Otteluseuranta 14.–15.1.2016

  • 4 472
  • 84

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
@aessi Eipä tuohon sinänsä lisättävää kyllä. Toki Bruins-kannattajat olivat Tuukkaa potkimassa vauhdilla pois alkukaudella, nyt ainoa joka pelaa tasollaan alakerassa. Ehkä se Pekka sieltä vielä nousee.

Sharks-Oilers 4:20 jäljellä, jatkoaika kutsunee, tilanne 1-1.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Ja sitten Edmontonille 2 min, kiekko katsomoon.

Edit: Jatkoille mennään, 1-1 Sharks-Oilers.
 
Viimeksi muokattu:

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Sharks sai kiekon maaliin, mutta kello jo nollissa, rankkarit kutsuu.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Oisko Donskoille tilausta?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
OISHAN SILLE!!! VITTU MIKÄ BYYRI
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Donskoilta nöyrä.
 

B4rre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks ja CBJ (tyttöystäväjoukkue)
Minkä säännön mukaan? Abdelkader ei ollut maalivahdin alueella ja kiekko oli jo alueella ennenkuin Nyquist sinne syöksyi.

Ainakin minun silmään näytti siltä, että Abdelkader esti Domingueta syöksymästä kiekon suuntaan eli tekemästä torjuntaa. Väittäisin siis, että kyse oli maalivahdin estämisestä, mitä tuo haastokin koski. Aikamoiset värilasit saa olla päässä, jos Abdelkaderin jalka, joka on Dominguen jalkojen välissä, ei mielestäsi ole maalivahdin alueella.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ainakin minun silmään näytti siltä, että Abdelkader esti Domingueta syöksymästä kiekon suuntaan eli tekemästä torjuntaa. Väittäisin siis, että kyse oli maalivahdin estämisestä, mitä tuo haastokin koski. Aikamoiset värilasit saa olla päässä, jos Abdelkaderin jalka, joka on Dominguen jalkojen välissä, ei mielestäsi ole maalivahdin alueella.
http://i.imgur.com/uMOG78s.png
Siinähän se Abdelkader ihan oikein seisoo alueen ulkopuolella ja sitten Domingue itse sitoo Abbyn jalan.
Red Wings Comeback Win @ Arizona - 1/14/16 - YouTube
Siitä voi 1:50 --> kelailla.
 

B4rre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks ja CBJ (tyttöystäväjoukkue)
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös