Otteluseuranta 20.–21.5.2016

  • 6 588
  • 119

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Vittu kun Filppula ei lauo koskaan.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Ihan turha vielä Stanley Cupista ja muusta puhua, mutta mä oon vähän miettinyt. Ajatelkaapa jos Tampa tosiaan voittaisi, ja Callahan nappaisi Conn Smythen, miten hienoa se olisikaan. Mitä tapahtuisi Manhattanilla, miten media saisi käännettyä syyn vaikkapa huonotasoisiin pleijareihin, että ylipalkatun ja kädettömän turhakkeen menestys selitettäisiin? Ja NHLn paskin puolustaja Matt Carle nostamassa kannua olisi epäilemättä iloinen asia kaikkialla.
 

aessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL & Elias Pettersson
Stamkosin paluussa ois ainakin potentiaalia Hollywood leffaksi. Viimeisiin peleihin terveyden uhalla iskemään ratkaisumaaleja?
 

Boltning

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Stamkosin paluussa ois ainakin potentiaalia Hollywood leffaksi. Viimeisiin peleihin terveyden uhalla iskemään ratkaisumaaleja?

Stamkos tuskin tulee yhtään ottelua Tampassa enää pelaamaan. Ei ota pienintäkään riskiä loukkaantua, kun on sataatavia 100-120 milj.$ seuraavan sopimuksen myötä. Valitettavasti näin.
 

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
Stamkosin paluussa ois ainakin potentiaalia Hollywood leffaksi. Viimeisiin peleihin terveyden uhalla iskemään ratkaisumaaleja?
Stamkos läpäisisi varmaan kaikki tiukimmatkin veriarvoseulat. Toivottavasti nämä lukuisat veritulppatapaukset pistävät pelaajat miettimään yhä enemmän omaa terveyttään. Valitettavasti testaus on olematonta.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Ihan turha vielä Stanley Cupista ja muusta puhua, mutta mä oon vähän miettinyt. Ajatelkaapa jos Tampa tosiaan voittaisi, ja Callahan nappaisi Conn Smythen, miten hienoa se olisikaan. Mitä tapahtuisi Manhattanilla, miten media saisi käännettyä syyn vaikkapa huonotasoisiin pleijareihin, että ylipalkatun ja kädettömän turhakkeen menestys selitettäisiin? Ja NHLn paskin puolustaja Matt Carle nostamassa kannua olisi epäilemättä iloinen asia kaikkialla.
Hehee.

Jännästi taas Letangin turhautuessa ja perseillessä katkesi koko joukkue. Aika arvattavissa, ei oo eka kerta. No sais nyt ees kunniallisen kolmannen erän, Daleyn loukki ei vaan lupaa hyvää jatkoon. Näkeepä Fleuryakin.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Minä olen sen verran naivi, että uskon Stammerin hyppäävän kehiin heti kun verenohennuslääkkeistä irti pääsee. Se on sitten ihan toinen juttu pääseekö niistä eroon enää käynnissä olevien poffien aikana. Mies saa ne miljoonansa joka tapauksessa, mutta parempaa saumaa Cuppiin ei välttämättä muutamaan vuoteen tule.
 

valkeaori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Onkohan se sit tämän jälkeen Tampan vuoro olla varmuudella finaalissa.

Ihan turha vielä Stanley Cupista ja muusta puhua, mutta mä oon vähän miettinyt. Ajatelkaapa jos Tampa tosiaan voittaisi, ja Callahan nappaisi Conn Smythen, miten hienoa se olisikaan. Mitä tapahtuisi Manhattanilla, miten media saisi käännettyä syyn vaikkapa huonotasoisiin pleijareihin, että ylipalkatun ja kädettömän turhakkeen menestys selitettäisiin? Ja NHLn paskin puolustaja Matt Carle nostamassa kannua olisi epäilemättä iloinen asia kaikkialla.

Suorastaan loistavia viestejä! On ollut kyllä välillä uskomattoman tuskaista lukea keskustelua tästäkin ottelusarjasta, kun vuoron perään laitetaan jompikumpi joukkueista finaaleihin edellisen ottelun perusteella. Hippunen malttia ei olisi haitaksi, sillä jatkoon menoon tarvitaan neljä voittoa, vaikka se tuntuukin monelta unohtuvan aina silloin tällöin.

Hienoa nähdä Fleurykin jäällä!
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Olihan se jo aikakin tulokkaan "murtua", mielenkiinnolla odotan kumpi on seuraavassa pelissä maalilla. Ja Kessel kaventaa 4-1.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
On toi uskomaton toi Kesselin rannari.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
On ollut kyllä välillä uskomattoman tuskaista lukea keskustelua tästäkin ottelusarjasta, kun vuoron perään laitetaan jompikumpi joukkueista finaaleihin edellisen ottelun perusteella.
En mä tossa multa lainatussa Kessel-pohdinnassa ainakaan mitenkään meinannut että peli olisi selvä. Samalla tavalla CBCllä mietittiin Conn Smythea ja Toronton reaktioita äsken. Ja kyllä mä Thorntoninkin Cup-voittoa on vähän fiilistellyt salaa, ja sitä että toivottavasti ei pääse finaaliin vain hävitäkseen siellä.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
En mä tossa multa lainatussa Kessel-pohdinnassa ainakaan mitenkään meinannut että peli olisi selvä. Samalla tavalla CBCllä mietittiin Conn Smythea ja Toronton reaktioita äsken. Ja kyllä mä Thorntoninkin Cup-voittoa on vähän fiilistellyt salaa, ja sitä että toivottavasti ei pääse finaaliin vain hävitäkseen siellä.

En mäkään hakenut sitä, että peli olisi sinun mielestä selvä. Pelkkää mukahassuttelua, kuten yleensäkin, ei pahalla. Naurattaa vain kokonaisuudessaan näiden pleijareiden ilmapiiri, kun vuorostaan jokainen on varma voittaja ja mestari. Vilperttikin soittanut muutaman kerran Bettmanille jo.

Toivottavasti kukaan ei pahoittanut mieltään.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Pelkkää mukahassuttelua, kuten yleensäkin, ei pahalla.
Juu ei toki, mukahassuttelu on vain oikein. Enhän mä nyt muuten ois naurahduksella vastannut.

Mutta onhan se ihan luonnollista, että pitkällekin meneviä johtopäätöksiä vedetään, siksi dominoiva Pens ajoittain oli parissa pelissä, niinkuin ilmeisesti Sharkskin. Ja Caps ja Stars ja.. Muutenkin, ei näitä järjellä aina katota.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Kuunteleeko kukaan Emrickiä? Miksi Vesa Toskala mainittiin juuri?
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Mjaa, saadaanko tästä peli vielä, 4-2,Malkin.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Malkin perkele! Tekee sitten ihan ite. Tulisko vielä peli?
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Pens yv heti perään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös