Otteluseuranta 15.5.2023 (4. kisapäivä)

  • 58 481
  • 1 811

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Siis millä lailla unista? Nythän oli tempoa ja vääntöä ihan eri tavalla kuin aiemmissa peleissä. Tästä ne Leijonien kisat vasta alkaa. Kyllä itseänikin vituttaa taas tappio Ruotsille kotikisoissa, mutta nyt vähän luottoa kotisohvillekin. Suomen pelaaminen on menossa oikeaan suuntaan. Win the right games jne. Niin ja huomisaamuna avataan jännityksellä teksti-tv, Dallasin tappio ja Hintzin saapuminen tehottomuuden muuttaa voi.

Eihän tää pelinä yhtään hassumpi ollut. Oikeestaan aika intensiivinen ja hyvä. Vaikutti olevan hallissa tunnelmaakin.

Ei mitään isompia kärhämiä ym. mutta kohtuu asiallinen viihdearvo. Vaikka tappio vituttaakin.

Win the right games. Saatana.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Siis millä lailla unista? Nythän oli tempoa ja vääntöä ihan eri tavalla kuin aiemmissa peleissä. Tästä ne Leijonien kisat vasta alkaa. Kyllä itseänikin vituttaa taas tappio Ruotsille kotikisoissa, mutta nyt vähän luottoa kotisohvillekin. Suomen pelaaminen on menossa oikeaan suuntaan. Win the right games jne. Niin ja huomisaamuna avataan jännityksellä teksti-tv, Dallasin tappio ja Hintzin saapuminen tehottomuuden muuttaa voi.
Tunne tuosta jotenkin puuttui. Osansa saattoi olla toki omalla väsymyksellä ja saukkosella, mutta kuitenkin.
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Kaikella kunnioituksella näitä plagioituja Euroopan hittitehtaan tuotteita kohtaan, kylläpä Latvian kansallislaulu kuulosti komialta!
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Jos ette halua lisää vitutusta, niin suosittelen skippaamaan Leijonien instatilin viimeisen kuvan kommentit.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Siis millä lailla unista? Nythän oli tempoa ja vääntöä ihan eri tavalla kuin aiemmissa peleissä. Tästä ne Leijonien kisat vasta alkaa. Kyllä itseänikin vituttaa taas tappio Ruotsille kotikisoissa, mutta nyt vähän luottoa kotisohvillekin. Suomen pelaaminen on menossa oikeaan suuntaan. Win the right games jne. Niin ja huomisaamuna avataan jännityksellä teksti-tv, Dallasin tappio ja Hintzin saapuminen tehottomuuden muuttaa voi.
Hinz ja Heiskanen tuonne niin alkaa homma ns. toimia.

Pitääkö tsempatakin Seattlea.
 

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit
Tunne tuosta jotenkin puuttui. Osansa saattoi olla toki omalla väsymyksellä ja saukkosella, mutta kuitenkin.
Okei, mun mielestä juuri sitä tunnetta oli ihan eri tavalla kuin aiemmin. Katsoin Mertsin selostuksella, mutta kyllä mun mielestä kentällä nähtiin varsinkin kolmannessa erässä jo kovaa tahtoa ja Leijonat haki hanakasti myös voittomaalia.
 

Chris Sharma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Suomen maajoukkue, Nationalelf
Kyllä kahdella maalilla rankkuskabassa pitäisi olla vahvoilla mut ei silloin kun Larmi torjuu omassa päässä. Larmi pelatkoon loppupelit mun puolesta mutta rankuissa joku muu, kiitos.
 

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit
Kyllä kahdella maalilla rankkuskabassa pitäisi olla vahvoilla mut ei silloin kun Larmi torjuu omassa päässä. Larmi pelatkoon loppupelit mun puolesta mutta rankuissa joku muu, kiitos.
Tuo on niin tuttu näky jo 90-luvulta ja Myllyksen päivistä, kun vastustajan taiturit kynäilee Leijonien veskan kebabkioskille, ja Suomen ratkaisut ovat sitten vähän puukätisempiä. Toki kaksi tehtyä maalia oli tänään ihan ok suoritus, mutta milloin viimeksi on suomalaispelaaja tehnyt rankkarimaalin kynäilemällä arvokisoissa? Granlund 2011?
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Larmi on huono rankkareissa, kun ylipelaa monesti. Nyt häntä hassuteltiin useamman kerran.

En ymmärrä, miten Suomen laukojat oli valittu. Oksanen ja Hartikainen olivat aika random valintoja, kun siellä oli Mannista ja Kakkoa, jotka eivät päässeet edes yrittämään. Oksasen laittaminen kuudenneksi laukojaksi oli varsinkin outo ratkaisu, kun siellä oli tosiaankin Manninen vielä, joka ei ollut vetänyt.

Täh? Oksanen ja Hartikainen on ihan helkkarin kovia ampujia rankkareissa.

Kapasen voisi edes jollain tasolla kyseenalaistaa, sekä sen että miksi Larmi heilui ja sinkoili tuolla maalilla kuin heikkopäinen.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Okei, mun mielestä juuri sitä tunnetta oli ihan eri tavalla kuin aiemmin. Katsoin Mertsin selostuksella, mutta kyllä mun mielestä kentällä nähtiin varsinkin kolmannessa erässä jo kovaa tahtoa ja Leijonat haki hanakasti myös voittomaalia.

Samaa mieltä. Ei tunnepuolessa ollut mitään vikaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös