Nicotsein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Pittsburgh Penguins (Geno <3)
Mitähän vittua tuo kitinä tuosta oranssista nyt oikein on? Eikö tänne saa ihmiset kirjoittaa? Tämän takiahan nämä otteluseuranta-ketjut on, että peleistä tsätätään?!

Älä nyt paskahalvausta saa, kunhan läpällä heitin. Mukaviahan nää aikaisemmin alkavat pelit on kun on hieman enemmän porukkaa jauhamassa, olkoonkin sitten oransseja tai vaikka vihreitä.

Giruulle oli tonttia tarjolla mutta ei maistu.. Ja Flyersin maalinsuulla on tällä hetkellä maalivahtia muistuttava olento!

E: Ja tarkennetaan nyt sen verran että en mollaa Bryzgalovia, onhan sekin välillä pelannut helvetin hienosti. Viittaan lähinnä edelliseen erään. Että ei nyt mitään pultteja vedellä..
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Emery kesti loppuun asti ja Hawks voittaa niukasti 1-0. Preds oli varsinkin viimeisessä erässä niskan päällä, mutta viimeistely oli todella heikkoa. Toisaalta Hawks myös puolusti hyvin, eikä Preds päässyt ripareille liian usein. Tärkeä voitto kuitenkin, eli pisteet otetaan vastaan.
 

Ooben

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, NHL
Häh? Miten tuosta muka Simmondsille jäähy tuli?

Minä oon samalla kannalla tuomareiden kanssa, ois kyllä pystyny väistämään osuman Paveleciin ja Simmondsin tietäen nii varmasti haki osumaa. Tämä minun mielipide.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Los Angelesissa peli on 3-1. Slava Voinov tehnyt Kingsin kolmannen maalin.
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minä oon samalla kannalla tuomareiden kanssa, ois kyllä pystyny väistämään osuman Paveleciin ja Simmondsin tietäen nii varmasti haki osumaa. Tämä minun mielipide.

Väistä siinä tosiaan, kun pakki pitää kiinni ja saattaa. Oma pakkihan siinä sen kovimman osuman Paveleciin sitäpaitsi teki.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Minä oon samalla kannalla tuomareiden kanssa, ois kyllä pystyny väistämään osuman Paveleciin ja Simmondsin tietäen nii varmasti haki osumaa. Tämä minun mielipide.

No aika hyvin tuossa Jetsin pakki sitoi Simmondsin. Mun mielestä suurin kontakti veskariin tuli omasta pakista, mutta samapa tuo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös