Otteluseuranta 18.–19.3.2016

  • 2 557
  • 49

Ralph

Jäsen
Kuinka aktiivista porukkaa on tänään kiekkoa seuraamassa? Kuuden ottelun kierros kyseessä ja kaksi peliä on jo alkanut. Blackhawks pelaa, joten ainakin yhtä Blackhawksin kannattajaa odotan tähän ketjuun aktiivisesti osallistumaan.

01:00 :
Capitals vs. Predators 0-0
Sabres vs. Senators 2-1 (Reinhart, Deslauriers / Chiasson)

02:00 :
Jets vs. Blackhawks

03:00 :
Flames vs. Avalanche
Oilers vs. Canucks

04:00 :
Ducks vs. Bruins

Oma suurin mielenkiintoni kohdistuu tietenkin Avalancheen ja siihen, miten joukkue pärjää kun kolmesta kärkihyökkääjästä kaksi on sivussa. Gabriel Landeskog on pelikiellossa kolmatta ja viimeistä peliään sekä Matt Duchene on polvivamman vuoksi sivussa.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Hehee, en mä tiiä ottasko hyvällä, että odotetaan paikalle. Tai sitten mulla on joku kannattaja ignoressa, joka on täällä vielä useammin kuin minä.

Kohta mennään Winnipegissä, Laddin paluu "kotiin". Dano pääsee kanssa rokottamaan uudenvanhaa seuraansa, viimeiseen viiteen otteluun kolme maalia ja kaksi syöttöä.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Teräväinen on ollut kipeänä pitkin viikkoa, mutta pelaa tänäänkin. Toivottavasti ei ole taustalla mitään isompaa, kun on treenit joutunut missaamaan jo kahdesti.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Panarin antaa Staffordille lahjan, mutta tolppa pelastaa. Hyvä alku.
 

Ralph

Jäsen
Hehee, en mä tiiä ottasko hyvällä, että odotetaan paikalle.
Ota hyvällä. Otteluseurantaketjut ovat tylsiä, jos on itse ainoa joka kirjoittaa. Hyvä vaan, että on joku toinen ja en olisi edes avannut ketjua, jos Blackhawks ei olisi pelannut.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Ota hyvällä. Otteluseurantaketjut ovat tylsiä, jos on itse ainoa joka kirjoittaa. Hyvä vaan, että on joku toinen ja en olisi edes avannut ketjua, jos Blackhawks ei olisi pelannut.

Melkein jäit jo yksin, internet ei tykännyt enää yhteistyöstä ja kaatui. Toivottavasti puhelimen netillä toimii edes jotenkin.

Mutta kiva, vähän sama fiilis aina, tulee silti kuitenkin ketju avattua ja aina joku on tullut yhden onelinerin kirjoittamaan. Vähintään.
 

Nick Neim

Jäsen
Jaahas, Ristolainen näemmä tapellut Chiassonin kanssa. Eiköhän pikapuoliin löydy jonkinlaista videota.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Chiasson antaa tusinan poikittaisia Rasselle ja sitten suunnilleen dyykkaa suojaan kun hanskat tippuvat, ihme nyhvö. Painiksihan se meni sitten. Ei tuota tappeluksi voi kutsua, iskuakaan ei vaihdettu. Mukavan kuumaksi alkaa käydä peli.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Erinomainen vaihto WTF-ketjulta, sitten Ladd kentälle ja boksiin.

Oho, Toews sittenkin.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Darling aloittanut erinomaisesti, jee.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kane vaikuttaa turhautuneelta, ollut jo viikon verran havaittavissa pientä. Eikä tuo ykkönenkään toimi sitten yhtään, kun Hossa siihen tuli.

Ymmärrän kyllä miksi Panarin & Kane olisi hyvä pitää yhdessä, mutta kyllä molemmat pelasivat loistavan ottelun myös keskiviikkona Philadelphiaa vastaan. Panarin varsinkin oli lentokeleillä ja Hossan kanssa saivat rakennettua useammankin paikan. Ehkä mä ajattelen jopa liian vanhanaikaisesti, mutta jotenkin roolitukset näyttäisivät paljon paremmilta, jos pari muutosta tekisi (erottaisi Panarinin sekä Kanen).

Weise tolppaan.
 

Artturenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL, Blackhawks. sympatiat Lightning.
Samaa mieltä @Lico :n kanssa Panarin ja Kane eri kenttiin. Panarinille etenkin tuntuu tekevän vain hyvää ettei aina hae sitä syöttöä Kanelle, vaikka todella kaunista tuo yhteispeli onkin, niin silti Panarin hyötyisi mielestäni hieman suoraviivaisemmasta tyylistä.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Aika kevyt estämisjäähy Myersille.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Eskaloitupa nopeasti, Chiarot antoi pari heijaria Shawiin.
 

Ralph

Jäsen
Avalanchen selostaja Mike Haynes kutsui Johnny Gaudreauta vahingossa Granlundiksi. Aikamoista vähättelyä Gaudreauta kohtaan.
 

Ralph

Jäsen
Matt Stajanin luistimesta kimpoaa ja Flames siirtyy johtoon.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
MARIAN HOSSA HETI PERÄÄN 2-0!
 

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
HOSSAAAAA!
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Heti, kun Ladd - Toews - Kane sekä Panarin - Anisimov - Hossa. Heh, ensimmäisissä vaihdoissa.
 

Ralph

Jäsen
Erik Johnson painaa pelin tasoihin. Erinomainen esityö Mikkel Bödkerilta ja toki luistelu Nathan MacKinnonilta.
 

Ralph

Jäsen
Eka erä takana Calgaryssä ja tilanne on tasan 1-1.

Avalanchen kakkoskentän parhaat paikat siunaantuivat harmillisesti juuri John Mitchellille. Ei ole mitään vikaa pelaajassa ja hyvää duunia painanut jälleen, mutta kun normaalisti tuolla paikalla pelaa Matt Duchene ja hän olisi voinut hyvinkin laittaa noista parista Mitchellin paikasta sisään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös