Otteluseuranta: 6.5.2012; Päivä 3

  • 129 119
  • 663
Tila
Viestiketju on suljettu.

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Jumalauta. Tuollahan on jopa porukkaa paikalla. Varmaan Kummolan asentamia hologrammeja. Siihen ne 19 miljoonaakin meni.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko noilla joku oranssi teemavärinä tuolla studiossa? Tamin rotsille isot pisteet!
 

joceri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Uskomatonta, tähän on tultu: Mika Saukkonen selostaa MM-kisoja.
 
Anteeks nyt maalaisuuteni, mutta miksi nää kansallislaulut pitää nykyään joikua? Onko se joku palkollinen kyldyrelli elementti? Ei ole mun makuun millään lailla juhlavampaa kuin nauhalta tuleva orkesterin soittama kansallishymni. Lähinnä päinvastoin.
 

KetunNenä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tyylikkäät paidat Suomen paidoiks. Yleensä niin kauheeta kuraa että virkistävä näky.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Koivu ainoa suomalainen joka lauloi? Aravirta heilutti helikopteria Maamme-laulun aikana? Nice!
 

Gusti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Harmi ettei Juha Taivainen selosta tätä ottelua. Joutuu kuuntelemaan Mertsiä tai Saukkosta. Näyttää myös tänään olevan enemmän tunnelmaa, kuin Valko-Venäjää vastaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Onhan nämä kansallislaulut näin esitettyinä paljon hienompia kuin marttisaaristen ja ollilindholmien esittäminä.

Hieno peliasu kyllä Suomella.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Kummola voi hieroa itseään, sillä näyttäisi Slovakia-pelissä olevan mukavasti yleisöä. Sanoisin hallia jopa lähes täydeksi. Eipä paljon kovat lippujen hinnat vaikuta täällä, jos vertaa Ruotsiin. Onko se sitten surullista vai hyvä juttu?

Eri asia paljon niistä lipuista on maksettu, liittohan jakaa niitä myös ilmaiseksi, yrityslippujen lisäksi.
 

Gusti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Anteeks nyt maalaisuuteni, mutta miksi nää kansallislaulut pitää nykyään joikua? Onko se joku palkollinen kyldyrelli elementti? Ei ole mun makuun millään lailla juhlavampaa kuin nauhalta tuleva orkesterin soittama kansallishymni. Lähinnä päinvastoin.

Olen samaa mieltä. Nämä maammelaulut voisi jo suosiolla jättää pois.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Anteeks nyt maalaisuuteni, mutta miksi nää kansallislaulut pitää nykyään joikua? Onko se joku palkollinen kyldyrelli elementti? Ei ole mun makuun millään lailla juhlavampaa kuin nauhalta tuleva orkesterin soittama kansallishymni. Lähinnä päinvastoin.
Pitää ne 19 miljoonaa johonkin käyttää, ihme etteivät koko orkesteria tonne raahanneet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös