Olen sitä mieltä, että Santeri Saari tulee takaisin lainalta joulukuussa jolloin määrä nousee kahdeksaan.Oletko tosiaan sitä mieltä, että ilman Toddin loukkaantumista selvitään seuraavat noin 40 ottelua 7 puolustajalla.
Olen sitä mieltä, että Santeri Saari tulee takaisin lainalta joulukuussa jolloin määrä nousee kahdeksaan.Oletko tosiaan sitä mieltä, että ilman Toddin loukkaantumista selvitään seuraavat noin 40 ottelua 7 puolustajalla.
Eiköhän sieltä ala vittu pakkeja tippumaan, ku kaupautaan "ylimääräisiä" pois. Perse!
Joulupukki villitsee täyttä Riga-areenaa suomenkielellä :D
Joku väitti, että loppuun olisi myyty. Olisiko ollut tuo selostaja?No ei ole lähelläkään täysi. Tais kuuluttaa äsken jotain 7 tonnia kun yli 10 mahtuu.
6770 luki jumbolla. Mulla ei ollut hajua siitä, mikä kapasiteetti on, mutta matsin alkupuolella olin kuulevinani että tupa olisi täynnä.Just näytti kun kuulutettiin lukema ja joulupukki luki suomeksi. En tosin enää musita mitä se sanoi, 6700 vissiin.
Noissa tilanteissa pitäisi jonkun muun kuitata tilanne. Ei pienikokoisen maalitykin ole syytä lähteä susiruman slovakin kanssa nyrkkihippasille, vaan tuossa pitäisi isompien poikien iskeä armotta takaisin. Nyt saatiin kakkonen pahaan paikkaan ja kuitti oli luokkaa "katsoi pahalla silmällä"
10 300 taitaa olla maksimi.6770 luki jumbolla. Mulla ei ollut hajua siitä, mikä kapasiteetti on, mutta matsin alkupuolella olin kuulevinani että tupa olisi täynnä.
10 300 taitaa olla maksimi.
Samaa mieltä. Näillä näytöillä ei kuulu kokoonpanoon Aaltosen tervehdyttyä, ei vaan taso riitä. Alempiin ketjuihin löytyy parempia äijiä ja sinne ei Harjua kannata tunkea.Toi Harju kyllä vesittää Hakin ja Kapasen pelin aivan täysin. Pistää pitkää päätyyn, eikä uskalla mennä kulmiin ensimmäisenä.