Otteluseuranta 30.–31.12.2017 (5. kisapäivä)

  • 47 079
  • 571
Tila
Viestiketju on suljettu.

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Kotkaniemi olis jo tehnyt. Turkulainen vähintään hattutenpun.
Jos olisi joku oikea veskari maalissa eikä mitään Mestis-junnua, niin se olisi ottanut nuo kaikki kiinni.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Jos olisi joku oikea veskari maalissa eikä mitään Mestis-junnua, niin se olisi ottanut nuo kaikki kiinni.
Toi on kyllä ihan käsittämätöntä. Mestisveska maajoukkueessa. Voi olla että tuolla tulee pikkusen eritason vetoja ku jossain vitun mestiksessä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
En mä tiedä onko sahti täysin sokaissut silmät, mutta Jokiharju on näyttänyt näissä alkupeleissä jopa Suomen parhaalta pakilta.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Toi on kyllä ihan käsittämätöntä. Mestisveska maajoukkueessa. Voi olla että tuolla tulee pikkusen eritason vetoja ku jossain vitun mestiksessä.
Toisaalta mä ymmärrän tuon valinnan ihan täysin.

Tuolla on yhtä paljon katsojia kuin LeKin peleissä.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hieman surullista, että nelosketju saa luotua parempia paikkoja kuin ykkösketju.
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Katon kaverin kotona ottelua televisiosta, mutta selostus ei kuulu Ylen lähetyksessä. Vain halliäänet. Osaako joku jeesiä mistä moiset asetukset saa vaihdettua?
 

Valmetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Bruins
Buffalon laidat vaikuttavat varsinaisilta biljardilaidoilta, kiekko pomppaa todella kovaa laidoista.. flipperiä.. Suomen peli näyttää paremmalta kuin turnauksessa tähän mennessä, nyt on sentään vähän jo taisteluakin nähtävissä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Katon kaverin kotona ottelua televisiosta, mutta selostus ei kuulu Ylen lähetyksessä. Vain halliäänet. Osaako joku jeesiä mistä moiset asetukset saa vaihdettua?

Tekstitys taitaa olla kohdassa Hollanti.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Hyvin pyörii hyökkäysalueella kiekko mutta vielä pitäisi löytyä joku maalin eteen möyrimään.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
100 taalaa kai alakatsomoihin ?
Edellisessä pelissä mainittiin, että Kanadan ja USA:n iltapeleihin maksoi 100 taalaa alakatsomoon, näihin päiväpeleihin pääsee kaiketi 30-40 taalalla alakatsomoihin.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Samaa ihmettelen, onkohan vanhemmat jotain hippejä? Oikea nimi olisi vaikka Erkki tai Juhani tai sitten vaikka Eelis..

Erkki Erkki perseessäs on merkki. Erkki on niin kasaria, ei sitä kukaan enää 2010-luvulla anna pojalle nimeksi. Paitsi 700 antoi. Eelejä on samaan aikaan nimetty 1975 kpl, eli Eeli on niin moterni nimi että.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
En mä tiedä onko sahti täysin sokaissut silmät, mutta Jokiharju on näyttänyt näissä alkupeleissä jopa Suomen parhaalta pakilta.

Ihan samoja matseja ollaan katottu. Toki mulla on lasit myös päässä. Siis tiäkkö, ne haukkalasit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös