Otteluseuranta 24.–25.1.2016

  • 4 914
  • 59

Gemondo

Jäsen
Tänään luvassa neljän ottelun kierros.

22:00 Senators - Rangers
01:00 Hurricanes - Flames
02:00 Blackhawks - Blues
05:00 Sharks - Kings
--------------------------------------
Capitals - Penguins siirretty
--------------------------------------



Rangersilta Nash sivussa, Kreider palaa kokoonpanoon ja ottaa Nashin paikan. Lundqvist jatkaa Rangersin maalissa, Anderson aloittaa Senatorsin luukulla. Itse löin vetoa Ottawan puolesta kertoimella 2,95 joten toivotaan onnistumisia Sensille!
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Siis kuka näitä pelejä suomeksi selostaisi paremmin? Olen aikaisemminkin kysellyt mutta en ole saanut ikinä mitään vastausta.

Ei kukaan, mutta saa kait siitä silti olla tykkäämättä?
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Asia selvä. Faija aina opetti, että jos ei ole esittää parempaa ideaa, suunnitelmaa, toista kaveria tilalle niin parempi pitää turpa kiinni ;-)

Älä ota henk koht mutta ymmärrät pointin.

Olihan parempi idea, ruotsinkielinen selostus?

Ottawa pyörittää todella kauniisti ylivoimalla.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Asia selvä. Faija aina opetti, että jos ei ole esittää parempaa ideaa, suunnitelmaa, toista kaveria tilalle niin parempi pitää turpa kiinni ;-)

Älä ota henk koht mutta ymmärrät pointin.

Toki ymmärrän, mutta joissakin ja varsinkin tässä asiassa konsensus tuntuu olevan aika selkeä. Mitään Mäkiseltä pois ottamatta, mutta jos valita saa, niin kuuntelen mielummin vaikka Detroitin homer-selostajia näin Blackhawksin kannattajana kuin Anttia. Jokereitakin katsellessa jotenkin se vaan ei natsaa, toki Kainulaiseen verrattuna selkeä upgrade, mutta niin. Jätetäänpä tämä taas tällä kertaa tähän ja painutaan pehkuihin, yöllä tuloo päänäytös.
 

Gemondo

Jäsen
Kerrassaan surkeaa viimeistelyä Ottawalta. Pari maalia olisi pitänyt noista paikoista tehdä. Rangers aivan telineissä.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Miten Kevin Hayesista on tullut noin paska? Nousi viime kaudella yhdeksi suosikeistani, mitä nyt on tapahtunut?
 
Suosikkijoukkue
JYP
Oho. Karlsson heittelee äijää seinille. Tosta selostajasta sen verran että mikäs siinä on vikana? Mun mielestä pirun hyvä. Toki olisi hyvä jos olisi kommentaattorikin.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo, äänet voi aina laittaa pois.

Pertti Lindegreniäkö jengi koppiin haluaa?

Mielestäni Mäkinen aivan loistava selostaja. Elää tunteella ja tietää paljon. 10+ NHL tason selostaja toisinsanoen :-)

Ei taida olla suomenkielellä parempaa selostajaa tarjolla.
 
Siis kuka näitä pelejä suomeksi selostaisi paremmin? Olen aikaisemminkin kysellyt mutta en ole saanut ikinä mitään vastausta.

En valitettavasti ole sellaista suomalaista nhl selostajaa kuullut, joka homman hoitaisi edes vähää alusta mallikkaasti. Mielestäni yksi iso asia mikä hommasta puuttuu on myös kommentaattorin puute. Kommenttaattorina voisin minäkin onnistua, mutta selostajan homma on oikeasti aika vaikea.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eiköhän keskitytä taas itse peliin... Puhuiko Mäkinen aikaisemmin että ensi kaudella suomenkielinen studio on useammin / joka primetime pelissä?
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huh, on tuo Karlsson kyllä uskomattoman hyvä. Vieläkin leveä hymy kasvoilla kun muistaa miten nöyryytti Jokerit - Hifk pelissä pistämällä parilta punaiselta puikot peräkkäin. Aivan käsittämätön äijä! Maailman paras pakki?
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Siis kuka näitä pelejä suomeksi selostaisi paremmin? Olen aikaisemminkin kysellyt mutta en ole saanut ikinä mitään vastausta.
Ei kukaan.

Minä en vain jaksa kuunnella Twitter-miestä, joka ylilausuu vieraskieliset pelaajien nimet, toistelee areenan nimeä ja kertoo radiojuontajamaiseen tyyliin mikä biisi hallissa soi.

Jos vain voin valita, kuuntelen mieluiten paikallisia selostajia, jotka ovat ns. ytimessä sisällöllään ja kerronnallaan. Siinä ei mitään paskanjauhamisia silloin tarvita.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä mäkinen ajan hengessä on läsnä. Suunnannäyttäjä tässäkin ja ottaa interaktiivisesti katsojat huomioon.
Viihdettähän tämä kiekko on ja sitä pitää olla myös selostamossa.
Aivan mahtava äijä joka ei pyytele anteeksi / nöyristele ja se voi kehäkolmonen ulkopuolella närästää.
 

Wire

Jäsen
Huh, on tuo Karlsson kyllä uskomattoman hyvä. Vieläkin leveä hymy kasvoilla kun muistaa miten nöyryytti Jokerit - Hifk pelissä pistämällä parilta punaiselta puikot peräkkäin. Aivan käsittämätön äijä! Maailman paras pakki?

Paras hyökkäys suunnassa. Puolustus päässä heikko vaikkakin on parantanut.
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä mäkinen ajan hengessä on läsnä. Suunnannäyttäjä tässäkin ja ottaa interaktiivisesti katsojat huomioon.
Viihdettähän tämä kiekko on ja sitä pitää olla myös selostamossa.
Aivan mahtava äijä joka ei pyytele anteeksi / nöyristele ja se voi kehäkolmonen ulkopuolella närästää.
Vaikka Kehä 3 ei millään tavalla liitykään tähän asiaan, pettymykseksesi voin kertoa kirjoittelevani sen sisäpuolelta. Ja silti närästi, kunnes löysin audioasetuksista TSN:n herrat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös