Otteluseuranta 24.–25.11.2017

  • 20 439
  • 269

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Okei, muistelen vaan että tällä kaudella oli aiemminkin joku vastaava aikainen perjantai-ottelu. Ajattelin että onko näitä nyt lisätty verrattuna viime kausiin.
Nyt en muista onko perjantaina ollut prime time -peliä tällä kaudella, alkukaudesta oli lokakuussa Kolumbuksen päivänä maanantaina prime time matsi.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Pätkiikö Viaplayn lähetys muilla, vai koittaako minun nettini vihjailla että olisi aika siirtyä ravitsemusliikkeeseen?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jos Selänne pelais niin Ducks johtais 3-2. Tai sit jos Selänne pelais Winnipegis niin ne johtais 5-0.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Pätkiikö Viaplayn lähetys muilla, vai koittaako minun nettini vihjailla että olisi aika siirtyä ravitsemusliikkeeseen?
Mulla tuli DNA myös röpelö ja nyt pyörii vain latausikkunaa..

Edit. Kuitenki 12ping ja 51/10 näyttää speedtest
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Eli laajempi ongelma, noh, kunhan toimii Jeren paitaseremonian aikaan niin hyvä on. Ei kai tässä muu auta kuin lähteä oluselle.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Ei saatana. Ducksilla on satavarmasti liigan raskaimmat selostajat. Jäätäviä puusilmiä ja karmeeta itkua joka tilanteesta.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Mä maksan tästä rahaa. Ja se tarkottaa sitä että tämän pitää toimia silloin aina. Voi saatanan vittu kun tämä on muuten niin hyvä palvelu.

No nyt läksi taas pyörimään.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Mä maksan tästä rahaa. Ja se tarkottaa sitä että tämän pitää toimia silloin aina. Voi saatanan vittu kun tämä on muuten niin hyvä palvelu.

No nyt läksi taas pyörimään.

HD-tasoinen YouTube-streami toimii pätkimättä. Ilmaiseksi.

E: Olikin vissiin eri matsi kyseessä. Jetsin peliä katselen.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Kerrankin jaksais valvoa ainakin eka erän ja sit peli ei ees näy. Ei ttu just mun tuuria
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jotenkin väsyny tää Viasatin "Viasat jeekeiko" -mainos.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös