Otteluseuranta 30.–31.12.2017 (5. kisapäivä)

  • 47 213
  • 571
Tila
Viestiketju on suljettu.

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tämä. Kyllähän pelit menevät melko useinkin ristiin eikä Suomen peli ole mitään hyvää ollut, mutta ei voi kuin ihmetellä tätä paskamyrskyn määrää. Suomi kuitenkin tällä tuloksella nousemassa lohkokakkoseksi juurikin yhden koko kisojen ennakkosuosikin eli USA:n ohi.

Nyt on vain hieman hermo kireällä kun vuosi sitten Rautakorpi sai koko Suomen itkemään. Toista pettymystä putkeen ei kestetä.
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Aika surkea tuo Suomen ykkösketju. Ketju Luostarinen-Kotkaniemi-Turkulainen olisi paljon parempi molempiin suuntiin.

Juu, ilman muuta. Paljon parempi (hymiö).

Olisin kyllä itse ottanut Kuparin ja Innalan/Ikosen tilalle Luostarisen ja Turkulaisen. Kotkaniemestä en ole ihan varma, mutta voi olla, että olisi hakannut ainakin Heponiemen, joka on ollut kyllä aika höyhen (toistaiseksi) näissä peleissä.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Ylelle ollaan kännissä, kun sama insertti pyörii taas?

Ei niitä kaikkia verotettuja fyffejä voi kiekkoon sijoittaa. Lisäksi olympialaiset tulossa, jolloin päivärahat jne. urheilun osalta paukkuvat kuitenkin tapissa.
Ja pitäisi sitä taidetta ja propagandaakin joka päivä tehdä.
 

Ceeht

Jäsen
Nyt on vain hieman hermo kireällä kun vuosi sitten Rautakorpi sai koko Suomen itkemään. Toista pettymystä putkeen ei kestetä.
Ymmärrän kyllä. Onneksi vastaava katastrofi on jo vältetty viimeistään tämä peli hoitamalla. Toki tavoitteiden pitää olla korkeammalla kuin karsintasarjan välttämisellä.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Suomi säästää ja lääkäri toimii huoltajana? :D
 

Barney

Jäsen
Juu, ilman muuta. Paljon parempi (hymiö).

Olisin kyllä itse ottanut Kuparin ja Innalan/Ikosen tilalle Luostarisen ja Turkulaisen. Kotkaniemestä en ole ihan varma, mutta voi olla, että olisi hakannut ainakin Heponiemen, joka on ollut kyllä aika höyhen (toistaiseksi) näissä peleissä.
Mun mielestä Heponiemi on ollut tässä turnauksessa Tolvasta parempi. Eelin olisi voinut jättää kotiin. Kuokkanen on ollut myös surkea. Tuon kaksikon tilalle olisi voinut ottaa Jepen ja Jerryn.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Melkein noilla Luukkosen näytöillä Westerholmille voinu paikan antaa, jos vaan olis ollu vuoden nuorempi.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Räsänen Kuokkasen tilalla, vihdoin jotain ketjumuutoksia.
 

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL
Tästä olen täysin samaa mieltä. Nyt me nähdään mihin tämä nykyajan minä, minä, meno on johtamassa. Ei vaan tälläsellä pienellä maalla ole varaa tuollaiseen. Aina on oltu ja pärjätty kun ollaan pelattu joukkueena, se oli se mitä kaikki pelkäsi. Suomi oli maailman paras joukkue! Sitä kirosi joka maa kun tuli Suomi vastaan, koska joukkue oli aina parempi kuin yksilöt. Nyt on vaan yksilöitä, paitsi noi alakenttien duunarit, joita kiinnostaa muukin kuin omat tehot.

Varauksia NHL:ään , KHL:ää pelataan jne. kun on ton jengin stara niin unohtuu miten se homma rakentuu oikeassa joukkueessa. Ei siellä Jokereissa ole nuori kundi mikään stara vaan joka ilta pitää näyttää kokeneemmille ja ottaa paikkansa. Tai jossain Liiga jengissä. Nyt ei, nyt ne on joukkueen tärkeimpiä pelaajia, ei ole ketään joka laittaisi ne ruotuun ja rahaa sakkokassaan.

Tämä kuuluisa Selänne-sukupolvi voittikin niin paljon kultamitaleita maajoukkuetasolla. Pokaaleilla oikein mässäiltiin. Toista se on viime aikoina ollut näiden perhanan nykynuorten kanssa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös