Otteluseuranta 29.–30.5.2017 (1. Stanley Cup-finaali)

  • 11 975
  • 115

Nick Neim

Jäsen
Olenko mä ihan väärässä käsityksessä ollut, mutta voiko Forsberg muka saada itsensä tuosta paitsioon? Jos mä en nyt aivan väärin katsonut, niin kiekko oli siniviivan päällä ja Forsbergilla oli molemmat luistimet silloin vielä jäässä, kun sai kiekon haltuunsa. Käsittääkseni pelaaja voi luistella vaikka takaperin alueelle niin halutessaan ilman paitsiota, kunhan kiekko on itsellä hallussa.

Vai olenko mä tuon säännön suhteen aivan kassalla?
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Predsin hyvä ote kyllä katosi tuohon haastoon. Toki silti pari terävää ja hyvää hyökkäystä.

Näköjään Preds tekee sen itse. Pekalla tekemistä.
 

Flagger

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Columbus Blue Jackets
Olenko mä ihan väärässä käsityksessä ollut, mutta voiko Forsberg muka saada itsensä tuosta paitsioon? Jos mä en nyt aivan väärin katsonut, niin kiekko oli siniviivan päällä ja Forsbergilla oli molemmat luistimet silloin vielä jäässä, kun sai kiekon haltuunsa. Käsittääkseni pelaaja voi luistella vaikka takaperin alueelle niin halutessaan ilman paitsiota, kunhan kiekko on itsellä hallussa.

Vai olenko mä tuon säännön suhteen aivan kassalla?
Mun mielestä just sitä kelailtiin oliko kiekko lavassa ennen kuin terä oli ilmassa.
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Malkin!! Olipa helvetin huono 5v3 ylivoima Penguinsilta, mutta onnistuhan se lopulta.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Loppujen lopuksi aika synkkä erä Predseille. Hemmetin huonoa YV:tä Pensiltä, mutta ammattimiehet on ammattimiehiä, eivät menneet lukkoon.
 

Aivan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kevyesti kaatu Hornqvist ja perään viä Daley. Asia kunnossa.

Neal vois kunnostautua jossain muussa kuin poikkarin jakelussa.
 

Nick Neim

Jäsen
Mun mielestä just sitä kelailtiin oliko kiekko lavassa ennen kuin terä oli ilmassa.
Joo, jostain syystä kuvaa kelailtiin sinne asti kun kiekko oli ylittänyt viivan, vaikka sillähän ei ole mitään merkitystä asiassa. Aika epäselvästä kuvastakin joutui vielä tihrustamaan.

Nealilta kyllä todella pönttömäinen jäähy. Toivotaan tosin, että tuo linja sitten pitää. Edes tämän ottelun verran.
 
Olenko mä ihan väärässä käsityksessä ollut, mutta voiko Forsberg muka saada itsensä tuosta paitsioon? Jos mä en nyt aivan väärin katsonut, niin kiekko oli siniviivan päällä ja Forsbergilla oli molemmat luistimet silloin vielä jäässä

Kun sen kiekon pitää olla hyökkäysalueella. Siniviivan päällä ei riitä.

Joo, jostain syystä kuvaa kelailtiin sinne asti kun kiekko oli ylittänyt viivan, vaikka sillähän ei ole mitään merkitystä asiassa.

Sillä nimenomaan on merkitystä.

Mun mielestä just sitä kelailtiin oliko kiekko lavassa ennen kuin terä oli ilmassa.

Ei sillä ole väliä koska kiekko on lavassa, vaan sillä missä vaiheessa kiekko on hyökkäysalueella.
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Olihan tuo ensimmäinen jäähy ihan läppä ja toinenkin "pleijarikiekkoa". En yhtään ihmettele että Laviolette kävi kuumana.
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
SHEARY!!!!!! 2-0!
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eipä tuohon ollut paljoa sanomista. Pens ottanut totaali hallinnan ja 2-0
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
CBCllä jotenkin aika erikoiset lasit selostajilla. Hörnqvist kuulemma filmasi sen jäähyn, kun Järnkrok EI KOSKENUTKAAN tähän. Mun striimissä kyllä näkyi huitaisu luistimeen.

Ihan nätti kaks-nolla.
 

Snagari

Jäsen
Toivottavasti tuomarit jatkavat nyt koko loppupelin tätä kotijoukkueen suosimista, niin seuraavassa pelissä on toinen kopla viheltämässä ja yleensä silloin mennään toisinpäin.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Kun sen kiekon pitää olla hyökkäysalueella. Siniviivan päällä ei riitä.
Sillä nimenomaan on merkitystä.
Ei sillä ole väliä koska kiekko on lavassa, vaan sillä missä vaiheessa kiekko on hyökkäysalueella.
Taisit missata pointin. Pojat miettivät että oliko kiekko hallussa ennen kuin luistin nousi jäästä, "takaperinhän" saa mennä alueelle. Kiekon alueelle tuova ei kai voi olla paitsiossa. Toki aika hilkulla olisi tuossa ollut kyseinen tulkinta.

Nyt uppoo, Juuse maaliin?
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
3-0!!!! Bonino laittaa preds pakin kautta sisään
 

Nick Neim

Jäsen
Kun sen kiekon pitää olla hyökkäysalueella. Siniviivan päällä ei riitä.
Eli siis olen ollut väärässä käsityksessä, ja kiekon hallussa oleminen ei riitä pelaajalle? Eli toisin sanoen takaperin kiekkoa ei voi kuljettaa alueelle, vaan pelaaja tekee silloin itselleen paitsion?

Mulla ei nimittäin tähän faktaa ole, pelkästään hataria muistikuvia. Eli uskon kyllä, jos kerran tuota mieltä olet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös