Otteluseuranta 12.5.2023 (1. kisapäivä)

  • 54 791
  • 1 483

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Kotikatsomossakin parempi tunnelma. Kissa nukkuu vieressä ja itse tuijotan peliä hiljaa olut kädessä.

Voi saatana että on hallissa paljon maksettuja pönöttäjiä. No kaikilla sinne on oikeus, mennä mutta menisinkö ite esim raveihin ilmasen viinan takia ku ei vittuukaa kiinosta ni EN.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mikko "Minun syy" Manner.
 

Old Timer

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Orpon puheesta nousi kyllä niskakarvat pystyyn. Eli hänen olisi turkulaisena vaikea kehua, kun Tampereella on tehty hyvää työtä. Ok, oli vitsiksi tarkoitettu, mutta ei toiminut. Siis onko niin, että Orpon on oikeasti vaikea kehua tamperelaisia?

Mitä enemmän olen nähnyt maailmaa ja elämänkokemusta tullut sitä vähemmän pidän tällaisista väkinäisistä vastakkainasetteluista. Sopii vitsinä baaritiskille, sen jokaisen itsetunto kestää, mutta mielestäni ei tällaisen tilaisuuden avajaisiin. Ja ihan sama tuleeko tällainen kommentti turkulaiselta, tamperelaiselta, helsinkiläiseltä tai joltain muulta.

En ole tosikko, mutta ehkä olen joskus liikaakin törmännyt ihmisiin, joilla on oikeasti valmiita ennakkoluuloja toisiin ihmisiin asuinpaikan, kansalaisuuden, sukupuolen tms. johdosta. Pitääkö tällaista korostaa avajaispuheessa edes vitsin yrityksenä.

Ennen kuulemma riitti tappelun aloittamiseen se, että vastapuoli asui ”väärässä” kaupunginosassa. Orpon sutkaisun pistän samalle tasolle. Tämä on tietysti vain minun mielipiteeni eikä siihen liity politiikka.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ei kelpaa Suomelle av:lla.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Lammikon olisi pitänyt syöttää neljästi. Muuten lähes maali.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Miksi sen piti olla juuri lätäkkö? Ei se osu lakon seinään edes laukoessaan ladon sisällä.
 

Barney

Jäsen
Orpon puheesta nousi kyllä niskakarvat pystyyn. Eli hänen olisi turkulaisena vaikea kehua, kun Tampereella on tehty hyvää työtä. Ok, oli vitsiksi tarkoitettu, mutta ei toiminut. Siis onko niin, että Orpon on oikeasti vaikea kehua tamperelaisia?

Mitä enemmän olen nähnyt maailmaa ja elämänkokemusta tullut sitä vähemmän pidän tällaisista väkinäisistä vastakkainasetteluista. Sopii vitsinä baaritiskille, sen jokaisen itsetunto kestää, mutta mielestäni ei tällaisen tilaisuuden avajaisiin. Ja ihan sama tuleeko tällainen kommentti turkulaiselta, tamperelaiselta, helsinkiläiseltä tai joltain muulta.

En ole tosikko, mutta ehkä olen joskus liikaakin törmännyt ihmisiin, joilla on oikeasti valmiita ennakkoluuloja toisiin ihmisiin asuinpaikan, kansalaisuuden, sukupuolen tms. johdosta. Pitääkö tällaista korostaa avajaispuheessa edes vitsin yrityksenä.

Ennen kuulemma riitti tappelun aloittamiseen se, että vastapuoli asui ”väärässä” kaupunginosassa. Orpon sutkaisun pistän samalle tasolle. Tämä on tietysti vain minun mielipiteeni eikä siihen liity politiikka.
Ok, mutta mitäs tykkäät Mörköstä?
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Jes! 1-1!

Jos valittelin suomen maalibiisistä niin mikä hemmetin masistelubiisi tämä on?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
1-1, aika helpolla näytti menevän.

Haastoko Suomi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös