Otteluseuranta 2.–3.12.2023

  • 5 397
  • 146

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Dallasin DJkin jo vittuilee Tampalle.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Vastaan Vegas Golden Knights.
Vegasilla on varmaan ainakin eniten playoff-voittoja sarjaan liittymisensä jälkeen, mutta mä kelasin että tuossa oli kuitenkin vielä aika monta vuotta välissä ennen kuin Vegas liittyi liigaan.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Vegasilla on varmaan eniten voittoja sarjaan liittymisensä jälkeen, mutta mä kelasin että tuossa oli kuitenkin vielä aika monta vuotta välissä ennen kuin Vegas liittyi liigaan.
Totta. Vegasilla on kuitenkin mm. pari vierailua finaalisarjassa, joten mennään sillä. Penguins on varmaan aika lähellä kerkeä myös.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Dallasin suomalaisilla jo 6 tehopistettä. Jos muut hoitavat hommansa samaa tahtia, niin kierrosennätys paukkuu rikki.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Tuo Pavelskin kyky laittaa maila juuri oikeaan paikkaan ja ohjata se sisään on jotain aivan helvetin kaunista. Maailman parhaita tuossa hommassa.
Oli ihan sairas se pätkä jonka näyttivät joskus. Pavelski jäi treenien jälkeen treenaamaan noita ohjureita. Oliko 50 laukausta oikealta ja 50 vasemmalta. Osui varmaan kaikkiin vetoihin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Totta. Vegasilla on kuitenkin mm. pari vierailua finaalisarjassa, joten mennään sillä. Penguins on varmaan aika lähellä kerkeä myös.
Juu, mä mietin juuri pinguja Bostonin jälkeen toisena vaihtoehtona.
 

Dragunov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Nyt painatte sen 10 maalia Stars, jos se vähän herättäisi ens peliin tuota poppoota.

Suomalaisten 21p iltaan on tänään hyvät saumat
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Vasy haluaa varmaan saada itseluottamusta takaisin. Hyvin on ainakin alkanut.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Dallasin suomalaisilla jo 6 tehopistettä. Jos muut hoitavat hommansa samaa tahtia, niin kierrosennätys paukkuu rikki.
Eiköhän kaadu siihen että RantasMikko vetää kiikarit jotain vitun Anaheimia vastaan
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Eiköhän kaadu siihen että RantasMikko vetää kiikarit jotain vitun Anaheimia vastaan
Noin ei saisi sanoa!!
Se kyl on totta, että Ilman Ranea tuota ei tule tapahtumaan.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Kyllä siinä alkaa kylmä hiki tulla heti jo Floridan pelissä, kun Barkovilla on pakollinen 0+1 ja muut kojoilla.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jani Hakanpää maestroimassa Starsin hyökkäystä :D Nyt olen nähnyt kaiken
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Sanooko selostaja äskettäin, ja nyt Tampa ylivoimalle, kun ylivoimaa oli jäljellä alle 1.20. Eihän siinä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös