Otteluseuranta 20.3.2009 Mestis 2. finaali

  • 24 252
  • 200
Tila
Viestiketju on suljettu.

Viljuri

Jäsen
Niin ketäs muita näitä Jokipoikien kasvatteja oli? Savolainenx2, Mäkiaho, Pekkarinen. En viitsi edes muiden joukkueiden kasvatteja alkaa luettelemaan.

Huohvanainen, Pitkänen, Puustinen, Nevalainen, Väänänen, Mutanen, Immonen, Puruskainen, Ahtonen, Keränen, Oinonen?

Lasken Hurttien kaverit omaan etupiiriin...
 

karate Mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HardCore Hooligan
Niin ketäs muita näitä Jokipoikien kasvatteja oli? Savolainenx2, Mäkiaho, Pekkarinen. En viitsi edes muiden joukkueiden kasvatteja alkaa luettelemaan.

Joskus se laskettiin. Omavaraisin joukkue tässä sarjassa.

Kuopion miehistä on ollut iso ilo, sitä en ota yhtään pois. Kannut Kuopioon ja Joensuuhun!

Järjetön peli, pumppu hakkaa ennätyslukemilla.
 

d2uce

Jäsen
Onkohan tuossa viimeistelyssä liigalaisen ja mestisläisen ero? Hyviä paikkoja, mutta laukaukset syliin.

Tämä on tavallaan häirinnyt minua usein, kun olen Mestis-otteluita seurannut.

Olen miettinyt, onko kyseessä joku omasta ennakkoasenteesta johtuva harha vai onko tuo viimeistely ja laukominen tosissaan noin paljon heikompaa, kuin liigassa?
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Voittaa tämän pelin kumpi vaan, sitä toista ketuttaa kun pientä oravaa matkalla joensuuhun.

Itse mietin ihan samaa. Jos Sport voittaa, niin taitaa olla sarja siinä. Jos taasen Jokipojat voittaa, niin se ottaa kyllä vahvan niskalenkin kun saa sarjan tasoihin, kotiedun ja henkisen yliotteen tämän pelin voitosta. Koko sarjan kannalta paljon ratkaisevaa maalia odotellaan.
 

Viljuri

Jäsen
Itse mietin ihan samaa. Jos Sport voittaa, niin taitaa olla sarja siinä. Jos taasen Jokipojat voittaa, niin se ottaa kyllä vahvan niskalenkin kun saa sarjan tasoihin, kotiedun ja henkisen yliotteen tämän pelin voitosta. Koko sarjan kannalta paljon ratkaisevaa maalia odotellaan.

Meitin kuntopohja on parempi, mikä ottaa varmasti roolia kolmannessa pelissä, tuloksesta riippumatta. Tietysti Sport on voinut laskea voittavansa sarjan vasta neljännessä pelissä ja myydä vaikkapa katsomo-capon selkään mainoksia?
 

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
Saishan tuo jo ratketa piakkoin. lllan kiintiöoluet tuli kipattua.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC

Anadigi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnon kravatti ja Mikin ylädekki
Jee maali. Läpi pelin ihmeen epätasaisesti esiintynyt Salmu paikkaa erheitään.
 

d2uce

Jäsen
Voiko enää klassisemmalla pleijarimaalilla tätä ottelua ratkaista?
 

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
No niin. Täydellinen playoff-maali. Leija ja ropeli yhdessä.
 

Viljuri

Jäsen
Onnittelut Sportille. Selostaja voisi opetella ymmärtämään pelitilanteita, sillä aika lailla paskaa tuli suusta monessa kohtaa. Melkoinen värilasimies.
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Myönnetään. En pystynyt katsomaan 3. erää, enkä jatkoaikaa. Saunoin ja seurasin tulosseurantaa :)

Tärkeä voitto. Hieno joukkue molemmilla.
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Valitettavasti tämä tapahtuu vain sinun märissä unissasi.

Aikamoista sählyä oli, mutta ihan oikeutetusti Sport ottelun voitti. Huomenna jatkuu.

Pakko kyllä myöntää, että meillä tuskin on mahdollisuuksia, JOS liigakarsintaan päästään. Mutta vaasalainen yleisö ja etenkin Vaasan Sport ja sen työntekijät ansaitsevat päästä kookemaan liigakarsinnat, koska Sport on jo vuosia todella satsannut joukkueesee ja tekemiseen yleensä. Pettmykisä on tullut paljon...
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Valitettavasti tämä tapahtuu vain sinun märissä unissasi.

Tämän olen kuullut ennenkin. Selvästi alkaa porilaisilla olla "defense mode" päällä karsintojen lähestyessä. Ei me voida pudota... eihän?

Todellinen playoff-taisto ja heti huomenna Sport lyönee niitin Mestis-mestaruudelle.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hienoa Vaasa! Näen mielelläni Sportin ensi kaudella SM-liigassa Porin Ässien sijaan.

Ei tarvitse katsella Sportia ensi kaudella liigassa. Ei mitään palaa Ässiä vastaan. Tämän ottelusarjan vie paremmalla materiaalilla, mutta seuraavassa ottelusarjassa materiaaliero on paljon suurempi mutta ei Sportin hyväksi.
 

Mig428

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olisi hienoa nähdä, ei Ässät, vaan erityisesti Ape ahtaalla. Saattaisi olla tuomaritoiminnassa huomauttamista.
Haluatko tosiaan nähdä Alpon saavan sydänkohtauksen vaihtoaitiossa? Minä en ja siksi toivonkin, että hän lopettaa huomisen Lukko tappion jälkeen valmentajauransa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös