Otteluseuranta 5.–6.11.2016

  • 23 292
  • 251

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Kuka nyt sitä "väsynyttä provoa heittää"? En ole koskaan väittänyt, että minulla olisi jotain Erik Johnsonia vastan. Päinvastoin.

Toki näihin on turha vastata, kun käyttäjän älykkyydestä kertoo jo se, että suosikkijoukkueena on Wild.

Vastasit kuitenkin.

Viitsisitkö kertoa mulle vielä, mitä se mun älykkyydestä kertoo. Tavuta varmuuden vuoksi niin kuin tavuttaisit kolmevuotiaalle, niin ei varmasti mene ohi. Vaikka suosikkijoukkueeni nyt sattuukin olemaan inhokkisi.
 

Putkinotko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Liverpool, NHL:n suomalaiset
Nyt sitten tunti odotellaan. On niin monta mielenkiintoista peliä tiedossa, en en tiedä mitä katsoisi...
 

Ralph

Jäsen
Viitsisitkö kertoa mulle vielä, mitä se mun älykkyydestä kertoo. Tavuta varmuuden vuoksi niin kuin tavuttaisit kolmevuotiaalle, niin ei varmasti mene ohi.
Taisit vastata itsellesi heti seuraavassa lauseessa. Jos aikuiselle (?) ihmiselle pitää asiat kertoa tavuttamalla kuin kolmevuotiaalle, se kertoo jotain käyttäjän älykkyydestä.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Taisit vastata itsellesi heti seuraavassa lauseessa. Jos aikuiselle (?) ihmiselle pitää asiat kertoa tavuttamalla kuin kolmevuotiaalle, se kertoo jotain käyttäjän älykkyydestä.

Hmph. Odotin sun sigun perusteella jotain vähän tasokkaampaa, kuin tuollaisella ala-astetyylisellä näsäviisastelulinjalla jatkamista. Tosin, kun sigun kuvauksessa jo keskimmäisen ominaisuuden kohdalla mennään perse edellä puuhun, niin tuskinpa muutkaan ihan napakymppiin osuu.

Omalta osaltani kiekkoilta päättyy tähän ja sen myötä tämän ketjun seuraaminen. Täten myös jätän viimeisen sanan sulle, jos tuntuu, että vielä haluat vähän leikkiä internetsoturia ja kyseenalaistaa kanssakirjoittelijoiden älykkyyttä - ei niin älykkäällä tavalla.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Pakko heti alkun sanoa, että hyvä fps tässä Washingtonin feedissä. Ja heti ensimmäiseen vaihtoon Trocheckilla maalipaikka.
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Kelpuutan 5 tänään Pricen selän taakse.

Mitä helvettiä Raffl tekee vielä ykkösessä? 60 pisteen äijä nelosen sentterinä ei varsinaisesti myöskään ole mikään järkevä ratkaisu.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Petrovic heittää maalille ja HMV McCann ohjaa kiekon sisään. Eiköhän tänään ole luvassa miehelle hattu.
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
Hyvältä näyttää pojat :D
 

Ciry

Jäsen
Suosikkijoukkue
le Club de hockey Canadien
Mitä siellä Phillyn penkillä vedetään, maalivahdin estäminen? Ok halvalla meni aikalisä...
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
Siis käyttikö Hakstol haasteen tuohon? Ei vittu mikä taneli...
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
TD Gardenissa suomalaisvahtien taisto. Rask vastaan Raanta. Marchand ja Bergeron ehtivät jo yhden maalin tossa värkätä, joten peli 1-0 Bostonissa.
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
VDV tekee maalin Pricelle? Olen sanaton
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
VandeVelde voisi kyllä ottaa kiekon talteen Pricen selän taakse tekemästään byyristä.
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
Konecny ei tee mutta Ghost tekee!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös