Otteluseuranta 22.4

  • 13 329
  • 187

myerz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jaa-a
Turhaan siinä hyssyttelet. Tollasta narinaa ei jaksa kolmea erää kuunnella, onneksi sentään vain kommentoimassa, mutta silti liikaa äänessä (wsh streamin kommentaattori).
 
Kävin tänään ennen peliä ostamassa Habsin paidan ja olen helvetin tyytyväinen, ettei tarvi viedä sitä huomenna takas =)
 

Cube

Jäsen
Turhaan siinä hyssyttelet. Tollasta narinaa ei jaksa kolmea erää kuunnella, onneksi sentään vain kommentoimassa, mutta silti liikaa äänessä (wsh streamin kommentaattori).
Miten ikävää. Ei tosin jaksa vittujakaan kiinnostaa joku selostuksesta kitiseminen tällä hetkellä. Muut Flyers-fanitkin ovat ilmeisesti löytäneet paremman kohteen buuaukselle.
 

Tekno-Kekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedote
Aamun uutinen on kuitenkin Carey Pricen nollapeli. Tämähän menee mielenkiintoiseksi. Koskahan alkaa vertailu erääseen veskariin, joka puheli tolpille.
 

myerz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jaa-a
Haha, amisdissaaja vauhdissa taas ei elämä. Menepä leikkimään vaikka pililläsi, sillä mua ei kyllä kiinnosta yhtään sun kuivat jutut. Piti oikein katsoa sun profiilista ikä, sillä luulin et dissaat amiksia sen takia, kun itse odotat olevasi niin vanha, että voit sinne hakea :) Kiinnosta kiviäkään taas joku cube joka hfboardsin varassa vastakommentoi. Nuff said. Tosin kohta löydät taas jotain mukahauskaa.
 

Cube

Jäsen
Haha, amisdissaaja vauhdissa taas ei elämä. Menepä leikkimään vaikka pililläsi, sillä mua ei kyllä kiinnosta yhtään sun kuivat jutut. Piti oikein katsoa sun profiilista ikä, sillä luulin et dissaat amiksia sen takia, kun itse odotat olevasi niin vanha, että voit sinne hakea :) Kiinnosta kiviäkään taas joku cube joka hfboardsin varassa vastakommentoi. Nuff said. Tosin kohta löydät taas jotain mukahauskaa.
Lisää, lisää! Amis ei tosin nykykielessä viittaa ammattikouluun, jos sitä nyt luulit. Todella arka paikka tuntuu monille tuo sana joka tapauksessa jostain syystä olevan, kun ei siitä yrittämälläkään päästä yli :)

Huomenna jatketaan.
 

Ferris

Jäsen
Haha, amisdissaaja vauhdissa taas ei elämä. Menepä leikkimään vaikka pililläsi, sillä mua ei kyllä kiinnosta yhtään sun kuivat jutut. Piti oikein katsoa sun profiilista ikä, sillä luulin et dissaat amiksia sen takia, kun itse odotat olevasi niin vanha, että voit sinne hakea :) Kiinnosta kiviäkään taas joku cube joka hfboardsin varassa vastakommentoi. Nuff said. Tosin kohta löydät taas jotain mukahauskaa.

Häviäminen on rankkaa ja vittumoista, mutta eiköhän pidetä keskustelut edelleen pelissä (enkä nyt tarkoita sitä piliä) vaan. Flyers-fanien on syytä varautua kuitenkin pienen kuitin mahdollisuuteen, sillä sitä itseä tarjositte meillepäin aika vankasti ekan neljän pelin ajan. :)
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
John Stevens saattaa kyllä jo tihrustaa itkua ja hiplata giblettejään kaikessa neuvottomuudessaan. Ongelmana on se että pelejä ei voiteta Kauppalehteä lukemalla.

Lehdistötilaisuudessa keskittyneen näköinen Ovechkin.
 

Cube

Jäsen
Ei vaan kuulu tapoihin katella sivusta, kun koirat räksyttää. On ollut nimensä veroinen jamppa kyllä, siitä ei pääse mihinkään.
Relaa nyt saatana. Jos noin koville ottaa, niin parempi se on sitten antaa vaikka meikäläisen räksyttää rauhassa kuin yrittää olla joku internet-kovis.

Vähän huolestuttavaa jo, jos näin pienellä vaivalla on päässyt jonkun tyypin ihon alle tuolla tavoin. :) No mutta tosiaan, huomenna jatkuu!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös