Otteluseuranta 16.5.2023 (5. kisapäivä)

  • 2 649
  • 42
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Päästääköhän Sveitsi enää koskaan maalia MM-kisoissa :)
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Sveitsi on kyllä vireessä. Tuohon vielä Hischier ja Siegenthaler niin olisivatko jopa mitalisuosikkeja?
Minä pidän Sveitsiä vahvana mitalisuosikkina. Toki on sanottava että alkuohjelma on heillä ollut rehellisyyden nimissä helppo. Kovimmat pelit vielä odottavat, sitten nähdään mistä tuo joukkue on tehty.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä pidän Sveitsiä vahvana mitalisuosikkina. Toki on sanottava että alkuohjelma on heillä ollut rehellisyyden nimissä helppo. Kovimmat pelit vielä odottavat, sitten nähdään mistä tuo joukkue on tehty.
Totta. Ja onpa Sveitsiltä nähty useammankin kerran kova alkusarja, jonka jälkeen nyhjäävät itsensä puolivälierissä pihalle.
 

RL1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raumam Boja
Saa Suomi olla tarkkana tämän Unkarin kanssa.
No eipä oikeastaan. Näin tuon USA-Unkari ja eilisen Ranska-Unkari. Ei Unkarilla ole mitään aseita haastaa Suomea, erityisesti hyökkäyspäässä aivan kelvotonta tekemistä vaikka siellä onkin Gallo, Sebök, Hari ym. Joku 4,5 - 0,1 Suomea vastaan.
 

Tumppi#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks, Leijonat
No eipä oikeastaan. Näin tuon USA-Unkari ja eilisen Ranska-Unkari. Ei Unkarilla ole mitään aseita haastaa Suomea, erityisesti hyökkäyspäässä aivan kelvotonta tekemistä vaikka siellä onkin Gallo, Sebök, Hari ym. Joku 4,5 - 0,1 Suomea vastaan.
Sarkasmini ei tainnut mennä maaliin asti.
 

RL1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raumam Boja
Siinä tietty pieni totuuskin, kun kyllä tuolla voi yllätyksiä tapahtua, jos aletaan lepsuilemaan, mutta kyllähän Unkari pitäisi tuolla joukkueella oikeasti voittaa 10-0.
Joo. Itse asiassa Tanska voi kyllä aiheuttaa harmaita hiuksia nähtyjen pelien perusteella. Siellä on kuitenkin ihan kohtuullinen rosteri ja löytyy Ehlers ja Jensen kärkimiehistä. Unkari, Ranska ja Itävalta kaikki lähtökohtaisesta sellaisia 4,5 - 0,1 pelejä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös