Otteluseuranta 26.12.2023 (1. kisapäivä)

  • 26 805
  • 699

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Olihan tuo nyt selvä maali, jos jostain tekee mieli purnata on se tuo vässykkämäinen puolustaminen maalin edessä ylivoimaisena.
Tämä. Kuka vitun tunari sen syötön lahjoitti kanukeille, Kärki vai?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Liigassa varmaan hylkyyn, koska kontakti?
 
En minä näe kiekkoa maalissa, kiekko menee Kokon varusteisiin ja voi aivan hyvin olla viivan paremmalla puolella. Eri asia, mikäli Kokon koko patja olisi maalissa, nythän näin ei ollut
Jos kelailet lähetystä näet yläkameran kuvasta kuin kiekko menee kokonaan yli viivan Kokon polven kohdalta, törmää hänen polveensa. Patjaan ei osu vaan polveen
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Peli ei ole missään vaiheessa ollut tasainen vaikka lukemat on lähellä olleet.
No, miten sen ottaa - nyt on toki 1-3, mutta olen siis nähnyt oikeasti epätasaisia otteluita Kanadaa vastaan tällä tasolla ja tämä ei todellakaan ole yksi niistä. Monesti auttaa, jos ottaa suomalaisen selostuksen pois päätä.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Taidan vaihtaa kiimaiseen Sport-Lukkoon, joka on sentään turvallisen tuntuisesti tilanteessa 0-0.
 

Jay79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Suomella ei ole mitään jakoa, yllättävän kauan pysyneet mukana.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En minä näe kiekkoa maalissa, kiekko menee Kokon varusteisiin ja voi aivan hyvin olla viivan paremmalla puolella. Eri asia, mikäli Kokon koko patja olisi maalissa, nythän näin ei ollut
Kyllä se näkyy, katsot tarkasti sitä Kokon oikean patjan ja polven välistä aluetta niin kiekko menee sinne.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
No, miten sen ottaa - nyt on toki 1-3, mutta olen siis nähnyt oikeasti epätasaisia otteluita Kanadaa vastaan tällä tasolla ja tämä ei todellakaan ole yksi niistä. Monesti auttaa, jos ottaa suomalaisen selostuksen pois päätä.

No kyllä tääkin peli voisi sen 7-1 olla jo nytten vähän paremmalla viimeistelyllä. Suomi taas ei ole edes päässyt tasakentällisin maalipaikoille varmaan tuon Hämeenahon 2-0 munauksen jälkeen.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kanada ollut edellä kaikessa. Mutta voisi nyt näitä päivänselviä kampituksia viheltää useammin kuin joka viidennen

Koska Valmentaja antoi ohjeet siinä erätauolla, että et vihellä meille. Aina selviä jäähyjä jää viheltämättä. Molemmille
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos kelailet lähetystä näet yläkameran kuvasta kuin kiekko menee kokonaan yli viivan Kokon polven kohdalta, törmää hänen polveensa. Patjaan ei osu vaan polveen
Siis kyllähän kiekko ihan varmasti maalissa oli. Minä en kiekkoa maalissa näe, näen sen valuvan putken alle. Tuomio on varmasti täysin oikea, mutta tv5:n rakeisesta kuvasta en aukottomasti pysty päättelemään kiekon olevan maalissa.
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En minä näe kiekkoa maalissa, kiekko menee Kokon varusteisiin ja voi aivan hyvin olla viivan paremmalla puolella. Eri asia, mikäli Kokon koko patja olisi maalissa, nythän näin ei ollut
Täytyy kyllä kyseenalaistaa oma näkö kun minäkään en sitä kiekkoa missään nähnyt vaikka miten koitti katsoa. Enkä tässä siis maalia kyseenalaista kun moni sen kiekon selvästikin näki. Silmäkauppaan matkani käy.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
No kyllä tääkin peli voisi sen 7-1 olla jo nytten vähän paremmalla viimeistelyllä. Suomi taas ei ole edes päässyt tasakentällisin maalipaikoille varmaan tuon Hämeenahon 2-0 munauksen jälkeen.
Ihmettelen myös suuresti näitä puheita, että tässä pelissä oltaisiin jotenkin "mukana". Kanada vie jokaista tärkeää osa-aluetta mennen tullen. Tällä menolla näistä kisoista ei ole mitään kotiintuomisia.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: raju
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Ei kyllä tee joukkueen PAPP kovin helpoksi Kokon elämää. Voisi olla rumemmatkin lukemat.
Ei taida Suomen valmentajilla riittää PAPPin organisointi/peluuttaminen, läpi pelin hukassa kuten myös pääosin hyökkäyspelii, etenkin yv:llä. Sanoisin, että tappio menee tällä kertaa enemmän valmennuksen kuin pelaajien piikkiin. Kaikki pelitavallinen pelirohkeus loistaa poissaolollaan.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Ei vaikuta tämäkään nippu sellaiselta, että viisikkona tapahtuisi mitään kauhean laadukasta. Enemmän yksilöinä tapahtuu, jos on tapahtuakseen.
 

Bromse

Jäsen
Koska Valmentaja antoi ohjeet siinä erätauolla, että et vihellä meille. Aina selviä jäähyjä jää viheltämättä. Molemmille
Ja noin 5 sekuntia myöhemmin tuomari antoi Kanadalle kuitenkin jäähyn.

Ei toi tuomaritoiminta nyt millään muotoa ole ratkaisevassa asemassa tuloksen kannalta, vaikka sen kannalla täällä muutamat taas ovat. Varsin normaalia suomalaiselle kiekkofanille tappiotilanteessa. Suomi on tehnyt tämän ns. ihan itse. Ja vastustajalle kehut, ovat askeleen edellä lähes jatkuvasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös