Otteluseuranta 5.–6.1.2018 (9. kisapäivä)

  • 15 742
  • 179
Tila
Viestiketju on suljettu.

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Sieltä se Bellowsin syöttöpiste tuli. 10 pistettä.

Onko Bellows sulla jossain jatkoajan fantasy-hommelissa (olen sellaisesta lukenut otteluseurannoissa) vai miksi nimenomaan Bellows kiinnostaa? :)
 

Knap

Jäsen
Bruins lupaus Trent Frederic tehnyt ihan miehekkäät 4 maalia. Mikä on pronssiottelussa eniten maaleja samalta kaverilta? Tai edes pudotuspelivaiheessa, ei kehtaisi noita huumorimatseja ottaa huomioon.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Onko Bellows sulla jossain jatkoajan fantasy-hommelissa (olen sellaisesta lukenut otteluseurannoissa) vai miksi nimenomaan Bellows kiinnostaa? :)

On! Ja oon pieni Portland Winterhawks-fani Jokiharjun (ja paitojen vuoksi), niin Bellowsia seurannut myös siellä useita otteluita tällä kaudella.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
On! Ja oon pieni Portland Winterhawks-fani Jokiharjun (ja paitojen vuoksi), niin Bellowsia seurannut myös siellä useita otteluita tällä kaudella.

Noniin, jotain tällaista meinasinkin.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Wingsit uunissa ja ekan minuutin perusteella hieno ottelu tiedossa!
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
On muuten ihan käsittämättömät tilastot Kanadan molarilla Carter Hartilla WHL:ssä: 17 peliä, 1,32 maalia per ottelu ja torjuntaprosentti 96,1!

Joukkuekin on koko WHL:n pisteissä vasta viides, eli mistään ylivoimaisesta nipusta ei ole kyse.

WHL Network
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Löytyisiköhän Kanadan ja/tai Ruotsin ketjuja jostain? Ensimmäinen Kanadan peli minulle niin on vähän pelaajat sekaisin.
 

Knap

Jäsen
Löysää YVtä, eikä sinällään ole mitään huippupaikkoja ollut. Tai siis tosi hyvää ylivoimaa, mutta paikat, mistä finaalissa tehdään maali puuttuivat.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Ihan off-topiccina onko sulla marinoituja vai mitä? Aattelin jos kävis erätauolla nopiasti alakerran kaupassa kun on aukikin..:)

Perus Atrian Hornetit (tulisesti marinoidut) ostin kaupasta kun sattui silmään.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Turnauksen paras matsi tähän mennessä. Toki yleisön tuoma lisälataus kera TSN:n lähetyksen tuo lisäpotkua.

Ruotsi voittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös