Otteluseuranta 2.–3.1.2018 (7. kisapäivä)

  • 93 875
  • 1 324
Tila
Viestiketju on suljettu.

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Mulla on poijaat ja tytöt sellainen fiilis et meidän turnaus päättyi tähän peliin.
Minulla sama fiilis. Ollut koko pelin ajan. Toivottavasti pojat vielä kuitenkin näyttää.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Kyllä tää olis pakko jollain ihmeellä kaivaa jatkoajalla. Ei Luukkosesta ole rankkareihin. Meilläkin varmaan kohtalaisia yrittäjiä, mutta se ei riitä Luukkosen kanssa.
 

ijuka

Jäsen
Itse pidän Luukkosta loistavana nimenomaan rangaistuslaukauksissa. Toki mulla on Mestiksessä vaan nähtyjä rankkukilpailuja Luukkoselta, mutta ainakin siellä homma hoituu.
Kuka mestiksessä edes osaa laukoa tai harhauttaa? Luukkonen on tässä turnauksessa pelannut läpiajot täysin väärin ja läpiajojahan rankkarit ovat.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Rankuille mennään ja UP hoitaa.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
YLEn studio -ja selostustiimi on kyllä surkuhupaisan huono. Luukkonen ja aika varmasti Välimäki protestoivat sitä, että Tsekin pelaaja esti Luukkosta tilanteessa. Luukkosen maila oli kuitenkin tuon tsekkiläisen jaloissa eikä näin ollen saanut torjuttua kiekkoa längistä mailallaan.
Nämä jauhavat jostain käsisyötöstä loputtomiin....
 

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
Haisee rankkareilta ja kotimatkalta tää peli
 

Salama44

Jäsen
Aika heikkoa on Suomen peli. Ukko-Pekka heitti kiekon ränniin tsekille kun olisi voinut antaa viereen omalle pelaajalle. Tällä pelillä ei mitalia tule.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Kyllä Suomi tän hoitaa, mutta Luukkosen peluuttamista jatkossa voisi harkita tarkemmin.
Kyllä se siitä tokenee aivan kuten Veinikin.

Maalintekeminen kyllä vaikeaa, paikkoja ollut kyllä. Vauhdikasta viihdettä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös