Otteluseuranta 21.–22.10.2017

  • 11 527
  • 151

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Yksi hyvä erä ei kyllä riitä tässä liigassa yhtään mihinkään.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Simmondsin olen halunnut Duckseihin jo useamman vuoden.

Simmondsin melko halpa soppari päättyy tähän kauteen ja eiköhän tuo jotain jengiä tulevana kesänä tule rahastamaan. Toki voihan se tehdä jatkon Phillyn kanssakin, mutta dollareita saa lyödä pöytään ja paljon.
 

#25 Primeau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Eikö miehellä ole vielä 18/19 kaudesta pahvi?
Itse muistelen näin
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Simmondsin melko halpa soppari päättyy tähän kauteen ja eiköhän tuo jotain jengiä tulevana kesänä tule rahastamaan. Toki voihan se tehdä jatkon Phillyn kanssakin, mutta dollareita saa lyödä pöytään ja paljon.
Joo, se onkin vain oma haave, ei tule toteutumaan valitettavasti.
 

#25 Primeau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
En usko että Philadelphian ja Hextalin tarvii pelätä että tämä musta timantti on lähdössä mihinkään.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oli taas jotenkin onneton NHL peli tämä Philly-Edmonton. Hirveä määrä kiekonmenetyksiä, syöttöjä jalkoihin, keskialueella pallottelua jne.
Montakohan kertaa Mäkinen sanoi "epäonnistunut"?

Tullut seurattua paljon Jokereita ja tämän iltainen SKA-Jokerit oli viihdearvoltaan paljon parempi. Saattaa toki vaikuttaa oma suosikkijoukkue jne.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kucherov on kone, mutta Niemen olisi pitänyt tuo torjua...
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Palat hyökkää numeroihin ja Pens ylivoimalle.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Letang tarjoilee 2vs0 mutta Niemi kestää.

Oli myös Malkinilta löysä syöttö tuossa. Näin alun perusteella ei taaskaan tästä b2b jälkimmäisestä pelistä näytä tulevan yhtään mitään...
 

Knap

Jäsen
Taas tuo Schaller iskee maalin, no en minä valita! 1-0 Bruinssille! Oli hieno "kuvio" kyllä Pastalta ja Schallerilta vaikka itse maaliin laitto ei ollutkaan kaunein.
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eihän tämä Sidney "Bill" Cosby saa mitään aikaan. Vähän enemmän odottaisin "maailman parhaalta" kuin jäähyboksissa istumista ja itkemistä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Selvä jäähy, nyt pitäisi vaan kestää tämä av.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kuunhakkeli on Hedmanin illan toinen uhri, Rowney taisi mennä pahemmin rikki kun ei oo näkynyt ja samalla 2-0 peli, Stamkos.
 

Knap

Jäsen
Khubyltä (ainakin omaan silmään) tahallinen maalinsiirto Buffalon paineen alla, mutta tuomarit tätä ei niin nää onneksi.
 

Knap

Jäsen
Ylivoima kerkesi vanhentua alle 5 sekuntia ja Marchand ottaa kiekon Scandellalta pois ja heittää melkein tyhjään maaliin kiekon. 2-0 Bruinssille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös