Otteluseuranta 26.–27.2.2023

  • 2 423
  • 60

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Melkoinen kaverisyöttö Mittelstadtilta. 6-4.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
On kyllä virherikkaimpia pelejä mitä olen pitkään aikaan nähnyt. Molemmat joukkueet tekevät virheitä tämän tästä ja puolustavat huonosti.
 

StepaJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sabres
Nämä paidat päällään pelatessaan Buffalo on voittanut kaikki pelinsä yhtä poikkeusta lukuunottamatta (Flyers voitti 4-0). Kaikissa näissä voitetuissa matseissa (7) Sabres on tehnyt 6 maalia.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Lopetin seuraamisen 6-2 tilanteessa. Voitte kiittää minua että peli on nyt 6-4.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Nämä paidat päällään pelatessaan Buffalo on voittanut kaikki pelinsä yhtä poikkeusta lukuunottamatta (Flyers voitti 4-0). Kaikissa näissä voitetuissa matseissa (7) Sabres on tehnyt 6 maalia.
Tämä on kyllä aika sairas tilasto, siis varsinkin toi kuusi tehtyä maalia kaikissa voitoissa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Nämä paidat päällään pelatessaan Buffalo on voittanut kaikki pelinsä yhtä poikkeusta lukuunottamatta (Flyers voitti 4-0). Kaikissa näissä voitetuissa matseissa (7) Sabres on tehnyt 6 maalia.
6-6 on oma veikkaus, joten kelpaisi Sabresin osalta.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
En näe pelejä, mutta ilmeisesti Teemu Pulkkinen on tehnyt maalin.
Ulf Samuelsson teki.
Cam Neelylta lisätietoja.
Voin minä siihen vaihtaa Matt Cookenkin. Siis Ulfin tilalle.
Mun mielestä mikään ei ole niin oksettavaa kuin kansanmurhaajan tukeminen joka on vastuussa kymmenien tuhansien ihmisten hengestä. No kukin tyylillään ja kai tämäkin on sitten mielipide juttu...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Wildin pelaajat taitavat olla yhtä pahassa koomassa kuin Oilersin pelaajat olivat eilen. Mikä mättää?
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Mun mielestä mikään ei ole niin oksettavaa kuin kansanmurhaajan tukeminen joka on vastuussa kymmenien tuhansien ihmisten hengestä. No kukin tyylillään ja kai tämäkin on sitten mielipide juttu...
Mitä ihmettä? En tainnut sanallakaan puolustella Ovechkinia, enkä sitä tee. Jos noin tiukilla menee, niin hiukan happea välillä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mun mielestä mikään ei ole niin oksettavaa kuin kansanmurhaajan tukeminen joka on vastuussa kymmenien tuhansien ihmisten hengestä. No kukin tyylillään ja kai tämäkin on sitten mielipide juttu...
Esimerkiksi Todd Bertuzzi lopetti Steve Mooren NHL-uran alkuunsa tahallisella sikailullaan.

Hankalaa näitä on toki arvottaa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mitä ihmettä? En tainnut sanallakaan puolustella Ovechkinia, enkä sitä tee. Jos noin tiukilla menee, niin hiukan happea välillä.
Kuka on väittänyt, että olisit puolustellut? Kysymys oli oksettavimmasta jääkiekkoilijasta. Sinä nimesit Cooken ohi Ovien.

Esimerkiksi Todd Bertuzzi lopetti Steve Mooren NHL-uran alkuunsa sikailullaan.

Hankalaa näitä on toki arvottaa.
Ei minulle. Yksi ura vs. kymmenet tuhannet ihmishenget. Paska jätkä oli toki Bertuzzikin.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Cam Neelylta lisätietoja.
@Walkin

Tuo minun Cam Neely -heitto liittyi Ulf Samuelssoniin. Samuelsson teloi Neelyn polven ja se oli alkusysäys miehen uran päättymiselle muutamaa kautta myöhemmin.

En siis ole väittänyt Neelya sikailijaksi.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Karmeaa luettavaa tämä länsimaisen miehen? ahdistus. Viihteellisellä alustalla vielä. @Walkin vähän pipoa löysemmälle. Kunhan poikain kanssa heitettiin läpändeerosta ja nimiä ilmoille, ei sen kummempaa. Kukaan ei tainnut mainita Ovechkinia sanallakaan? Hups, nyt minä mainitsin. Olenkohan minäkin nyt Putinin tukija? Hups, nyt mainitsin senkin nimen. Ei voi mitään, palan helvetissä.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
On tämä Antti Vihtori kyllä selostaja, Pate Laine hukkaa YV’llä kiekon hyökkäyssinisellä huolimattomuuttaan, josta kaveri läpiajoon, eikä sano juuri mitään… Anthony Mantha siihen niin pelkkää suolaamista koko f***n loppupeli!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös