Otteluseuranta 27.–28.1.2024

  • 5 954
  • 249

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ah, hyvä ystäväni Jere Lehtinen saa ansaitsemaansa glooriaa. Miksei minulle soiteta kun puhutaan Jere Lehtisestä, vaan jotain kumman Märkä-Simoa haastatellaan? Ikään kuin hän nyt olisi joku minua merkittävämpi ystävä Jere Lehtisen kanssa.

Minä ja Jere Lehtinen, siinä vasta pari.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Se, että kerran tekee jonkunlaisen virheen, ei tee ihmisestä automaattisesti pahaa.
Ei välttämättä, mutta tyhmän se ihmisestä tekee. Ja jos ei pyydä tyhmyyttään anteeksi, niin sitten on todellinen uuvatti.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Nythän se selvisi miksi Kiviranta pelaa nykyisin Coloradossa, ovat kiusanneet sitä porukalla Dallasin kopissa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
50 % todennäköisyys että Ovechkin on syyllinen, toisaalta 50 % todennäköisyys että Ovechkin ei ole syytön. Näin mä sen näen.

Lähteekö hovioikeuteen haastamaan.

Okei, mä lopetan nyt noi lainaamiset Breaking the law -ketjusta. Oli vaan pakko. Nii nauratti.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Buster mikä Buster, Tamin ei tarvii glooriahakuisesti mainita tommosia turhia yksityiskohtia ja tarkennuksia XXL:istä tai siitä kuka siellä Neuvostoliiton maalilla oikein olikaan kun Tami painoi pari häkkiä.

Jos sanot että Buster ja Buster XXL ovat sama vene,niin onko sitten Fiat 127 sama kuin La Ferrari?

17.12.1971 Tamin tehot olivat 2+1
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos sanot että Buster ja Buster XXL ovat sama vene,niin onko sitten Fiat 127 sama kuin La Ferrari?

17.12.1971 Tamin tehot olivat 2+1
Jos Tami ajaa Fiat 127:lla, niin se todellakin on sama kuin La Ferrari.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Uuvatchkin -2.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Lankinen Predatorsin maalilla. Ja Perryn debyytti Oilersissa, let's go!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Duchene, Dallasin suurin legenda evö!!
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Höhöhöhöhö. Ensin Ovie sai jopa laukauksen kohti maalia, torjunnasta ränniin ja vastahyökkäykseen ja maali.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mitä toi Miro tuolla tekee?
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Ja siellä Perry heti elementissään.
 

Thoma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Leijonat
Duchene ei tiedä, että kahden maalin johto on pahin johto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös