Kyllähän kaikki noin tekee. Karalahti ja Rudi nyt ainakin ja myös Väänäsen oon huomannut pyyhkivän kämmenensä jäähän.Naurattaa tuo slobojen tapa puhdistaa kädet kättelyiden jälkeen hankaamalla kämmentä jäähän. "Yök, poikapöpöjä".
Kannattaa katsoa, mutta tuskin se paljon fyysisemmäksi menee silti. Vauhtia, taitoa ja huippukiekkoa sen sijaan lähes jatkuvasti tarjolla. Vanhasta nyhjäys- , kahvaus- ja roikkumisliigasta ei ole mitään jäljellä.Pitää varmaan katsoa joskus toinenkin KHL peli jos vaikka sitten näkis ensimmäisen taklauksen.. Ei tätä ainakaan fyysiseksi peliksi voi väittää..
Takaaminen on vaikeampaa kuin liigassa koska ukot ovat nopeampia ja taitavampia.
Btw... Mainostiko Viasat syksymmällä että lähetykset muuttuvat marraskuun aikana HD laatuisiksi?
Änärissä on pienemmät kaukalot.Jos se pelkästään tuosta olisi kiinni, niin NHL olisi myös epäfyysinen liiga,
NHL:ssä kaukaloiden koko tekee pelistä paljon fyysisempää, koska siellä voi taklata paljon kuitenkaan ajamatta itseään ohi tilanteista pienen kaukalon vuoksi.Jos se pelkästään tuosta olisi kiinni, niin NHL olisi myös epäfyysinen liiga
senilix kirjoitti:Tietenkin tuohon tylsyyteen vaikutti se, että ottelussa ei ollut täältä katsottuna minkäänlaista jännitystä, kumpikaan joukkue ei herättänyt minkäänlaisia tunteita. Ei, vaikka yksi valmentaja on saanut alkukasvatuksensa jääkiekkoon Raumalla ja kentällä pyöri pari entistä Lukko-pelaajaa. Sitkeästi katsoin koko pelin kun kerran aloitin.
Änärissä on pienemmät kaukalot.
Jos et osannut arvostaa Riikan ensimmäisen erän hurmosta, Jokereiden comebackia, hallin tunnelmaa ja LOKOMO:n yksilötaitoa, niin KHL-kiekko ei tule sinulle jatkossakaan tarjoamaan mitään. Minä en Liigakiekosta ole juuri kiksejä viime vuosina saanut, mutta nyt on olo kuin lapsella karkkikaupassa.Katsoinpa minäkin kauden ensimmäisen (ja viimeisen?) KHL-pelin. Anteeksi nyt kovasti, mutta kohtalaisen tylsää oli. Kontaktia aika lailla vähän, liikettäkään ei ollut niin paljon kuin odotin. Ajoittain näytti pelaajilla olevan todella paljon aikaa ihmetellä.
Jos et osannut arvostaa Riikan ensimmäisen erän hurmosta, Jokereiden comebackia, hallin tunnelmaa ja LOKOMO:n yksilötaitoa, niin KHL-kiekko ei tule sinulle jatkossakaan tarjoamaan mitään. Minä en Liigakiekosta ole juuri kiksejä viime vuosina saanut, mutta nyt on olo kuin lapsella karkkikaupassa.
Kokeileppa alkaa kannattamaan Jokereita. Rupeaa meno maistumaan. :)
Voisin mennä lyömään aika ison rahakasan vetoa, että jos Liigassa tuon kokoisilla hyökkäysalueilla laitettaisiin melkein mihin tahansa joukkueeseen kasaan ketju Omark - Koukal - Moses, olisi jälki tuhoisaa. Sanoisin, että jopa tuhoisampaa kuin mitä se on KHL:ssä, jossa nyt on kuitenkin keskimäärin paremmat vastustajat ja veskarit.Pelin katsominen vähän aukaisi silmiäni. Siis siinä, että nyt ymmärrän miksi esimerkiksi mikkihiiri nimeltä Moses on tuolla tehokkaampi kuin omassa liigassammme. Täällä oli joku koko ajan iholla....
Liigassa ongelmana oli Moseksella enemmänkin se, ettei hänellä ollut ketjukavereita, jotka olisivat pelityyliä tukeneet, eikä hän varsinkaan loukkaantumisensa jälkeen oikein päässyt tasolleen. Esimerkiksi toissa kaudella (joka oli vissiin "mikkihiiren" ensimmäinen ammattilaiskausi) Moses nakutteli ihan hyvin maaleja, kun ketjukaverit olivat kunnossa. Tämä on näköjään päässyt jo unohtumaan senilixiltä, vai onko niin, että Liigassa alettiin olla pelaajien iholla vasta viime ja tällä kaudella?nyt ymmärrän miksi esimerkiksi mikkihiiri nimeltä Moses on tuolla tehokkaampi kuin omassa liigassammme. Täällä oli joku koko ajan iholla....
Liigassa ongelmana oli Moseksella enemmänkin se, ettei hänellä ollut ketjukavereita, jotka olisivat pelityyliä tukeneet, eikä hän varsinkaan loukkaantumisensa jälkeen oikein päässyt tasolleen. Esimerkiksi toissa kaudella (joka oli vissiin "mikkihiiren" ensimmäinen ammattilaiskausi) Moses nakutteli ihan hyvin maaleja, kun ketjukaverit olivat kunnossa. Tämä on näköjään päässyt jo unohtumaan senilixiltä, vai onko niin, että Liigassa alettiin olla pelaajien iholla vasta viime ja tällä kaudella?
Jori Lehterä KHL:ssä 0.86 pistettä per ottelu ja nyt "paljon kovemmassa liigassa" (NHL:ssä) 1.00 pistettä per ottelu.En minä tuota unohtanut ole. Silloin syntyi 22 maalia 55 ottelussa, 0,4/ottelu. Nyt "paljon kovemmassa liigassa" 20 maalia 31 ottelussa, 0,65/ottelu.
Moses johti SM-Liigan maalipörssiä joulutauolla ja johtaa nyt kauden puolessa välissä sitä KHL:ssä. Ihan samalla tavalla se dominoi kuin ensimmäisellä Suomen kaudellaan.En minä tuota unohtanut ole. Silloin syntyi 22 maalia 55 ottelussa, 0,4/ottelu. Nyt "paljon kovemmassa liigassa" 20 maalia 31 ottelussa, 0,65/ottelu. Viime kausi oli surkea, kuten koko joukkueelta.
Itse en Urheilusanomia tilaa enkä ko. lehtitaloa muutenkaan ylen määrin tue, haluaisiko senilix tai joku muu referoida, millaisia kommentteja Stevie on sinne suunnille antanut?Tänään ilmestyneissä Urheilusanomissa Moses itse kertoo KHL:n ja meikäläisen liigan eroista. Lukekaa sieltä.