Otteluseuranta 23.–24.12.2023

  • 6 183
  • 170

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Ei näy vielä tilastoissa kuin Hintz. Taas on nahka vedetty pois tilastoista.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Sauronin nollan rikkoo siellä aika loppuvaiheilla 58:47 Jani Hakkaan Päähän. Se onkin aika uskomatonta, kun peliesitykset on ollu sellasia molemmilla, että sitä en tiedä kumpi suomalaisista on yllättyneempi.
Siinä tuli paikka mutta Saros torjui.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Miksi meidän huipputontit siunaantuu tänään jatkuvasti neloskentän puukäsille
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tää av on muuten sit vaan aivan pakko kestää. 3-1 olis game over. Ei Dallas tän iltasella viimestelyllä neljää maalia tee.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Siinä ois ollu Janilla paikka avata valtavat pellit, mutta vähän vaan lääppäsi.

Ja nyt taas NHL:n tyhmimpiin pelaajiin lukeutuva Jamie näyttää että hän kuuluu NHL:n tyhmimpiin pelaajiin.

En sano enää kenenkään sukunimiä tänään koska @Yön Kärppä tulit taas tänne arvilindeilemään pelaajien etunimillä puhumisen kamaluudesta. Olin jo unohtanut koko jutun! Mutta nyt taas muistan!
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Suomi
En sano enää kenenkään sukunimiä tänään koska @Yön Kärppä tulit taas tänne arvilindeilemään pelaajien etunimillä puhumisen kamaluudesta. Olin jo unohtanut koko jutun! Mutta nyt taas muistan!
Tämä onkin keskustelupalsta, täällä nimillä hassuttelu on ihan ok. Siim Liivik tekeekin mediaa, joten tuollainen lempinimillä tai etunimillä namedroppailu on äärimmäisen noloa ja surullista aikuiselta ihmiseltä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Se oli Teppo! Minä tiesin!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kuka on ruotsalainen Heiskanen? Mä tiiän vaan ton suomalaisen Miron.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä onkin keskustelupalsta, täällä nimillä hassuttelu on ihan ok. Siim Liivik tekeekin mediaa, joten tuollainen lempinimillä tai etunimillä namedroppailu on äärimmäisen noloa ja surullista aikuiselta ihmiseltä.
Kyllä pitäisi Arvi Lindin istua tuossa keskellä ruutua ja kertoa asiallisesti ja sivistyneesti ja ilman minkäänlaista noloa ja surullista tunteenpaloa Herra Hintzin ja Herra Lindellin ja muiden herrasmiesten edesottamuksista.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Leo Silolahdella oli Steve Jatserman.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kyl tää venyy viel jatkoajalle. Minä uskon Dallasin putkeen!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mä veikkasin Matti.

Tämä oli kyllä aika helppo, hetken tosin arvoin Timosta.
Minä mietin että lasketaanko Chris suomalaiseksi. Se yks Chris, josta Teemu ei tykkää, sillä oli jotain suomalaisia sukujuuria. Enkä nyt tarkoita sitä toista Chrisiä joka pelas varmaan melkein 50-vuotiaaksi tai jotain.

Niin sitä Chrisiä minä mietin, että oisko tässä joku tyhmä kompa. Muistin kyllä että Teppo on tehnyt enemmän pisteitä ku Kimmo.

Ja muistin kanssa että Marko se ei kyllä oo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös