Otteluseuranta 22.–23.6.2022

  • 13 163
  • 255

Boltning

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Tää Ylen selostajakaksikko on kyllä jotain niin karseeta jätettä, ettei voi olla tosikaan. Ei jumalauta mitä uunoja.
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Tää Ylen selostajakaksikko on kyllä jotain niin karseeta jätettä, ettei voi olla tosikaan. Ei jumalauta mitä uunoja.
Toinen pelannut vain Liigaa ja tuntee sen pelikulttuurin ja toinen yleismies Jantunen, joka saanut tehtäväksi selostaa NHL:ää. Silloin ei änäriasiantuntemuksella briljeerata.
 

Ralph

Jäsen
Olisiko taas 15 minuutin tauko ja sitten maali alle kahdessa minuutissa.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Mäkisen ilmeily Nemon puhuessa on jotenkin todella kiusallista. Tuollainen pilkkaavan ja ylimielisen näköinen virnuilija. Ei sillä, etteikö itseäkin hymyilyttäisi Villen horinat, mutta mä olenkin ylimielinen mulkku.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mieluummin nämä ilmaiseksi kuin Antti Mäkinen ~40 eurolla kuussa.
Kyllä siellä on ihan vaihtoehtona englanninkielinen selostus (jota itse käytän aina). Itse maksan reilun kympin tuon katsomisesta, kun tuli sopivasti 3kk/1kk hinnalla tarjous.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Jotenkin uskon Coloradon vievän. Tampa painostaa minkä kerkiää, mutta Avs blokkaa minkä kerkiää. Tampalta sitten joku urvelo kiekonmenetys hyökkäyspäässä, ja siitä vastahyökkäys josta maali- tai joku hölmö jäähy, josta Rantanen tai muu veli iskee voiton. Toki veli Kuemperin on syytä olla imuroimatta. Invidual effort.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Ajttelin antaa Ylelle mahiksen. Ei pystynyt. Selostaja on ku sokerihumalassa ja Kuhdan intonaatio on ihan kuin selostais koko ajan hidastettuna Keravaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös